اطلاعات تماس
  • 093517*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970425305099107

کاهش نرخ باربری در خیابان ستارخان

کد: 13970425305099107

https://goo.gl/HtgQAp

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمت تمامی خدمات و کالاها به یک‌باره افزایش یافته و در نتیجه قدرت خرید و وضعیت مالی اکثر شهروندان در این بین به شدت کاهش یافته است. شرکت باربری تهران (آرامش بار) همچنان با قیمت‌های قبلی خود مشغول به ارائه خدمات است.

کاهش نرخ باربری در خیابان ستارخان
باربری ستارخان

به گزارش باربری تهران، اگر گشت و گزاری در بازار و خیابان‌ها داشته باشید، کاملا آشکار است که قیمت‌ها و نرخ‌های کارهای خدماتی نسبت به چند ماه پیش چقدر تغییر کرده است.

با گردشی که در منطقه ستارخان تهران توسط باربری تهران انجام شد، یک شرکت باربری در خیابان ستارخان مشاهده شد که نرخ‌ها و جدول‌های قیمت‌هایش، طبق نرخ اتحادیه است و آن هم قیمت‌های سال 96 و هنوز هیچ افزایش قیمتی در خدمات (اسباب کشی منزل، حمل جهیزیه عروس و حمل بار و جابه جایی دفتر و شرکت‌ها) نداشته‌ است و همچنان با قیمت‌های قبلی باربری مشغول به خدمت‌رسانی به شهروندان در منطقه ستارخان تهران هستند.

علاقه‌مندان ساکن منطقه ستارخان که می‌خواهند بهترین خدمات باربری در منطقه ستارخان را با نرخ سال 96 و اتحادیه باربری تهران داشته باشند می‌توانند با این شرکت باربری در خیابان ستارخان تماس بگیرید. 

اگر همگی دست در دست هم دهیم و با کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از شتاب‌زدگی می‌توان نقش موثری در قیمت‌ها و کنترل قیمت‌ها داشته باشیم، اگر همگی مانند باربری تهران در ستارخان عمل کنیم خیلی از مشکلات به همین راحتی کاهش می‌یابد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرامش بار

ارائه خدمات بسته بندی و باربری

اطلاعات تماس
  • 093517*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه