اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970430306258029

انجمن آینده‌نگری ایران و حضور قدرتمند در الکامپ

توزیع رایگان کتاب بازاریابی عصبی دیجیتال در الکامپ

کد: 13970430306258029

https://goo.gl/Zsshhq

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن آینده نگری ایران همگام با ارائه نوآوری‌های روز در حوزه فن آوری‌های نوین در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران حضور خواهد داشت.

توزیع رایگان کتاب بازاریابی عصبی دیجیتال در الکامپ
دعوتنامه انجمن آینده نگری ایران

هدیه انجمن آینده‌نگری به مشتاقان علوم نوین، کتاب بازاریابی عصبی دیجیتال بوده که به امضای محمد مهاجر، مترجم این کتاب مزین شده و به صورت رایگان به مراجعان تقدیم خواهد شد

نمایشگاه بین المللی الکامپ، فرصتی است برای علاقه‌مندان تا با آخرین دستاوردهای روز سازمان‌های موفق آشنا شوند. از این رو انجمن آینده نگری ایران قصد دارد با حضور در این نمایشگاه از آخرین دستاوردهای علمی خود که یکی از آنها کتاب بازاریابی عصبی دیجیتال یا دیجیتال نورومارکتینگ است، رونمایی کند.

هدیه انجمن آینده نگری به مشتاقان علوم نوین، کتاب فوق است که به امضای محمد مهاجر، مترجم این کتاب مزین شده و به صورت رایگان به مراجعان تقدیم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن و به نقل از سید محمد مهاجر، حضور پر قدرت متخصصین این انجمن در حوزه‌های مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی در غرفه انجمن آینده‌نگری ایران، فرصت مناسبی است که مدیران شرکت‌های مختلف تا بتوانند از مشاوره رایگان این افراد بهره‌مند شوند.

همچنین از یک دوره ویژه به نام (LBM (Luxury & Fashion Business Management یا مدیریت کسب و کارها و برندهای لوکس و فشن که برای اولین بار قرار است در ایران برگزار شود رونمایی خواهد شد.

از دیگر خدمات ارائه شده در این غرفه می توان به مشاوره تخصصی در زمینه مارکتینگ، نورومارکتینگ، برندینگ و نوروبرندینگ و دیجیتال نورومارکتینگ اشاره کرد.

علاقه‌مندان به دریافت کتاب و مشاوره تخصصی رایگان می‌توانند از تاریخ ششم الی نهم مرداد ۱۳۹۷ از غرفه انجمن آینده نگری ایران واقع در سالن ۲۷ (الکام ترندز) غرفه ۱۴۴۸ بازدید کنند. همچنین برای کسب  اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.mohajer.tv  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۲۲۱۴۵۴۵۱ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آینده پژوهان

اهداف و برنامه ها بالا بردن و بهبود بخشیدن به کیفیت آموزشی استفاده از بهترین تجهیزات آموزشی مطابق با سطح تکنولوژی امروزی ارائه بهترین کلاسهای آموزشی از راه دور با بهترین کیفیت آموزش رشته هایی که فارغ التحصیلان به راحتی جذب بازار کار شوند توجه به عملکرد کارکنان، تدریس اساتید در برنامه های آموزشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی