اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970426305329248

رونمایی از سایت فروشگاه آثار حمید مزین زاده با هدف نمایش آثار هنری

کد: 13970426305329248

https://goo.gl/2Dta3S

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه آثار استاد حمید مزین زاده به منظور معرفی و فروش آثار وی راه اندازی شده است.

رونمایی از سایت فروشگاه آثار حمید مزین زاده با هدف نمایش آثار هنری
تابلو ورق طلا نادعلی ساخته شده از ورق PVC با روکش طلا در ابعاد 95x95 سانتیمتر

به گزارش فروشگاه آثار حمید مزین زاده، سایت www.mozayanzade.com که یک سایت فروش و نمایش آثار هنری تولید داخل است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد نمایش آثار هنری و فروش محصولات هنری را تسهیل کند.

محسن حجار، مسئول فروشگاه آثار حمید مزین‌زاده در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «این وب‌سایت به هنر دوستان کمک می‌کند تا با آثار حمید مزین زاده آشنا شوند و اقدام به خرید این آثار کنند. همچنین به زودی در این سامانه آموزش‌های هنری نیز ارائه خواهد شد.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «آثار هنری ارائه شده در این سایت به طور کامل در داخل کشور تولید می‌شود و باعث ایجاد اشتغال برای مردم کشورمان شده است.»

گفتنی است فروشگاه آثار حمید مزین زاده، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه تخفیف 10 درصدی بر روی تمامی محصولات خود با کد تخفیف reportage97 کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه آثار حمید مزین زاده به آدرس www.mozayanzade.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آثار حمید مزین زاده

فروشگاه آثار استاد حمید مزین زاده به منظور معرفی و فروش تابلوهای ورق طلا نقش برجسته راه اندازی شده است و به زودی آثار نقاشی و خطاطی ایشان نیز به همراه فایلهای آموزش خطاطی و نقاشی بر روی این سایت قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

هنرهای تجسمی | حراج و تخفیف