اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970424304979233

معرفی به روزترین سایت معماری ایران با اتوریتی 55

کد: 13970424304979233

https://goo.gl/nWaeZM

، (اخبار رسمی): با توجه به پیشرفت سایت‌های معماری، همچنین گسترش سایت‌های معماری و سخت‌تر شدن فعالیت در این عرصه، به طبع به اوج رسیدن و در اوج ماندن بسیار مشکل است. در این مطلب وب سایت معمار ایران پرداخته می‌شود. این وب‌سایت با 3 سال فعالیت توانسته رتبه اتوریتی 55 و کسب صفر درصد مطالب ارسالی در صفحه اول گوگل برسد.

معرفی به روزترین سایت معماری  ایران با اتوریتی 55
لگو معمار انلاین

https://online-architect.ir/shop

به علت برخی از مشکلاتی که در دامنه قبلی مدیران معمار آنلاین وجود داشت، تصمیم بر آن گرفته شد که وب سایت معمار آنلاین از ابتدا اما با قدرت بیشتر و گروهی قوی‌تر، شروع  به کار کند. معمار آنلاین جدیدترین و بهترین پروژه‌های رایگان را برای هنرآموزان معماری تا پروژه‌های ارشد معماری. دانلود رساله‌های معماری ارائه می‌دهد.

کاربران در دامین جدیدشاهد قرارگیری جدیدترین و کم یاب‌ترین مقالات معماری، مرجع پاورپوینت‌های معماری، آرشیو مجلات معماری، آموزش نرم فزارهای معماری، دانلود فیلم های معماری، آموزش اسکیس و پرزانته و از همه مهم‌تر دانلود رایگان پایان‌نامه‌های معماری انجام کلیه پروژهای معماری…خواهند بود.

در این سایت نو آوری جدید وجود دارد تا خوانندگان سایت نقطه نظرات خود را بیان کنند تا این امتیاز و نظرات کاربران باعث شود بیشتر بر روی آن موضوع کار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معمار آنلاین

ارائه دهنده محتوای آموزشی معماری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل