اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970423304669204

در حوزه پلیمر، هدفمند عمل کنیم

«پلیم پارت»، مرجع تخصصی پلیمر در ایران

کد: 13970423304669204

https://goo.gl/38Qx3T

، مشهد , (اخبار رسمی): مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، با هدف ایجاد کانال ارتباطی مطمئن برای دسترسی به اطلاعات و محتوای مناسب و کارآمد در بخش‌های مختلف صنعت پلیمر برای ذی‌نفعان طرح‌ریزی و اجرا شده است.

«پلیم پارت»، مرجع تخصصی پلیمر در ایران
پلیم پارت: مرجع پلیمر در ایران

وب‌سایت پلیم پارت در حوزه پلیمر و لاستیک به پوشش خبری اخبار، رویدادها، تکنولوژی‌ها، وبینارها، وضعیت بازار موادخام در ایران و نشریات و کتب مختلف می‌پردازد

پلیم پارت تلاشی است در حوزه پلیمر تا با استفاده از تیمی متخصص و بهره‌گیری از توان علمی و فنی، قدمی مثبت در گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالان و متقاضیان در عرصه داخلی و بین‌المللی بردارد.

فعالیت‌های پلیم پارت:

  • ایجاد شاخص‌های لازم به منظور کسب عنوان پورتال مرجع حوزه پلیمر بازار ایران شامل محتوای علمی، اقتصادی و کاربردی
  • ارائه محتوا به زبان فارسی و انگلیسی برای مخاطبین داخلی و خارجی
  • امکان معرفی توانمندی های متخصصان و فعالان حقیقی و حقوقی حوزه پلیمر
  • امکان تعاملات B2B و B2C بین اعضاء و مراجعین پورتال در ارتباط با حوزه‌های تخصصی تحت پوشش
  • ایجاد فرصت‌های مناسب اقتصادی، علمی و تجاری برای سهامداران، اعضاء و مراجعه‌کنندگان به پورتال
  • امکان معرفی و یافتن موقعیت‌ها و فرصت‌های شغلی مختلف حوزه پلیمر
  • فراهم سازی فضای تبلیغات تخصصی در حوزه پلیمر
  • رعایت کامل قوانین حوزه انتشار محتوا و حفظ حریم خصوصی ذی‌نفعان و حقوق دسترسی

پروفایل پلیم پارت؛ هویت اجتماعی و تخصصی فعالان حوزه پلیمر

در هر کسب و کار، معرفی و شناساندن محصول از فاکتورهای اساسی کسب درآمد بیشتر است. شناخت مخاطب و محل‌هایی که می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد، یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در بازاریابی و فروش است. بسیاری از کسب‌وکارها این موضوع را نادیده می‌‌گیرند اما حقیقت این است که هرچه محصول به افراد مرتبط‌تری با آن حوزه معرفی شود، امکان موفقیت بیشتری در جلب مشتریان هدفمند خواهد داشت. به همین دلیل، پروفایل پلیم پارت این امکان را فراهم کرده تا متخصصان و فعالان حوزه پلیمر بتوانند در محیطی کاملا تخصصی هویت آنلاین خود را ایجاد کرده و توانمندی‌های خود را معرفی کنند و هر آنچه مایل هستند را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. همچنین این امکان را به مخاطبان صنعت پلیمر و لاستیک می‌دهد تا با دسترسی به پایگاه داده بزرگی از متخصصان این صنعت بتوانند تعاملات تجاری خود را در عرصه داخلی و بین‌المللی گسترش دهند.

آگهی استخدام در پلیم پارت؛ یک سایت و هزار و یک فرصت شغلی در حوزه پلیمر

یکی از دغدغه های کارفرمایان در استخدام، یافتن نیروی کار تخصصی مرتبط و مناسب با فرصت شغلی است. ثبت آگهی استخدام در سایت پلیم پارت به صورت رایگان و دیده شدن آن توسط متقاضیان شغلی دقیقا همان روند انتخاب هوشمندانه‌ای است که فرد با توجه به توانمندی‌های خود برای اشتغال اقدام می‌کند و دریافت رزومه حرفه‌ای افرادی را به دنبال دارد که دقیقا می‌خواهند مطابق با تخصص خود در حوزه پلیمر مشغول به کار شوند. وب‌سایت پلیم پارت با حذف واسطه‌ها و ایجاد یک ارتباط مستقیم بین کارجو و کارفرما، در زمینه جذب سرمایه‌های انسانی متخصص در شرکت‌های ایرانی حوزه پلیمر گام برداشته است.

به طور کلی در این وب‌سایت، بخش‌ها و امکاناتی شامل دسترسی به اخبار، رویدادها، محتوای علمی و اقتصادی مناسب و کارآمد در بخش‌های مختلف صنعت پلیمر، ایجاد پروفایل و معرفی توانمندی‌های متخصصان، درج و جستجوی رایگان آگهی‌های استخدام و فضای تبلیغات تخصصی حوزه پلیمر، برای مخاطبان میسر شده است.

پلیم پارت از طریق وب‌سایت polympart.com در دسترس کاربران است و کلیه امکانات آن در هر دو بستر وب‌سایت و موبایل قابل استفاده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلیم پارت: مرجع پلیمر در ایران

وبسایت پلیم پارت در حوزه پلیمر و لاستیک به پوشش خبری اخبار، رویدادها، تکنولوژی ها، وبینارها، وضعیت بازار مواد خام در ایران و نشریات و کتب مختلف می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید