اطلاعات تماس
  • 091835*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970413303469126

ویژگی‌های یک مبل کلاسیک با کیفیت

کد: 13970413303469126

https://goo.gl/iEwph6

، ملایر , (اخبار رسمی): در این مطلب سعی شده تا مبل کلاسیک به معنای واقعی‌تر معرفی شود. شاید بیشتر خریداران مبل، درک درستی از معنای واقعی مبل کلاسیک نداشته باشند و یا شاید نسبت به ویژگی‌های آن آشنایی چندانی نداشته باشند اما با دانستن ویژگی‌ها و خصوصیات مربوط به آن، به این موارد پی خواهند برد.

ویژگی های یک مبل کلاسیک با کیفیت
ویژگی‌های یک مبل کلاسیک با کیفیت

مبل کلاسیک چه نوع مبلی است؟ چرا اصلا اسم کلاسیک روی این مدل مبل گذاشته شده است؟ ممکن است برای بسیاری از مشتریان این‌گونه سوالات پیش بیاید و بخواهند درباره‌ی مبل کلاسیک اطلاعاتی را کسب کنند

مبل کلاسیک چه نوع مبلی است؟ چرا اصلا اسم کلاسیک روی این مدل مبل گذاشته شده است؟ معنای مبل کلاسیک چیست؟ ممکن است برای بسیاری از مشتریان این‌گونه سوالات پیش بیاید و بخواهند درباره‌ی مبل کلاسیک اطلاعاتی را کسب کنند؟ 

در این مطلب، مواردی از قبیل ویژگی‌های مبل کلاسیک و تعریف خصوصیات آن، همچنین قیمت آن و جنس مبل و تناسب آن می‌پردازیم. تا پاسخ‌هایی که در ذهن مشتری است حل شود.

تعریف کلی مبل کلاسیک:

کلاسیک یک کلمه‌ی لاتین است که ریشه‌ی آن از واژه‌ی کلاسیکوس برگرفته شده است و معنای آن درجه‌ی اول است. در واقع این واژه از یک جنبش فرهنگی و هنری در قرن 17 تا 19 میلادی است که الهام گرفته از هنر باستان یونان و روم و بازگشت به ارزش‌ها و اصول زیبایی شناسی است.

این جنبش، جنبش کلاسیسیسم  است که عبارت است از عقیده‌ی طرفداران تقلید نویسندگان و هنرمندان یونان باستان و نویسندگان آن قرن.

شاید با شنیدن اسم کلاسیک این فکر به ذهن برسد که مبل کلاسیک، مبلی است با طرحی قدیمی و کلاسیک که این روزها از مد افتاده است و سبک آن قدیمی شده است. باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که طرح کلاسیک به هیچ عنوان قدیمی نیست بلکه هنر آن برگرفته از یک ریشه‌ی هنری اصیل دارد. مانند فرش که با کلاسیک بودن طرح آن نمی‌توان آن را قدیمی دانست و این طرح و نقوش برگرفته از یک فرهنگ و هویت شناخته شده دارد. مبلمان کلاسیک با داشتن طرح‌های سنتی دارای سبکی آرامش بخش و جذاب هستند که شکوه خاصی را نیز دارد و از طرفی هر طرح و نقش مبل کلاسیک، خود بیانگر هویت آن است مانند آلمانی، فرانسوی و یا ایتالیایی. مبل کلاسیک با داشتن طرح‌ها و ریزه کاری‌های خاص خود در بین مشتریان به خصوص خانواده‌های ایرانی محبوبیت خاصی را نیز دارد.

در کل سبک مبلمان کلاسیک ریشه در فرهنگ اروپایی دارد که امروزه بیشتر در کشورهای عرب‌نشین و خاورمیانه و برخی کشورهای اروپایی مثل ایتالیا یافت می‌شود.

ویژگی‌های مبل کلاسیک

• ظرافت مبل کلاسیک

این نوع مدل از مبل‌ها جزء ظریف‌ترین مبل‌ها محسوب می‌شود. شاید فکر کنید که منظور از ظرافت یعنی شکنندگی و ضعیف بودن جنس مبل اما باید بدانید این مفهوم به معنای هماهنگی اعضای آن با هم مانند رنگ و فرم و طرح و نقش روی پارچه است. همین ظرافت مبل کلاسیک باعث شده است که آن را از دیگر مدل‌های مبل‌های دیگر متمایز کند.

•کاربرد چوب در مبل کلاسیک

چوب یک عنصر مهم از طبیعت است که حس آرامش بخشی را به محیط زندگی انسان القا می‌کند که با کاربرد آن در طراحی مبل کلاسیک، اثر آرامش‌بخشی را روی آن می‌گذارد که نتیجه‌ی آن گرمای حاصل از طبیعت چوب و نقش و نگار زیبای آن است که باعث می‌شود فضای منزل دلچسب‌تر شده و فضای خانه جذاب‌تر، مطبوع‌تر و گرما بخش‌تر باشد.

• منبت کاری مبل کلاسیک

مبلمان سلطنتی، مبل‌هایی هستندکه منبت کاری‌هایی روی پشت‌هایی بلند که به شکل تاج بلند هستند انجام شده است. روی این گونه مبل‌ها طرح و نقش‌های ظریفی روی پایه‌ها انجام شده است که تشکچه‌های آن با پارچه‌هایی از جنس مخمل است که این از ویژگی‌های دیگر مبل‌های کلاسیک است.

• کیفیت مبل کلاسیک

از ویژگی‌های مهم و بارز مبل کلاسیک جنس خوب آن و کیفیت بالای آن است که آن را برای همیشه ماندگار می‌کند. به همین دلیل است که ارزش تعمیر و نگهداری و پرداخت هزینه برای مبل‌هایی که دارای دوام بالا است بسیار به صرفه‌تر از سایر مبل‌ها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی مبلمان محمدی

مبل ملایر با بهترین طراحهان مبل اماده طراحی بهترین مبلمان به سلیقه مشتری می باشد. مبل محمدی مفتخر به تولید انواع مبل کلاسیک,راحتی, استیل,و انواع مبل خانگی و اداری با کیفیت بالا و در طرح های مختلف میباشد مبلهای این کارخانه از استاندارد اصلی برخوردار هستند و معروفترین برند مبل در ملایر می باشد.

اطلاعات تماس
  • 091835*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل