اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970426305409032

ظروف یک‌بار مصرف آلومینیومی آمستریس رقیبی تازه نفس در تولید ظروف یک‌بار مصرف

آغاز عرضه و فروش ظروف یک‌بار مصرف آلومینیومی آمستریس از تیرماه 1397

کد: 13970426305409032

https://goo.gl/SDzVFk

، نکا , (اخبار رسمی): آمستریس، تولیدکننده و خدمات‌دهنده فعال عرصه ظروف یک‌بار مصرف کشور، ظروف یک‌بار مصرف آلومینیومی آمستریس را با امکان پروانه بهداشتی و نشان سیب سلامت از تیرماه 1397 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی آمستریس ازتیرماه 1397
ظروف یکبار مصرف آلومینیومی آمستریس

به گزارش روابط عمومی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی آمستریس، از تیرماه 1397 عرضه ظروف یک‌بار مصرف آلومینیومی آمستریس در سراسر کشور آغاز شد.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از ظروف یک‌بار مصرف بهداشتی آمستریس هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون اعطای نمایندگی رسمی و انحصاری در شهرستان‌ها را دارند.

مصطفی خدادی مدیرعامل ظروف یک‌بار مصرف آلومینیومی آمستریس با اشاره به مزیت‌های این محصول و خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه 8 سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال 1389 کار آغاز شده و هم اکنون ظروف یک‌بار مصرف آلومینیومی آمستریس وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: ما با دریافت پروانه تاسیس و بهره‌برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین دریافت پروانه بهداشتی ساخت و بهره‌برداری از وزارت بهداشت و نشان سیب سلامت توانسته‌ایم محصولی با کیفیت بالا، بهداشتی و با قیمت مناسب به بازار عرضه کنیم. همچنین ما نمایندگی فعال و انحصاری در زمینه پخش در شهرستان‌های بزرگ و کوچک می‌پذیریم.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ظروف یک‌بار مصرف آلومینیومی آمستریس به نشانی http://www.amesteriszarf.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آمستریس

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی آمستریس آمستریس شرکت تولید کننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و بهداشتی با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا می باشد. این شرکت قصد دارد با تولید و عرضه محصولات با کیفیت و ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود گامی بلند در ارتقاء صنعت تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]