اطلاعات تماس
  • 091338*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970417303869166

در این اوضاع بازار چه کنیم؟

«آوای ملت»، نشریه حوزه تولید محتوای آموزشی در حوزه کسب و کار

کد: 13970417303869166

https://goo.gl/ak4unb

، کرمان , (اخبار رسمی): راه انداختن یک کسب‌وکار پول‌ساز و تبدیل شدن به یک کارآفرین، جزو آرزوهای میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا است. ولی آیا همه می‌توانند کارآفرین شوند؟ نشریه آوای ملت با رویکرد کارآفرینی و تولید محتوای آموزشی، محملی است برای تغییر نگرش جامعه به کار، چون آموزش و دانش، پایه و اساس هر فعالیت اقتصادی است.

(آوای ملت) نشریه حوزه تولید محتوای آموزشی در حوزه کسب و کار
«آوای ملت»، نشریه حوزه تولید محتوای آموزشی در حوزه کسب و کار

نشریه آوای ملت در حوزه تولید محتوای آموزشی در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار، مدیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی را برای تعیین و تحقق اهداف و موفقیت روزافزون یاری می‌کند

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان مشتریان به اطلاعات، دوران جدیدی در اقتصاد جهان گشوده شده است. کمی به اطراف خود نگاه کنید. کسب‌وکارهای بسیار موفق، ورشکسته و یادر حال نابودی زیادی را در اطراف خود مشاهده می‌کنیم که در حال مبارزه برای پیشرفت یا بقای خود هستند. دلیل مرگ بسیاری از این کسب‌وکارها عدم آموزش صحیح در حوزه اقتصاد بازار است.

باید در هر کسب‌وکار هزینه‌ها را قبل از اینکه صرف پیدا کردن مشتریان جدید بکنیم صرف خدمت‌رسانی خوب و عالی به مشتری کنیم یعنی یک قدم بیشتر برای خود و مشتری برداریم که همین نکته یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ جهان است.

رسیدن به موفقیت هیچ فرمول جادویی یا مسیر میانبری ندارد دلیل اینکه فکر می‌کنید هنوز لیاقت موفقیت‌های بزرگ را ندارید این است که به اندازه کافی آموزش ندیده و تلاش نکرده‌اید و اوضاع متلاطم اقتصاد کشور ما نیز این مسئله اساسی را ملموس‌تر می‌کند.

تیم ارزش افرینی ایرانیان و نشریه آوای ملت تلاشی است در این حوزه تا با استفاده از تیمی متخصص و کارآمد، ضمن آموزش حوزه‌های مختلف کسب‌و‌کار، بازاریابی و فروش، کارآفرینی، توسعه مهارت‌های فردی، معرفی کارآفرینان و کسب‌وکارهای موفق و شکست خورده و معرفی حوزه‌های پولساز، متفاوت از سایر رسانه‌های مکتوب عمل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نشریه آوای ملت

نشریه آوای ملت در حوزه تولید محتوای آموزشی در حوزه های مختلف کسب و کار، مدیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی را برای تعیین و تحقق اهداف و موفقیت روزافزون یاری می کند.

اطلاعات تماس
  • 091338*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها