اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970425305106094

شرکت دورانتاش حامی چهارمین همایش سالانه رایانش ابری ایران شد

کد: 13970425305106094

https://goo.gl/hS8zNR

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو و معتبر نرم‌افزارهای آنتی ویروس در ایران، حامی چهارمین همایش سالانه رایانه ابری ایران شد که قرار است 26 تیرماه 1397 در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شود.

شرکت دورانتاش حامی چهارمین همایش سالانه رایانش ابری ایران شد
دورانتاش حامی چهارمین همایش سالانه رایانش ابری ایران

به مانند سال گذشته، شرکت دورانتاش امسال نیز به عنوان حامی در این رویداد حضور خواهد داشت

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، در تاریخ 26 تیر ماه 1397 شاهد برگزاری رویداد دیگری از همایش‌های سالانه رایانش ابری ایران خواهیم بود.

به مانند سال گذشته، شرکت دورانتاش امسال نیز به عنوان حامی در این رویداد حضور خواهد داشت.

همایش‌های سالانه رایانش ابری ایران به همت انجمن رایانش ابری ایران و با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله مرکز تحقیقات مخابرات ایران، همراه اول، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات رایانش ابری ایران، ابر آروان و همکاران سیستم برگزار می‌شود.

بر اساس مجموعه روندهای فناوری اخیر پیش بینی می‌شود که طی ۱۰ الی ۱۵ سال آینده تامین منابع پردازشی و ذخیره‌سازی مورد نیاز ‌های الکترونیکی و یا هوشمند به صورت محلی دیگر از نظر هزینه مقرون به صرفه نباشد و شبکه رایانش همانند شبکه برق فراگیر خواهد شد. وقوع انقلاب صنعتی چهارم، شکل‌گیری شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء، اتومبیل‌های بدون سرنشین، کلان داده، فناوری‌های آگاه از محیط، رایانش سیار و بسیاری موارد از این قبیل، شبکه انبوهی از ارتباطات، داده و محاسبات را ایجاد کرده است و کشورهای توسعه یافته در سطوح مختلف از جمله حاکمیتی در حال تلاش برای ارایه استانداردها، کسب کنترل و مدیریت بیشتر بر روی طیف گسترده‌تری از این فناوری‌ها هستند.

ایجاد هماهنگی در بین اجزای مختلف اکوسیستم صنعت رایانش در کشور (متشکل از دولت، دانشگاه و صنعت) همواره یک چالش جدی در کشور بوده است. نقش دبیرخانه رویداد سالیانه رایانش ابری، کمک به ایجاد این هماهنگی از طریق برگزاری رویدادهای مستمر، فرهنگ سازی، آموزش و ایجاد بسترهای اجرایی لازم است که عملا توسط خود اعضای جامعه ولی در قالب یک عنوان و هدف واحد صورت می‌گیرد.

بیش از هزار نفر از متخصصین و محققین فعال در حوزه رایانش ابری و فناوری‌های مرتبط با آن و چندین گروه کاربری در سطح کشور وجود دارند که اکوسیستم این صنعت را تشکیل داده‌اند. شناسایی و تلاش برای رفع مشکلات پیش روی صنعت بر اساس ظرفیت‌های موجود در جامعه و کاهش فاصله صنعت، دولت، دانشگاه و جامعه کاربری از دیگر اهدافی است که در رویدادهای سالیانه جامعه آزاد رایانش ابری ایران با حضور ذینفعان پیگیری می‌شود.

هدف اصلی که در رویداد امسال پیگیری می‌شود انتقال تجربیات موفق مجموعه‌های صنعتی و علمی دانش بنیان و پیشرو در قالب فن بازار، نمایشگاه و کارگاه‌های جنبی است. همچنین در پنل مدیریتی رویداد که با حضور نمایندگانی از دولت، صنعت، دانشگاه و کارشناسان توسعه کسب‌وکار برگزار خواهد شد وضعیت موجود و چالش‌های پیش‌رو در توسعه رایانش ابری در کسب‌وکارهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت حضور در چهارمین همایش سالانه رایانش ابری ایران می‌توانند از طریق این لینک ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]