اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970423304709150

شرکت پیشرو آساک با همکاری رسانه ایسمینار برگزار می‌کند:

اولین وبینار تخصصی تامین و افزایش امنیت در وردپرس به صورت پروژه محور

کد: 13970423304709150

https://goo.gl/PAHkDV

، شهریار , (اخبار رسمی): حدود 25 درصد سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس و فروشگاه‌ساز ووکامرس طراحی شده‌اند. ولی با توجه به گستردگی سایت‌های وردپرسی و عدم توجه کافی وبمستران به مسائل امنیتی، بیشترین آمار هک متعلق به وردپرس است. حال چه راهکارهایی برای افزایش امنیت در وردپرس وجود دارد.

اولین وبینار تخصصی تامین و افزایش امنیت در وردپرس به صورت پروژه محور
اولین وبینار تخصصی تامین و افزایش امنیت در وردپرس به صورت پروژه محور

معرفی بیش از ده‌ها ابزار، سایت و افزونه جهت افزایش و تامین امنیت در وردپرس در یک وبینار پروژه محور همراه با جلسه پرسش و پاسخ

حدود 25 درصد سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس و فروشگاه‌ساز ووکامرس طراحی شده‌اند. با وجود اینکه وردپرس با بیشترین حجم توسعه‌دهندگان و افزونه‌های (Plugin) متنوع و کاربردی محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) محسوب می‌شود ولی با توجه به گستردگی سایت‌های وردپرسی و عدم توجه کافی وبمستران به مسائل امنیتی، بیشترین آمار هک متعلق به وردپرس است.

در این وبینار در قالب پروژه‌ای واقعی نحوه افزایش و تامین امنیت سایت‌های وردپرسی به صورت حرفه‌ای آموزش داده می‌شود. افرادی که سایت وردپرسی دارند و یا فروشگاه خود را با ووکامرس طراحی کرده‌اند حتما در این وبینار ثبت نام کنند.

مدرس این دوره حجت حاتمی شاه‌میر (مؤسس و مدیرعامل شرکت پیشرو آساک) است وی کارشناس امنیت و متخصص تحلیل آماری وب و سئو و نویسنده مقاله برگزیده در اولین کنفرانس رگولاتوری تکنولوژی بلاک چین و ارزهای رمزینه است.

این رویداد  پنجشنبه 28 تیرماه 1397 از ساعت 21 الی 23 برگزار خواهد شد.

سرفصل‌ها:

  • معرفی انواع حملات از سوی سرور و سایت
  • نحوه انتخاب یک هاست مناسب
  • نحوه ایحاد یک پایگاه داده ایمن
  • نحوه نصب و پیکربندی صحیح وردپرس
  • معرفی پلاگین‌های ضروری و نحوه فعالسازی و تنظیمات آنها
  • معرفی CDN و تاثیر آنها در افزایش امنیت
  • طریقه بررسی باگ‌های امنیتی و نحوه اصلاح آن‌ها
  • پرسش و پاسخ

ضمنا به 10 نفر اول، مشاوره اختصاصی ارائه می‌شود. علاوه بر این ویدئوی این وبینار در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در وبینار «افزایش و تامین امنیت در وردپرس»  شرکت کنند. و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره شرکت پیشرو آساک 02124521651 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو آساک

شرکت فن آوران اطلاعات و ارتباطات پیشرو آساک به شماره ثبت ۴۳۲۷ با مسئولیت محدود، از جمله شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی (فین تک) و همچنین ارائه کننده خدمات و محصولات با موضوع سرمایه گذاری در بازارهای مالی داخلی و خارجی است. از عمده فعالیت های شرکت پیشرو آساک برگزاری کارگاه‌های آموزش حضوری و دوره های غیر حضوری تخصصی با موضوع سرمایه گذاری در بازارهای مالی داخلی و خارجی مانند ارزهای دیجیتال، فارکس، نزدک و ... است. از جمله محصولات این شرکت ارائه باکس ها و کانتینر های ویژه استخراج (ماینینگ) بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ظرفیت های متنوع می باشد. ضمنا این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره های تخصصی جهت سرمایه گذاری در انواع بازارهای مالی و فناوری های پیشرفته با هدف بومی سازی را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش