اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970423304789221

کلینکس، سرویس آنلاین نظافت، خدمات منزل و محل کار

کد: 13970423304789221

https://goo.gl/L3nT2o

، تهران , (اخبار رسمی): کلینکس توانسته با تکیه بر ایمان، پشتکار، تلاش بی‌وقفه و سرمایه‌ی شخصی بنیانگذاران گام موثری در زمینه‌ی ارائه خدمات منزل (نظافت،پذیرایی مجالس، شست‌وشوی تخصصی مبل و فرش) بردارد.

کلینکس | سرویس آنلاین نظافت و خدمات منزل و محل کار
کلینکس، سرویس آنلاین نظافت، خدمات منزل و محل کار

این روزها شاید نام‌های زیادی را تحت عناوین مختلف «سرویس‌های خدمات منزل» می‌شنوید اما کلینکس توانسته با تکیه بر ایمان، پشتکار، تلاش بی‌وقفه و سرمایه‌ی شخصی بنیانگذاران گام موثری در زمینه‌ی ارائه خدمات منزل (نظافت،پذیرایی مجالس، شست‌وشوی تخصصی مبل و فرش) بردارد.

کلینکس با استفاده از نیروهای متخصص و همچنین ارائه‌ی قیمت‌های مناسب در کنار امنیت بالا، باعث شده است تا در مدت زمانی کوتاه، اعتماد مشتریان را جلب کند.

متقاضیان دریافت خدمات منزل و محل کار می‌توانند با مراجعه به سایت کلینکس به آدرس www.cleanx.ir ابتدا محل مورد نظر برای نظافت را انتخاب کرده و سپس پس از ثبت آدرس و مشخصات مورد نیاز و تعیین جنسیت کلینر، بدون دغدغه کارهای مورد نظر را به کلینکس بسپارند.

کلینرهای کلینکس در سریعت‌رین زمان ممکن به محل مورد نظر مراجعه کرده و در زمان انجام کار و نیز پس از اتمام کار با پشتیبانی در ارتباط بوده تا تمامی فعالیت‌ها کنترل شده و به نحو احسن انجام شود. تمامی کارهای خانه از جمله گردگیری، جا به جایی وسایل، تی کشیدن، جاروکشی اتاق‌ها و نشیمن و کارهای مربوط به آشپزخانه از جمله شستن ظرف‌ها و مرتب کردن کابینت‌ها و نیز نظافت سرویس بهداشتی و حمام و شستن شیشه‌ها و دیوارها و شست‌وشوی تخصصی مبل و فرش در محل و هر آنچه که مدنظر باشد انجام خواهد شد.

در رابطه با نظافت محل کار نیز مطمئنا وقت‌هایی است که به یک کلینر فرز و کاربلد برای جمع‌آوری وسایل و نظافت دفتر کار و سرویس بهداشتی و مرتب‌کردن محل کار نیاز دارید. 

ضمنا کاربران می‌توانند مبلغ مورد نظر را که قبلا در سایت مشاهده کرده‌اند به صورت آنلاین و یا پس از اتمام کار به صورت نقدی به کلینر پرداخت کنند.

به خاطر داشته باشید که به منظور حفظ امنیت هرچه بیشتر مشتریان،کلینکس از تمامی کلینرهایی که پس از مصاحبه و تست در بازار وارد سیستم می‌شوند، گواهی عدم اعتیاد، عدم سو پیشینه، سفته و... دریافت می‌کند و تمامی نکات و آموزش‌های لازم به جهت افزایش کیفیت انجام امور نظافتی، چه در منزل و چه نظافت مشاعات (راه پله، پارکینگ، حیاط و ...) و یا محل کار تذکر داده خواهد شد.

همانگونه که در آداب و رسوم و سنت ایرانیان، مهمان جایگاه ویژه‌ای دارد پذیرایی از مهمان هم آداب و نکات خاص خودش را دارد. در بسیاری از مجالس که تعداد افراد زیاد است و خود صاحبان مجلس نمی‌توانند فرایند پذیرایی از مهمان را انجام دهند، حضور افرادی به عنوان نیروهای خدماتی می‌تواند مفید و موثر باشد.

پذیرایی مجالس مختلف از جمله مهمانی‌ها، جشن تولد، مراسم ختم و ... از دیگر خدماتی است که علاقه‌مندان می‌توانند به نیروهای کلینکس بسپارند.

کلینرهای کلینکس که جهت پذیرایی اعزام می‌شوند همگی دوره دیده و آموزش‌های مرتبط را گذرانده‌اند ونکات مهم را به خوبی در انجام فرآیند امور پذیرایی به نحو احسن رعایت می‌کنند.

کلینکس قصد دارد تحولی شگرف در زمینه خدمات منزل ایجاد کند و سریع‌ترین با کیفیت‌ترین و بهترین خدمات را ابتدا در استان تهران و به تدریج در ایران ارائه کند.

در حال حاضر سفارشات از طریق سایت پذیرفته می‌شود و جذب کاربر و کلینر به طرق مختلف روزانه انجام می‌شود و اپلیکیشن نیز به زودی آماده‌ی ارائه به کاربران خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینکس

سرویس آنلاین نظافت و خدمات منزل و محل کار

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]