اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970430306160011

چگونه خط تلفن مجازی رایگان داشته باشیم؟

کد: 13970430306160011

https://goo.gl/MbZzLY

، تهران , (اخبار رسمی): دفترشما امکانی را فراهم آورده است تا کارآفرینان و صاحبان مشاغل، بدون ریسک و پرداخت هزینه، ۱۵ روز با ویژگی‌ها و مزایای دفتر کار مجازی آشنا شده و از بسته‌های رایگان بهره‌مند شوند.

چگونه خط تلفن مجازی رایگان داشته باشیم؟
چگونه خط تلفن مجازی رایگان داشته باشیم؟

شما می توانید به مدت دو هفته به رایگان شماره ثابت تهران داشته باشید

دفترشما امکانی را فراهم آورده است تا کارآفرینان و صاحبان مشاغل، بدون ریسک و پرداخت هزینه، ۱۵ روز با ویژگی‌ها و مزایای دفتر کار مجازی آشنا شده و از بسته‌های رایگان بهره‌مند شوند.

به این ترتیب می‌توانید قبل از خریداری بسته‌های حرفه ای تلفن گویا و منشی مجازی، به مدت ۱۵ روز عملکرد این سرویس و نحوه استفاده از آن در توسعه کسب‌وکار خود را ارزیابی کنید و با خیالی آسوده خدمات حرفه‌ای دفترشما را برگزینید.

با سرویس تلفن گویا (IVR)، دیگر نیاز به خریداری و نصب نرم‌افزار، سخت‌افزار، سیم‌کشی و یا حتی خرید خط تلفن ثابت و اجاره دفتر کار ندارید. «دفتر شما» کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را بصورت ۲۴ ساعته برای شما فراهم می آورد.

منشی مجازی (Virtual Assistance) اپراتوری حرفه‌ای و مجرب است و بدون اینکه در دفتر شما حاضر باشد، تماس‌های شما را در تمام روزها و ساعات کاری پاسخگو است.

شرایط استفاده از سرویس رایگان

بسته‌های رایگان دفترشما صرفا جهت استفاده آزمایشی طراحی شده‌اند تا شما با ویژگی‌ها و مزایای دفتر کار مجازی آشنا شوید. استفاده تجاری از خدمات رایگان امکان‌پذیر نیست. ۵۰۰ تومان شارژ رایگان جهت تست دایورت است و امکان شارژ مجدد وجود ندارد. هر شخص فقط یک بار می‌تواند از بسته‌های رایگان استفاده کند.

روی هر بسته رایگان یک شماره تلفن ثابت ۸ رقمی با پیش شماره ۲ تهران فعال می‌شود و برای استفاده بعدی اشخاص در بسته‌های بالاتر قابل استفاده خواهد بود.

سرویس آزمایشی تلفن گویا و سرویس آزمایشی منشی مجازی هر دو ۱۵ روز است.

برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده از سرویس‌های آزمایشی، هنگام پاسخگویی تماس به آزمایشی بودن سرویس اشاره می‌شود. بنابراین امکان استفاده تجاری از این سرویس‌ها وجود ندارد و صرفاً برای اطمینان از کیفیت و چگونگی عملکرد سرویس‌ها است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار