اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970423304726094

نصب آنتی ویروس 2018 بر روی ویندوزهای XP

کد: 13970423304726094

https://goo.gl/K5zCPN

، تهران , (اخبار رسمی): کاربران می‌توانند نسخه 2018 آنتی ویروس‌های بسیار سبک وبروت را به راحتی بر روی کامپیوترهای دارای سیستم عامل ویندوز XP نصب و استفاده کنند.

 نصب آنتی ویروس 2018 بر روی ویندوزهای ایکس پی ( XP )
نصب آنتی ویروس های وبروت بر روی سیستم عاملهای ویندوز ایکس پی

حجم فایل نصب آنتی‌ویروس‌های Webroot به سختی به 2 مگابایت می‌رسد و در عرض 20 ثانیه بر روی کامپیوتر نصب شده و منابع بسیار کمی از سیستم را مصرف می‌کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، با اینکه چند سالی از توقف ارائه پشتیبانی و آپدیت شرکت مایکروسافت برای ویندوزهای ایکس پی می‌گذرد، هنوز این سیستم عامل بر روی برخی کامپیوترها استفاده می‌شود.

علاوه بر برخی کاربران خانگی، سیستم عامل Windows XP بر روی برخی کامپیوترهای صنایع، کارخانجات، موسسات و دستگاه‌های ATM موسسات مالی و بانکی استفاده می‌شود.

 در ابتدا توصیه می‌شود که دارندگان سیستم عامل ویندوز XP به آخرین نسخه ویندوز یعنی ویندوز 10، مهاجرت کنند، ولی شاید به دلایل مختلفی نتوانند.

برخی مشکلات سیستم های دارای سیستم عامل ویندوز XP

* نبود پشتیبانی و آپدیت میکروسافت

* عدم امکان استفاده از آخرین نسخه آنتی ویروس‌ها

* مشخصات پایین پردازنده و حافظه سیستم‌های ویندوز XP

هم اکنون سه مشکل فوق را بررسی و برای هر کدام راه حل‌هایی ارائه می‌شود.

1- نبود پشتیبانی و آپدیت میکروسافت

برای عدم ارائه پشتیبانی و آپدیت از طرف میکروسافت کار خاصی نمی‌توان انجام داد.

فقط برای سیستم‌های تحت شبکه، شرکت ترندمیکرو در محصول OfficeScan ویژگی با نام پتچ مجازی دارد که به افزایش سطح امنیتی سیستم‌های آپدیت نشده کمک می‌کند.

البته شرکت‌های آنتی ویروس نیز تلاش دارند تا با ارائه ویژگی‌هایی مانند Anti-Exploit جلوی نفوذ ویروس‌ها از طریق نقص‌های امنیتی را بگیرند، ولی بهترین گزینه آپدیت سیستم عامل و نرم‌افزارهای نصب شده بر روی سیستم‌ها است. برای رفع کامل این مشکل بهتر است سریع‌تر به ویندوز 10مهاجرت شود.

2- عدم امکان استفاده از آخرین نسخه آنتی ویروس‌ها

حدود 2 سال است که تقریبآ آخرین نسخه نرم‌افزارهای آنتی ویروس هیچ شرکتی بر روی سیستم عامل‌های XP نصب نمی‌شود و کاربران به ناچار  باید از نسخه‌های قبل از سال‌های 2016 و 2017 استفاده کنند. ولی یک خبر خوب برای دارندگان ویندوز ایکس پی وجود دارد. کاربران دارای ویندوز اکس پی می‌توانند آخرین نسخه آنتی ویروس‌های Webroot را به راحتی نصب و استفاده کنند.

شرکت وبروت از شرکت‌های پیشرو و مطرح تولیدکننده آنتی ویروس در دنیا است و محصولاتش از سال 2009 در ایران توسط شرکت معتبر دورانتاش ارائه می‌شود.

براساس اطلاعاتی که شرکت وبروت منتشر کرده، آخرین نسخه آنتی ویروس‌های این شرکت تا سال 2019 میلادی از ویندوز XP پشتیبانی خواهند کرد.

3- مشخصات پایین پردازنده و حافظه کامپیوترهایی که ویندوز XP

تقریبآ همه سیستم‌های کامپیوتری که امروزِ دارای سیستم عامل ویندوز ایکس پی هستند، مشخصات سخت‌افزاری پایین و قدیمی دارند.

پردازنده اکثر این سیستم‌ها تک هسته‌ای و قدرت کمی دارند، همچنین میزان رم (حافظه) آنها به سختی به 4 گیگابایت و هارد دیسک آنها به 500 گیگابایت می‌رسد.

برای این کامپیوترها حتی استفاده از نسخه‌های قبل از سال 2016 و 2017 آنتی ویروس‌ها نیز به سادگی امکان‌پذیر نیست. شرکت دورانتاش برای این مشکل نیز راه حل بسیار خوبی دارد.

آنتی ویروس‌های بسیار سبک و بسیار کم حجم وبروت (Webroot) بهترین گزینه برای دارندگان کامپیوترهای دارای سیستم عامل ویندوز XP است. آنتی ویروس‌های وبروت نه تنها کیفیت و قدرت مناسب حفاظتی و امنیتی دارند، بلکه حجم بسیار کمی داشته و بسیار کم از منابع سیستم استفاده می‌کنند.

حجم فایل نصب آنتی ویروس‌های Webroot به سختی به 2 مگابایت می‌رسد و در عرض 20 ثانیه بر روی کامپیوتر نصب شده و مهم‌تر از همه اینکه منابع بسیار کمی از سیستم را مصرف می‌کنند. برای نمونه میزان استفاده از حافظه رم (RAM) توسط آنتی ویروس‌های وبروت به سختی به 15 مگابایت می‌رسد.

علاقه‌مندان برای خرید نسخه‌های خانگی آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توانند با کارشناسان شرکت دورانتاش از طریق تلگرام، تلفن و ایمیل تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]