اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970429306019247

گروه گریز با همبازی، اتفاقی نو در حوزه سرگرمی شهری را رقم زد

همبازی، تجربه‌ای متفاوت از کافه گردی با طعم بازی و دورهمی

کد: 13970429306019247

https://goo.gl/EK8fXz

، تهران , (اخبار رسمی): اگر همین الان بخواهید برای تفریح از خانه بیرون بروید کجا می‌روید؟ گروه گریز با رویداد همبازی یک پیشنهاد منحصر‌به‌فرد دارد که می‌توانید در محیط کافه همراه با دوستان خود علاوه بر کلی پک، قیمتی هیجان‌انگیز، تجربه‌ی متفاوتی از بازی‌های رومیزی و بازی محیطی هم داشته باشید.

همبازی، تجربه ای متفاوت از کافه گردی با طعم بازی و دورهمی
رویداد همبازی در کافه هایکو

همبازی حوزه فعالیت گروه گریز برای برگزاری رویداد‌های بازی رومیزی است

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که از حدود یک سال پیش به صورت جدی وارد حوزه سرگرمی شهری ایران شد و اخیرا در اکثر شهر‌های توسعه‌یافته کشور دیده می‌شود کافه گیم‌ها هستند. این مراکز با استفاده از پتانسیل‌های موجود در بازی‌های رومیزی و تکیه بر فقدان مراکز تفریحی کافی مخاطبان خاص خود را پیدا کرده‌اند، گروه گریز با تکیه بر این مفهوم و توجه به این واقعیت که بسیاری از این مراکز در مناطق مرکزی شهر واقع هستند تصمیم گرفت تا با برگزاری رویداد همبازی در کافه‌های مختلف شهر تهران شرایطی را فراهم آورد تا مخاطبان به راحتی در مناطق مختلف شهری امکان استفاده از این فرصت را داشته باشند.

همبازی تا به حال در کافه شهر کتاب الماس، کافه رستوران فایر کلاب، کافه حیاط، کافه حیات خلوت، کافه ویو و کافه هایکو برگزار شده است. همبازی حوزه فعالیت گروه گریز برای برگزاری رویداد‌های بازی رومیزی است.

حوزه اصلی‌ای که گروه گریز در آن فعالیت می‌کند، طراحی بازی هدفمند، برگزاری رویداد‌های بازی رومیزی و  ساخت بازی محیطی است. 

همان‌طور که گفته شد هدف در دسترس بودن است به همین دلیل پس از موفقیت اجرای طرح رمضان در کافه هایکو، در طول تابستان نیز همبازی در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۴ تا ۱۰ شب در کافه هایکو برگزار خواهد شد.

سبک بازی‌های موجود

لیست بازی‌های رومیزی موجود مجموعه‌ای کامل از سلیقه‌های مختلف است، برای مثال بازی‌های استراتژیک مانند Risk و Ticket to Ride یا بازی‌های تولیدی شرکت‌های ایرانی از قبیل استوژیت و جالیز به همراه مجموعه‌ای از بازی‌های نوستالژیک مانند ONU و رازجنگل است.

همچنین برای کافه هایکو بازی محیطی‌ای طراحی شده است که تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد و جدیدی است که تا اواخر مرداد ماه شروع به اجرا می‌کند.

پیشنهاد شگفت‌انگیز

پیشنهاد شگفت‌انگیز همبازی برای افراد شرکت‌کننده استفاده از پک‌های قیمتی متفاوتی است که با همکاری کافه هایکو آماده شده است. علاقه‌مندان با انتخاب هر کدام از پک‌های بازی می‌توانند سفارش خود را با تخفیف از کافه دریافت کنند.

نحوه شرکت در رویداد

برای شرکت در رویداد همبازی فقط کافی است در زمان‌های گفته شده در محل کافه حضور پیدا کنید.

آدرس کافه هایکو

خیابان هفت تیر، زیر پل کریمخان زند، نبش خیابان ماهشهر ، پلاک ۱۱۸

نحوه ارتباط با گروه گریز

علاقه‌مندانبرای ارتباط با گروه گریز و مشاهده‌ی فعالیت‌های آن و درخواست همکاری می‌توانند به سایت بهنشانی https://gorizgroup.ir و یا صفحه‌ی اینستاگرام آن به نشانی https://www.instagram.com/gorizgroup.ir/ سر بزنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه گریز

تیم گریز از پاییز سال ۹۶ پس از کسب رتبه سوم در نخستین استارت‌آپ ویکند علم تهران فعالیت خود را در زمینه سرگرمی های هدفمند آغاز کرد. در این مسیر جهت آشنایی بیشتر با مفاهیم و مکانیزم های بازی تمرکز خود را بر روی بازی های رومیزی و محیطی قرار داد. دیگر حوزه‌ی فعالیت گروه گریز استفاده از المان های بازی در حوزه‌ی آموزش است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح