اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970420304339158

علی آبکار گفت: برندسازی حلقه مفقوده کسب‌وکارهای نوپای جوانان است

برندسازی حلقه مفقوده کسب و کارهای نوپا

کد: 13970420304339158

https://goo.gl/dccHE5

، کرج , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی مجمع ملی، دکتر علی آبکار نماینده مجمع عنوان داشت: امروز با حمایت دولت و تلاش و همت جوانان رونق شگفتی میان ایده‌ها و طرح‌های جوانان به خصوص در حوزه‌ی کسب‌وکارهای نوپا و همچنین فعالیت‌های استارتاپی صورت گرفته اما با وجود تمام این فعالیت‌ها دلیل عدم نتیجه در چیست؟ یک اصل، برندسازی.

برندسازی  حلقه ی مفقوده کسب و کارهای نوپا
مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان / استان البرز / دکتر علی آبکار

شاید مهم‌ترین مشکل کالاهای با کیفیت ملی و ناکامی آن‌ها از بازار همین مورد باشد که در پروسه‌های عرضه و در چارت مدیریتی از موضوع پر اهمیت برندسازی غافل مانده است

به گزارش روابط عمومی مجمع ملی؛ دکتر علی آبکار نماینده مجمع عنوان داشت: امروز با حمایت دولت و تلاش و همت جوانان رونق شگفتی میان ایده‌ها و طرح‌های جوانان به خصوص در حوزه‌ی کسب‌و‌کارهای نوپا و همچنین فعالیت‌های استارتاپی صورت گرفته اما با وجود تمام این فعالیت‌ها دلیل عدم نتیجه کافی در چیست؟ یک اصل، برندسازی.

دکتر آبکار اذعان داشت: آموزه‌های برندسازی و استفاده تمام کسب‌وکارها از اصول برندینگ موجب نهادینه شدن یک خدمت شده و محصولات عرضه شده توسط همین کسب‌وکارها را در اولیت بالاتری از بازار قرار می‌دهند.

این نماینده مجمع ملی جوانان با اشاره به موضوع اهمیت حمایت از کالای ایرانی حمایت از جوان ایرانی بیان کرد: شاید مهم‌ترین مشکل کالاهای با کیفیت ملی و ناکامی آن‌ها از بازار همین مورد باشد که در پروسه‌های عرضه و در چارت مدیریتی از موضوع پر اهمیت برندسازی غافل مانده‌اند.

وی درپایان ضمن تشکر از فعالیت جوانان کارآفرین و همچنین تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از فعالان جامعه استارتاپی درخواست کرد تا علاوه بر هم‌افزایی و انتقال تجارب به یکدیگر با توجه به رویکرد توسعه‌ای کسب‌وکارهای نوپا به توانمندسازی افراد مشتاق تازه پرداخته و از اصل کار تیمی خارج نشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر علی آبکار

دکتر علی آبکار دکترای تخصصی برندسازی و بازاریابی دکترای فوق حرفه ای مدیریت تعالی کسب و کار ریاست هیئت مدیره گروه بین المللی توسعه کسب و کار آینده رابین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی