اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970418304149154

حقایقی درباره قالب وردپرس: به چه قالب‌هایی اعتماد کنیم؟

به کدام قالب‌های وردپرس می‌شود اعتماد کرد؟

کد: 13970418304149154

https://goo.gl/GhiEVy

، رامهرمز , (اخبار رسمی): در این مقاله نکاتی درباره دانلود قالب وردپرس، امنیت قالب‌های رایگان و منبعی برای خرید انواع قالب وردپرس شرکتی، فروشگاهی، شخصی و ... ارائه خواهد شد.

به کدام قالب های وردپرس می شود اعتماد کرد؟
به کدام قالب‌های وردپرس می‌شود اعتماد کرد؟
به کدام قالب های وردپرس می شود اعتماد کرد؟
به کدام قالب‌های وردپرس می‌شود اعتماد کرد؟
به کدام قالب های وردپرس می شود اعتماد کرد؟
مگاتم در دو دوره جشنواره وب و موبایل ایران موفق به کسب عنوان شد .

حقایقی درباره قالب وردپرس: به چه قالب‌هایی اعتماد کنیم؟

اگر وردپرس، این سیستم مدیریت محتوای محبوب را برای سایت خود انتخاب کرده باشید حتماً می‌دانید که مهم‌ترین چالش هنگام کار کردن با وردپرس، طراحی قالب یا پیدا کردن قالبی است که هم استاندارد باشد، هم زیبا و هم دست شما را برای تغییرات احتمالی (مثلاً نصب یک افزونه جدید) باز بگذارد.

منابع مختلف برای دانلود قالب رایگان وردپرس یا خرید قالب با لایسنس معتبر وجود دارد که معمولاً خارج از ایران هستند. تازه اگر موفق شوید این قالب‌ها را خریداری کنید ممکن است با مشکلات دیگری روبرو شوید. چرا؟

اکثر قالب‌هایی که برای وردپرس طراحی شده‌اند متناسب با سرعت اینترنت جهانی (یا بهتر بگوییم خارج از ایران) هستند و حجم بالایی دارند. تقریباً تمامی این قالب‌ها به زبان خارجی، چپ‌چین و در یک کلام متناسب با نیازهای کاربران خارجی هستند. ممکن است بپرسید که پس باید چه کار کنیم؟

در این مقاله چند نکته مهم در رابطه با قالب وردپرس بیان خواهد شد و با منابع خوبی که برای دانلود یا خرید قالب وردپرس و سایر افزونه‌های جانبی آن وجود دارد آشنا خواهید شد.

به قالب‌های رایگان وردپرس اعتماد کنیم یا نه؟!

اگر کمی دقت و جستجو به خرج دهید متوجه می‌شوید که نسخه رایگان اکثر قالب‌های پولی یا پرمیوم وردپرس در اینترنت موجود است. دلیل آن هم این است که عده‌ای از روی این قالب‌ها کپی‌برداری کرده‌اند و دارند آن را در اختیار دیگران می‌گذارند و در ازای قالب رایگانی که امنیت آن هم معلوم نیست مزایای دیگری مثل بل لینک مخفی و  ایجاد ترافیک در سایت می‌گیرند.

همانطور که اشاره شد اعتماد کردن به برخی از این قالب‌ها، به خصوص از نظر امنیتی کاملاً اشتباه است. قالب‌های رایگانی که از روی قالب‌های اصلی کپی‌برداری شده‌اند ممکن است حاوی بدافزار و کدنویسی بد و بدون پشتیبانی باشند.

پس توصیه می‌شود که از قالب‌های کپی شده نسخه‌های پرمیوم استفاده نشود و قالب اصلی را از جای معتبر خریداری کنید.

از کجا قالب فارسی استاندارد وردپرس می‌توان گیر آورد؟

مگاتم منبع معتبری برای خرید قالب وردپرس با قیمت مناسب در ایران است. با خرید قالب از مگاتم علاوه‌ بر اینکه یک قالب استاندارد فارسی خریداری می‌کنید، از پشتیبانی خوب مگاتم نیز تا زمانی که اشتراک دارید، برخوردار خواهید بود.

در ضمن، در مگاتم همه چیز به صرفه است. چرا؟ چون می‌توانید به غیر از خرید قالب و افزونه‌های مورد نیاز وردپرس، با پرداخت هزینه‌ای بسیار مناسب در سایت اشتراک یک‌ماهه، سه ماه یا سالانه خریداری کنید و هر تعداد قالب و افزونه که نیاز داشتید دانلود کنید!

مشترک شدن در مگاتم هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد؛ چون همان‌طور که می‌دانید کار کردن حرفه‌ای با وردپرس نیازمند استفاده از افزونه‌های مختلفی است که قیمت‌های مختلفی دارند. با مشترک شدن در سایت دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای افزونه و قالب نخواهید داشت. علاوه بر این می‌توانید قالب مورد نظر را هر تعداد بار که بخواهید روی سایت‌های مختلف با دامنه‌های متفاوت پیاده کنید. اگر مشترک ویژه مگاتم باشید بعد از تمام شدن اشتراک نیازی نیست که دوباره همان هزینه را پرداخت کنید؛ بلکه برای اشتراک مجدد فقط 50 درصد هزینه اولیه را خواهید پرداخت.

5 دلیل دیگر برای اینکه به مگاتم اعتماد کنید:

1. در جشنواره وب و موبایل سال 96، مگاتم به عنوان بهترین مارکت و اپ استور در بین 5 سایت برتر ایرانی قرار گرفت.

2. در جشنواره وب و موبایل سال 95، مگاتم به انتخاب مردم، به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت برگزیده شد.

3. مگاتم با مجوز قانونی آخرین نسخه فونت‌های ایرانی ایران سانس، ایران یکان و ایران شارپ را به قالب‌های خود اضافه کرده که با این کار می‌توانید از بهترین تایپوگرافی در طراحی سایت استفاده کنید.

4. اگر به هر دلیلی محصولات با چیزی که انتظارش را داشتید متفاوت بودند مگاتم کل مبلغی پرداختی را عودت می‌دهد.

5. تمام محصولات خریداری شده از مگاتم تنها با یک کلیک به‌روزرسانی می‌شوند! با نصب افزونه پیشخوان مگاتم دیگر نیازی نیست که همه بخش‌ها را جداگانه آپدیت کنید. افزونه پیشخوان این کار را خودکار انجام می‌دهد.

قالبی برای تمام فصول تهیه کنید!

یکی دیگر از محدودیت‌های قالب‌های وردپرس که ممکن است اشک شما را در بیاورد صفحه ساختن و سفارشی کردن قالبی سایت است. یعنی چه؟ یعنی ممکن است بخواهید صفحات جدیدی مثل شرایط سفارش یا سوالات متداول به سایت اضافه کنید؛ در چنین شرایطی نیاز به افزونه وردپرس دارید. افزونه‌هایی که به آن‌ها پیج بیلدر یا صفحه‌ساز می‌گویند کمک می‌کنند هر تعداد صفحه که بخواهید ایجاد کنید؛ بدون آنکه مشکلی برای قالب پیش بیاید.

و اما برویم سراغ قالبی برای تمام فصول! منظور از قالبی برای تمام فصول قالب دیوی (DiVi) وردپرس است. علت اینکه این لقب برای این قالب برگزیده شده است این است که با آن می‌توان هر نوع سایتی که بخواهید، راه‌اندازی کنید. قالب DiVi به راحتی قابل شخصی‌سازی شدن است و می‌توان به عنوان قالب شرکتی، قالب فروشگاهی، قالب شخصی، نمونه کار و ... مورد استفاده قرار گیرد.

این قالب مجهز به یک پیج بیلدر پیشرفته نیز است که هر صفحه‌ای که بخواهید به راحتی با آن ساخته می‌شود و نیاز به نصب افزونه‌های دیگر نیست.

این قالب توسط مگاتم استاندارد و فارسی شده، و با لاینس رسمی در اختیار کاربران  قرار داده می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی با تمام ویژگی‌های این قالب شگفت‌انگیز، به صفحه قالب وردپرس دیوی مراجعه کنید.

چگونه قالب وردپرسی بهینه‌ای داشته باشیم؟

نصب هر افزونه روی وردپرس مانند این است که باری به دوش آن اضافه کنیم! این بارها وقتی روی هم جمع می‌شوند باعث می‌شوند سایت کند شود، سرعت بارگذاری صفحات کم شود و سئوی سایت به طور جدی به خطر بیافتد. با این حساب برای بهینه سازی قالب وردپرسی چه کار باید کرد؟

  • از یک هاست خوب و مطمئن استفاده کنید
  • افزونه‌های بلا استفاده را پاک کنید
  • از افزونه‌های استاندارد و معتبر استفاده کنید
  • تمام تصاویر موجود سایت را کم حجم و بهینه کنید (ابزار Optimizilla برای این کار مناسب است)
  • از قالب‌های استاندارد و بهینه شده استفاده کنید (به خصوص اگر سایت فارسی است)
  • کامنت‌های اسپم را پاک کنید (این کامنت‌ها معمولاً با استفاده از ربات‌های اسپمر فرستاده می‌شوند و هیچ ارزشی ندارند)
  • کدهای CSS و JAVA Script را مرتب و بهینه کنید
  • افزونه Cache Plugin را نصب کنید

بعد از انجام تمامی نکات گفته شده می‌توان سرعت سایت را تا حد بسیار زیادی بهینه کرد. ناگفته نماند که برای تست سرعت صفحات مختلف سایت می‌توان از ابزار Google Page Speed Test هم کمک گرفت.

جمع‌بندی

نکاتی که در مقاله امروز مطرح شد کمک می‌کند تا از دردسرهای وردپرس دور بمانید و به سادگی، آنچه برای کار با وردپرس نیاز دارید، از قالب فارسی وردپرس گرفته تا افزونه‌های استاندارد و یک پشتیبانی عالی، پیدا کنید.

معرفی قالب وردپرس دیوی (برترین قالب وردپرس در سال 2018 )

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگاتم

مگاتم یک مارکت مطمئن قالب و افزونه های حرفه ای وردپرس به زبان فارسی هست .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]