اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980808417539150

کارگاه آموزش عملی سرمایه گذاری و استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

ششمین کارگاه آموزش سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر رمزارزها برگزار می‌شود

کد: 13980808417539150

http://bit.ly/2qj00Ce

، شهریار , (اخبار رسمی): شرکت پیشروآساک ششمین کارگاه آموزش عملی سرمایه گذاری و استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال را برگزار می‌کند. این کارگاه عملی در 6 هفته متوالی و فقط در روزهای پنجشنبه از ساعت 16 الی 21 در محدوده میدان ونک تهران برگزار می‌شود. ضمنا مباحث قانونی مربوط به استخراج بیت کوین بطور کامل در دوره مطرح می‌شود.

ششمین کارگاه آموزش سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر رمزارزها برگزار می شود
کارگاه آموزش عملی سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که درباره بیت کوین نشنیده باشد. بیت کوین یک ارز مجازی است که می‌توان از آن در تبادلات ارزی استفاده کرد. اما بیت کوین تنها یکی از هزاران ارز دیجیتالی است که در مارکت ارزهای دیجیتال وجود دارد. بازاری پرنوسان که می‌تواند با سرمایه گذاری و مدیریت ریسک، درآمد قابل توجهی داشته باشد.

اما ورود به این بازار نیاز به کسب اطلاعات صحیح و عملی دارد. علاقمندان به سرمایه گذاری در بازارهای مالی و بخصوص ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، رپیل و غیره می‌توانند در ششمین کارگاه آموزش عملی سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر رمزارزها که توسط شرکت پیشرو آساک در ونک تهران برگزار می‌شود، حضور یابند تا با کمترین ریسک و به دور از احساسات و هیجانات و با کسب آموزش‌های کاملا عملی و ابزار محور، بتوانند سرمایه گذاری سودآوری را تجربه کنند.

شرکت پیشرو آساک در کنار ارائه خدماتی همچون راه اندازی فارم ماینینگ و تولید و عرضه باکس‌های ویژه استخراج و مشاوره‌های تخصصی در این زمینه، دوره‌های تخصصی آموزش سرمایه گذاری در بیت کوین و ارزهای دیجیتال به همراه ماینینگ با عنوان دوره باشگاه میلیونرها و دوره آموزش ترید ارزهای دیجیتال را هم برگزار می‌کند.

سرفصل‌های دوره آموزشی باشگاه میلیونرها شامل موارد زیر است:

  • آشنایی عملی با بیت کوین و نحوه شکل گیری آن
  • آشنایی عملی با تکنولوژی بلاک چین ( زنجیره بلوکی) و نحوه عملکرد آن
  • آشنایی با انواع کیف پول‌ها (والت) و نحوه ساخت و استفاده عملی از آنها
  • آموزش عملی نحوه خرید و فروش ارزی و ریالی از صرافی‌های داخلی و خارجی
  • آشنایی عملی با ماینینگ یا استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال
  • آموزش عملی نحوه محاسبه میزان درآمدزایی استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال
  • آموزش عملی نحوه انتخاب و خرید دستگاه‌های ماینر مناسب
  • آموزش عملی نحوه اتصال دستگاه‌های ماینر به استخرهای استخراج (Mining Pool)
  • آموزش عملی نحوه نگهداری دستگاه‌های ماینر و کنترل فارم ماینینگ از راه دور
  • آموزش مقدماتی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برای ترید بیت کوین و سایر رمزارزها
  • آموزش عملی ثبت نام صحیح و بی خطر در صرافی‌هایی مانند بایننس بدون احتیاج به احراز هویت
  • آموزش عملی نحوه ترید در صرافی بایننس
  • آموزش عملی نحوه شناسایی ارزها و ICOهای کلاهبرداری یا اسکم
  • آشنایی با ICO، STO، Hardfork، SoftFork، AirDrops، Halving و نحوه درآمدزایی از آنها

شرکت در این دوره آموزشی نیاز به گذراندن هیچ دوره مقدماتی قبلی ندارد. مباحث دوره طوری طراحی شده‌اند که علاقه مندان می‌توانند با حداقل سطح اطلاعات نیز از آنها بهره مند شوند. این دوره آموزشی به صورت کاملا کاربردی و ابزار محور برگزار خواهد شد به طوری که بیش از صدها سایت، اپلیکیشن، ابزار، نرم افزار، کیف پول و صرافی در آن معرفی شده و به صورت عملی در طول دوره توسط شرکت کنندگان نصب شده و استفاده می شود، به همین جهت به تمام شرکت کنندگان توصیه می‌شود لپ تاپ و موبایل، همراه خود داشته باشند. مدرس این دوره مهندس حجت حاتمی شاه میر از برگزیدگان اولین همایش رگولاتوری بلاک چین و رمز ارزهاست.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر رمزارزها می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس pishro-asak.com مراجعه یا با شماره 02128426280 تماس گرفته و یا عدد 1398 را به شماره 10002165552165 پیامک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو آساک

شرکت فن آوران اطلاعات و ارتباطات پیشرو آساک به شماره ثبت ۴۳۲۷ با مسئولیت محدود، از جمله شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی (فین تک) و همچنین ارائه کننده خدمات و محصولات با موضوع سرمایه گذاری در بازارهای مالی داخلی و خارجی است. از عمده فعالیت های شرکت پیشرو آساک برگزاری کارگاه‌های آموزش حضوری و دوره های غیر حضوری تخصصی با موضوع سرمایه گذاری در بازارهای مالی داخلی و خارجی مانند ارزهای دیجیتال، فارکس، نزدک و ... است. از جمله محصولات این شرکت ارائه باکس ها و کانتینر های ویژه استخراج (ماینینگ) بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ظرفیت های متنوع می باشد. ضمنا این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره های تخصصی جهت سرمایه گذاری در انواع بازارهای مالی و فناوری های پیشرفته با هدف بومی سازی را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]