اطلاعات تماس
  • 021881*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970426305429254

رونمایی از سایت آموزشی فست آموز

کد: 13970426305429254

https://goo.gl/477Ea6

، تهران , (اخبار رسمی): سایت آموزشی فست آموز که با همکاری تیمی جوان و به عنوان یک استارت‌آپ در زمینه آموزش آغاز به کار کرده بود، رونمایی شد.

رونمایی از سایت آموزشی فست آموز
رونمایی از سایت آموزشی فست آموز

سایت آموزشی «فست آموز» که با همکاری تیمی جوان و به عنوان یک استارت آپ در زمینه آموزش آغاز به کار کرده بود، رونمایی شد. این پلتفرم آموزشی با هدف آموزش و ارتقا دانش به کلیه هم‌میهنان در اقصی نقاط کشور پایه‌ریزی شده است و برنامه آن ارائه خدمات آموزشی، گواهینامه‌های داخلی و بین‌المللی، فرصت‌های شغلی و ارتقا بهره‌وری سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی است. این پلتفرم با بهره‌گیری از آخرین متدهای آموزشی و محتواهای به روز مبتنی بر ویدیو سعی کرده تا دانش تجربی را به مخاطبان خود ارائه کند.

همچنین همکاری با اساتید مجرب با دانش به روز و سابقه کاری در صنایع مختلف توانسته تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت محتوا تولید شده باشد لذا در این راستا با برنامه‌ریزی تیم مدیریت و همت کادر اجرایی از افراد متخصص دعوت به عمل آمده و مذاکرات و بررسی محتواهای پیشنهادی و توجه به نیاز روز فعلی جامعه و سازمان‌های مختلف، دوره‌های مختلف طراحی، تولید، تدوین و منتشر شده است.

در حال حاضر فست آموز به عنوان یک پلتفرم تولید و ارائه محتوا فعالیت‌های رسمی خود را آغاز کرده است و از همه علاقه‌مندان به این حوزه جهت توسعه تیم آموزشی و اجرایی دعوت به عمل می‌آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست آموز

سایت آموزشی فست آموز که با همکاری تیمی جوان و بعنوان یک استارت آپ در زمینه آموزش آغاز به کار کرده بود، رونمایی شد. این پلتفرم آموزشی با هدف آموزش و ارتقا دانش به کلیه هم میهنان عزیز در اقصی نقا کشور پایه ریزی شده است و برنامه آن ارائه خدمات آموزشی، گواهینامه های داخلی و بین المللی، فرصت های شغلی و ارتقا بهره وری سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی می باشد. اینپلتفرم با بهره گیری از آخرین متدهای آموزشی و محتواهای بروز مبتنی بر ویدیو سعی کرده تا دانش تجربی را به مخاطبان خود ارائه نماید.

اطلاعات تماس
  • 021881*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش