اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302539097

رونمایی از سایت آکادمی عامریا با هدف کاهش هزینه‌ی دوره‌های حرفه‌ای و تکمیلی

کد: 13970406302539097

https://goo.gl/VSeQyj

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارتقای سطح آموزش و کاهش هزینه‌ی دوره‌های حرفه‌ای و تکمیلی مهارت‌های مورد نیاز کارآموزان جوان جهت کاریابی، موفقیت شغلی و افزایش کیفیت آموزش این دوره‌ها، از سایت آکادمی عامریا به آدرس www.ameria-academy.com در تاریخ 9 تیر ماه 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت آکادمی عامریا با هدف کاهش هزینه ی دوره های حرفه ای و تکمیلی
آکادمی عامریا آموزش های حرفه ای تر هزینه های پائینتر

این سایت برای اولین بار واسطه‌ی بین دانشجویان و اساتید دوره‌ها را حذف خواهد کرد، از اساتید می‌خواهد با تعریف دوره‌ها از امکانات آن به رایگان استفاده کنند

به گزارش آکادمی عامریا، سایت www.ameria-academy.com که یک سیستم دو سویه در زمینه ایجاد فرصت برای اساتید که نیازمند فضای آموزشی مناسب هستند از طرفی و دانشجویانی که به دنبال دوره‌های حرفه‌ای مهارتی برای ارتقای مهارت‌های خود با هزینه متعادل از طرف دیگر است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه، قصد دارد با کاهش هزینه‌های دوره‌های حرفه‌ای، تکمیل مهارت و خصوصی مورد نیاز کارآموزان جوان و افزایش کیفیت آموزش این دوره‌ها را ایجاد کند.

عامری، مدیر عامل آکادمی عامریا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: همیشه دوستان و جوانان جویای کاری که از دانشگاه‌ها فارغ التحصیل می شوند، نیازمند آموزش مهارت‌های تکمیلی برای داشتن شغل بهتر هستند. دغدغه ما در آکادمی عامریا فراهم کردن مکان و شرایط مناسب برای ایجاد دوره‌های مهارت تکمیلی در این آموزشگاه است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: این سایت شاید برای اولین بار واسطه بین دانشجویان و اساتید دوره‌های حرفه‌ای را حذف خواهد کرد و از اساتید می‌خواهد با تعریف دوره‌های خود در این آموزشگاه از امکانات آن به رایگان استفاده کنند و از طرفی دوره‌ها را به دانشجویان با قیمت پایین‌تری معرفی کنند تا آنها بتوانند در فضای آموزشگاه از این دوره‌ها استفاده کنند. همچنین در این سایت دانشجویان می‌توانند هزینه دوره‌ها را در چندین نوبت پرداخت کنند.

گفتنی است آکادمی عامریا، به مناسبت این رونمایی، اقدام به‌ ثبت نام اساتید کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت آکادمی عامریا به آدرس www.ameria-academy.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی عامریا

یک سیستم دو سویه در زمینه ایجاد فرصت برای اساتید که نیازمند فضای آموزشی مناسب هستند از یک طرف و دانشجویانی که به دنبال دوره های حرفه ای مهارتی برای ارتقای مهارت های خود با هزینه متعادل از طرف دیگر است. آکادمی عامریا با ارائه خدمات دوسویه در زمینه تامین فضای آموزشی، قصد دارد با کاهش هزینه دوره های حرفه ای، تکمیل مهارت و خصوصی مورد نیاز کارآموزان جوان، افزایش کیفیت آموزش این دوره ها را فراهم کند.

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی