اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970420304359196

اس وی اس کالا

فروشگاه آنلاین لوازم جانبی گوشی های ایسوس

کد: 13970420304359196

https://goo.gl/gcpF3C

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی «اس وی اس کالا» به عنوان یکی از معتبرترین و کامل‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است. در حال حاضر به خاطر کمبود لوازم جانبی برندهایی چون موتورولا، ایسوس، شیائومی و غیره، تیم اس وی اس تمرکز خود را جهت تامین و ارائه این محصولات قرار داده است.

فروشگاه آنلاین لوازم جانبی گوشی های ایسوس
فروش آنلاین موبایل و لوازم جانبی دیجیتال

لوازم جانبی گوشی های موبایل ایسوس

لوازم جانبی گوشی‌های برند ایسوس آماده فروش است. با توجه به این که مساله اجرای طرح رجیستری برندهایی چون ایسوس و شیائومی در بازار ایران نمایان‌تر شدند، فروش بالای این برندها نیاز بازار را به تامین لوازم جانبی از جمله محافظ صفحه نمایش و کاور بیشتر کرد.

فروشگاه اینترنتی اس وی اس کالا با تیمی مجرب و با سابقه طولانی در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی دیجیتال آماده فروش لوازم جانبی این برندها است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوازم جانبی گوشی‌ می‌توانند به فروشگاه اینترنتی «اس وی اس کالا» مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اس وی اس |SVSKala

اس وی اس کالا با تیمی مجرب و با سابقه ی بیش از ۱۳ سال در زمینه ی فروش موبایل و لوازم جانبی، با توجه به تمایلات مردم به خرید غیر حضوری، تصمیماتی اتخاذ کرد تا کالاهای خود را با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن به دست سفارش دهنده ها برساند. طمینان کردن به فروشنده کار آسانی نیست. با اولین خرید از فروشگاه اینترنتی اس وی اس کالا به اطمینان کامل در مورد قیمت مناسب و اصالت کالا دست پیدا خواهی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی