اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970409302916094

بهترین دلایل خرید آنتی ویروس‌های Webroot

دلیل ترس شرکت‌های آنتی ویروس از Webroot چیست؟

کد: 13970409302916094

https://goo.gl/EbMRwd

، تهران , (اخبار رسمی): عرضه نسخه‌های اصلی و معتبر آنتی ویروس‌های Webroot توسط شرکت دورانتاش در ایران و پس از آن ارائه سبک‌ترین، کم حجم‌ترین و سریع‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا توسط این کمپانی آمریکایی باعث شد تا دیگر شرکت‌های آنتی‌ویروس نسبت به از دست دادن مشتریان‌شان به شدت دچار ترس و نگرانی شوند.

دلیل ترس شرکت‌های آنتی ویروس از Webroot چیست؟
آنتی ویروس های بسیار سبک Webroot ( وب روت )

عملکرد خیره‌کننده تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و رفتار شناسایی استفاده شده در آنتی‌ویروس‌های Webroot باعث شده تا در حالت آفلاین (قطع از اینترنت) هم عملکرد شگفت‌انگیزی داشته باشند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، آنتی‌ویروس‌های Webroot اولین بار در سال 2009 میلادی ( 1388 شمسی ) توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه شدند.

همان زمان نیز دیگر شرکت‌های آنتی ویروس علاقه‌ای نداشتند تا کاربران ایرانی با آنتی ویروس‌های وب روت که قدرت بی‌نظیری در شناسایی تهدیدات مخصوصآ جاسوس‌افزارها داشتند، آشنا شوند.

ولی در سال 2011 میلادی و زمانی که شرکت امنیتی وب روت، تحول اساسی در آنتی ویروس‌های خود ایجاد و نسخه‌های جدید محصولاتش را ارائه کرد، ترس دیگر شرکت‌های آنتی ویروس و نمایندگان‌شان در ایران صدها برابر شد.

بسیار بسیار سبک، بسیار بسیار کم حجم و بسیار بسیار سریع از جمله ویژگی‌های بارز نسخه جدید آنتی ویروس‌های وب روت بود که با اولین نصب به روشنی قابل مشاهده بود.

در واقع وب روت با ارائه Webroot Secure Anywhere همه دنیای فناوری، امنیت سایبری و بازار آنتی ویروس را با شگفتی بسیار زیادی روبرو کرد.

آنتی ویروس‌های وب روت هر چند می‌توانند با کمپانی‌های بزرگ آنتی‌ویروس مانند ترندمیکرو، سایمنتک و مکافی رقابت کنند ولی بیشترین نگرانی در شرکتهایی مانند کسپرسکی و ای ست وجود دارد که به طور معمول هم قدرت رقابت با شرکتهای بزرگ و مطرح آنتی ویروس را ندارند.

1- بسیار سبک و کم حجم

آنتی ویروس‌های وب روت بسیار سبک و کم حجم هستند.

حجم فایل نصب آنتی ویروس‌های ویندوزی وب روت به سختی به 2 مگابایت و آنتی ویروس‌های اپل مکینتاشی به 10 مگابایت می‌رسد.

همچنین میزان استفاده از حافظه رم به سختی به 15 مگابایت و میزان استفاده از پردازنده به 0.5 درصد می‌رسد.

میزان فضای هارد دیسک مورد نیاز برای نصب آنتی ویروس‌های Webroot براساس گفته‌های وب روت حدود 15 مگابایت است.

از طرفی فرآیند نصب آنتی ویروس‌های وب روت بسیار ساده و سریع است.

2- قدرت حفاظتی بی نظیر

شبکه شناسایی تهدیدات سایبری وب روت (WIN) که مخفف Webroot Intelligent Network است، از بزرگترین و پیشرفته‌ترین شبکه‌های ابری جمع‌آوری و شناسایی تهدیدات سایبری در دنیا است و به خوبی از تکنولوژی‌هایی مانند ML (یادگیری ماشینی) و AI (هوش مصنوعی) استفاده می‌کند که باعث شده شناسایی تهدیدات سایبری با سرعت بسیار بالایی صورت گیرد.

تکنولوژی BrightCloud که توسط بسیاری از شرکت‌های فناوری دنیا استفاده می‌شود متعلق به Webroot است.

همچنین چندی پیش شرکت وب روت، شرکت CyberFlow را که در زمینه شناسایی تهدیدات پیچیده سایبری فعالیت دارد خریداری کرد تا بیشتر از هر زمانی کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهد.

سال 2010 نیز شرکت وب روت، شرکت امنیتی Prevx را که اولین بار ویروس فلیم را شناسایی کرده بود، خریداری وبه خود الحاق کرد که هسته مرکزی محصول آنتی ویروس جدیدش شد.

3- هوش مصنوعی و رفتارشناسی خیره کننده و شگفت‌انگیز

تکنولوژی هوش مصنوعی و رفتار شناسایی خیره کننده آنتی ویروس‌های Webroot باعث شده تا حتی در حالت آفلاین (قطع از اینترنت) هم عملکرد شگفت‌انگیزی داشته باشد.

تکنولوژی‌های هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) و رفتارشناسی (Heuristic) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) وب روت باعث شده تا به راحتی جلوی تهدیدات بسیار جدید، ناشناخته و پیچیده توسط آنتی ویروس‌های این شرکت گرفته شود.

4- آپدیت بسیار ساکت و آرام

فرایندهای آپدیت آنتی ویروس‌های وب روت به صورت خودکار و بدون دخالت کاربر و با آرامی و سکوت مطلق انجام می‌شود.

از طرفی آنتی ویروس‌های وب روت حجم بسیار کمی از پهنای باند اینترنت کاربر در حد چند کیلو بایت اشغال می‌کنند.

5- ویژگی‌های امنیتی و حفاظتی

با اینکه آنتی ویروس‌های وب روت بسیار کم حجم و بسیار سبک هستند ولی ویژگی‌هایی مانند مدیریت پسورد، فضای ذخیره‌سازی ابری و بهینه‌سازی سیستم و حفاظت از همه تهدیدات مخصوصآ باج‌افزارها و کیلاگرها در آن وجود دارد.

6- شرکای استراتژیک

شرکت وب روت دارای مشتریان و شرکای استراتژیک بسیار بزرگ و معتبری است.

از جمله شرکای استراتژیک شرکت Webroot می‌توان به شرکت‌های Cisco، Aruba Networks ،F5 Networks ،A10 Networks، PaloAlto ،HP ،RSA ،Citrix ،Gateprotect و موسسات مالی و بانکی مانند HSBC Bank و  Citi Bank  اشاره کرد و هر روز بر تعداد شرکت‌ها و موسساتی که آنتی ویروس‌ها و تکنولوژی‌های Webroot را انتخاب می‌کنند افزوده می‌شود.

7- توزیع کننده ایرانی معتبر

شرکت دورانتاش که اولین و تنها توزیع کننده معتبر آنتی ویروس‌های Webroot در ایران است، در زمینه معرفی، عرضه و پشتیبانی محصولات آنتی‌ویروس سابقه درخشانی دارد.

همکاری با بسیاری از برندهای معتبر و مطرح آنتی ویروس، ارائه اطلاعات مفید و صحیح به همکاران و مصرف‌کنندگان و صدور و ارائه لایسنس اصلی و معتبر و مطابق با Term & Conditions و حفظ محرمانگی اطلاعات مشتریان و شرکای تجاری، از جمله مواردی هستند که شرکت دورانتاش به شدت به آنها پایبند است.

8- هدیه شرکت دورانتاش به خوانندگان این خبر، نصب و استفاده از یک نسخه از آنتی‌ویروس‌های Webroot است تا خود شاهد برخی ویژگی‌های ارزنده و قدرت بی‌نظیر آن در شناسایی ویروس‌ها ، تروجان‌ها ، باج‌افزارها و دیگر تهدیدات سایبری باشند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]