اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970428305809271

پودر ژله و دسر دو منظوره ضامن

آیا به سلامت خود و فرزندانتان اهمیت می‌دهید؟

کد: 13970428305809271

https://goo.gl/cdM5g6

، مشهد , (اخبار رسمی): پودر ژله، دسر دو منظوره ادویه ضامن با استفاده از ژلاتین حلال 100 % ایرانی تولید می‌شود.

آیا به سلامت خود و فرزندانتان اهمیت میدهید؟
با پودر های دو منظوره ژله ضامن میتوانید علاوه بر ژله ، دسر هم درست نمایید .

ژلاتین ماده‌ای است که از استخوان و پوست حیواناتی که دارای کلاژن هستند تهیه می‌شود.

در ایران متاسفانه بیشتر از ژلاتین وارداتی (ژلاتین خوکی) به دلیل قیمت پایین آن که تولید شده از حیوانات حرام گوشت مخصوصا خوک و حیوانات حلال گوشت بدون ذبح اسلامی هستند استفاده می‌شود، تنها تولیدکننده ژلاتین حلال گاوی ایران شرکت ژلاتین حلال است که از استخوان گاو با ذبح شرعی بهره می‌برد، اما به دلیل قیمت بالای آن معمولا از آن استفاده نمی‌شود.

ژلاتین مورد مصرف شرکت ضامن از نوع ژلاتین حلال گاوی تولید شده در شرکت فوق است که جهات شرعی و غذایی در تولید آن لحاظ شده است. 

با پودرهای دو منظوره ژله ضامن می‌توان علاوه بر ژله، دسر هم درست کرد و با آرامش خاطر و اطمینان، با خانواده و فرزندان خود میل و لذت یک طعم عالی و دلچسب را تجربه کرد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اطمینان هدف توس ( ادویه ضامن )

سابقه شرکت به حدود یک قرن پیش (1300 شمسی ) برمی گردد که در زمینه تهیه ،توزیع و عرضه ادویه جات و داروهای گیاهی مشغول به فعالیت بودیم . از حدود سال 1355 عرضه ادویه جات در بسته بندی را تجربه نمودیم و در سال 1368 موفق به تایید سازمان غذا برای بسته بندی شدیم . از اوایل دهه 80 با پشتوانه یک قرن تجربه و جذب نیروهای متخصص و با استفاده از علم روز و دستگاه های تمام اتوماتیک ،اقدام به تولید انبوه با بسته بندی های زیبا و متنوع و کیفیت بالا نمودیم. با ثبت برند ضامن گامی بزرگ در جهت تولید انبوه برداشتیم . درادامه توسعه شرکت و با حضور در نشست های بین المللی و تقاضای بازار ،ثبت برند دوم را با نام عالی و برند سوم را با نام بارثاوا انجام دادیم. اینک با افزایش تنوع محصول با کیفیت و سابقه چهار سال واحد نمونه شدن ،فعالیت گسترده ای را آغاز نموده ایم و در این راستا،رجاء واثق دارد . ما را در این عرصه با پیشنهادات خود در تداوم شعارمان (ضامن،ضمانت کننده کیفیت ) یاری فرمایید.

اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی