اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970429306049280

با هدف تغییر در یکنواخت بودن ظاهر سایت انجام شد

ارتقا و بهینه‌سازی سایت آگهی بارون 

کد: 13970429306049280

https://goo.gl/LKQ3NU

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید آگهی بارون از 1397/02/01 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت آگهی بارون 
رونمایی از ظاهر جدید سایت

در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های مجله خبری، نشان شده‌ها، تبلیغات بنری، آگهی‌های ویژه به فهرست وب‌سایت اضافه و ثبت آسان آگهی همچنین استفاده از اپلیکیشن سایت برای مخاطبان میسر شده است

به گزارش روابط عمومی آگهی بارون، وب‌سایت این شرکت فعال در زمینه ثبت آگهی رایگان اجناس نو و دست‌دوم از تاریخ 1397/02/01 به روزرسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://agahibaroon.ir در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های مجله خبری، نشان شده‌ها، تبلیغات بنری، آگهی‌های ویژه به فهرست وب‌سایت اضافه و ثبت آسان و بررسی و جستجو بهتر آگهی همچنین استفاده از اپلیکیشن سایت برای مخاطبان میسر شده است.

حسین سیدصالحی مدیرعامل آگهی بارون با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مردم و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روزرسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: تغییر در یکنواخت بودن ظاهر سایت در راستای همگامی مجموعه با علم روز است و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال افزودن پشتیبانی قوی اینترنتی هستیم.

گفتنی است وب‌سایت این مجموعه همزمان با اعیاد شعبانیه، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آگهی بارون

آگهی بارون - نیازمندیهای رایگان خرید و فروش خودرو، املاک و آپارتمان، موبایل ، لوازم دست دوم، استخدام و خدمات در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی