اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970410302949096

در «باپیمانکار» به راحتی خرید و فروش کنید!

کد: 13970410302949096

https://goo.gl/w6V2ip

، تهران , (اخبار رسمی): در بایپمانکار، پیمانکاران در حین پروژه می‌توانند درآمدهای جدیدی برای خود ایجاد کنند. مواد، مصالح و تجهیزات خود را با قیمت کمتر خریداری یا اجاره کنند و با اطمینان افراد متخصص را استخدام کنند.

باپیمانکار، درآمدهای جدیدی در فعالیت های اقتصادی برای شما ایجاد می کند
در «باپیمانکار» به راحتی خرید و فروش کنید!

همه‌ی ما از هزینه‌های زیاد فعالیت‌های عمرانی خبر داریم، با توجه به شرایط اقتصادی حتی ساختن یک آپارتمان ساده نیز دیگر به همین راحتی نیست و حتما باید سرمایه موردنیاز تامین برای پروژه تامین بشود. در «بایپمانکار» شرایطی ایجاد شده است که باعث می‌شود پیمانکاران در حین پروژه درآمدهای جدیدی برای خود ایجاد کنند. مواد، مصالح و تجهیزات خود را با قیمت کمتری خریداری یا اجاره کنند و با اطمینان بیشتر اقدام به استخدام افراد متخصص کنند.

در باپیمانکار به راحتی خرید و فروش کنید!

«باپیمانکار» یک اپلیکیشن موبایل و سایت است که امکانات بسیار زیادی را برای فعالان عمرانی کشور فراهم می‌کند. در بازار خرید و فروش، افراد مختلف می‌توانند مصالح و مواد مورد نیاز خود را براساس نزدیک‌ترین فروشنده و با بهترین قیمت پیدا کنند، در داخل اپلیکیشن با فروشنده مذاکره کنند و در نهایت خرید خود را انجام دهند. هر فردی یا شرکتی نیز می‌تواند با ایجاد پروفایل مخصوص برای خود، آگهی‌های خود را در بازارهای تخصصی قرار دهد تا تجربه‌ی مشتری آنلاین و بدون دردسر را داشته باشد.

یکی از ابزارهای مهم باپیمانکار ابزار جستجو بین آگهی‌ها است که بر اساس نوع مواد و مصالح و همچنین منطقه‌ی جغرافیایی آگهی‌ها را طبقه‌بندی می‌کند.

خواب تجهیزات و ماشین‌آلات دیگر بس است!

حتما برای‌تان پیش‌آمده که تجهیزات یا ماشین‌آلاتی را خریداری کردید و آنها در بیشتر طول پروژه بدون استفاده باقی ماندند. در باپیمانکار به راحتی می‌توانید آنها را اجاره دهید تا منبع جدیدی از درآمد برای شما ایجاد شود. همچنین اگر به دنبال تجهیزات خاصی هستید با اجاره از سایرین، هزینه‌های اجرایی خود را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهید.

در باپیمانکار شرکت شما در دنیای مجازی دیده خواهد شد!

یکی از امکانات مهیجی که باپیمانکار برای شرکت‌ها و افراد متخصص فراهم کرده است، پروفایل تخصصی است. هر پروفایل یک آدرس تخصصی دارد و افراد و شرکت‌ها می‌توانند ضمن معرفی خود، نمونه‌هایی از فعالیت‌های خود را ثبت کنند و راه ارتباطی ثبت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس bapeymankar.com ضمن دانلود اپلیکیشن، آگهی‌های مختلف را مشاهده کنند. شایان ذکر است استفاده‌ی ماه اول از پروفایل شرکتی و شخصی در اپلیکیشن رایگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت توسعه دانش عمران

باپیمانکار بستری برای تسهیل ارتباط بین پیمانکاران، تامین کنندگان و متخصصین فعال در حوزه های عمرانی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]