اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960919270928029

دوره آموزشی برندسازی شش بعدی

کد: 13960919270928029

https://goo.gl/BMcDXk

، تهران , (اخبار رسمی): در این دوره آموزشی ما به شما رازهایی از برندسازی و بازاریابی را خواهیم گفت که در منابع موجود در اینترنت و کتاب‌ها به ندرت می‌توان به آن دست یافت.

دوره آموزشی برند سازی شش بعدی
برندسازی

امروزه با دسترسی به شبکه جهانی اینترنت مطالب مربوط به برندسازی و بازاریابی در اختیار همگان قرار گرفته است؛ ولی آیا رموز برندینگ هم در اختیار همه قرار می گیرد؟ آیا برندهای بزرگ رموز خود را فاش می کنند؟

 اگر از اهرام بزرگ مصر بازدید کنید با شگفتی‌های وصف ناپذیری مواجه می‌شوید که کماکان ناشناخته و رمز آلود باقی مانده و حتی به کمک فناوری‌های جدید هم قادر به رمزگشایی آن نخواهیم بود. 

برای مثال یکی از ماهواره‌هایی‌ که در مدار زمین می‌چرخد، به وسیله‌ی امواج فروسرخ، اهرام ثلاثه را تحلیل کرده و توانست به وجود مقبره‌های مدفون در زیر اهرام پی ببرد. روبات‌ها هم در اکتشافات باستان‌شناسی نقشی مهم ایفا می‌کنند. چند سال پیش یک ربات در حالی به یکی از اتاق‌های اهرام فرستاده شد که هیچ انسانی تا آن زمان، امکان وارد شدن به آن را نداشت. در سال ۲۰۱۱ هم ربات پیشرفته‌تری به یکی از راهروها وارد شد و هیروگلیف‌های اسرارآمیزی را تصویربرداری کرد که تا آن زمان توسط انسان دیده نشده بود.

اما همه‌ی این پیشرفت‌ها و اکتشافات، تنها گوشه‌ کوچکی از دنیای اسرار آمیز اهرام هستند. تا زمانی که فناوری پیشرفت‌ شگرف‌تری نکند، ما هیچ گاه نمی‌فهمیم در پس این بلوک‌های عظیم چه می‌گذرد. خانم استیونسن معتقد است اسرار، آن چیزی هستند که باعث حفظ ارتباط ما با این اهرام در طول سال‌ها شده‌اند. او اضافه می‌کند، برای قرن‌ها، اهرام منبع رازآلودی بوده اند و به نظر من ماهیت این آثار تاریخی کهن همین است.

برندهای سنتی هم همراه با رهبران کاریزماتیک خود دقیقا از همین روند یعنی رمزآلود بودن تبعیت می‌کنند. کمی‌ به استیو جابز، ریچارد برانسون، والت دیزنی فکر کنید... هر نامی‌ مترادف با برندی است که تاسیس شده است. برند چه ویرجین باشد چه اپل و چه دیزنی، نمودی روشنی بخش از زندگی این افراد در آن خواهید یافت. در واقع شگفتی، شهرت و ماندگاری این برندهای بزرگ زاییده افکار چند بعدی و شگرف بنیان گذاران آنها است.

روی لینک زیر کلیک کنید تا توضیحات مدرس دوره (دکتر مهاجر) را در ارتباط با این دوره مشاهده کنید.

https://www.aparat.com/v/cjCWA

امروزه با دسترسی به شبکه جهانی اینترنت مطالب مربوط به برندسازی و بازاریابی در اختیار همگان قرار گرفته است؛ ولی آیا رموز برندینگ هم در اختیار همه قرار می‌گیرد؟

آیا برندهای بزرگ رموز موفقیت خود را فاش می‌کنند؟

در این دوره پنج بعد ویژه برند که ذهن مشتری را درگیر می‌کند را خواهید آموخت. مسلما درگیر کردن ذهن و قلب مشتری نه تنها بهترین بلکه تنها روش برندسازی در دنیای رقابتی امروز است. ولی نکته اساسی این دوره، بعد ششم برند است که قلب مشتری را درگیر می‌کند. اصول تکنیکال و مبانی برندینگ در جلسه ابتدایی تدریس خواهد شد. در جلسات دوم تا چهارم به پنج بعد ویژه برند خواهیم پرداخت و جلسات پنجم تا هفتم را به بعد ششم برند اختصاص داده‌ایم. همچنین یک جلسه خصوصی برای هر شخص در پایان دوره تدارک دیده شده است که توسط مدرس دوره دکتر محمد مهاجر بصورت منتورینگ برگزار خواهد شد.

منتظر دیدار شما در این دوره ویژه خواهیم بود.

 مخاطبین شرکت در این دوره:

مدیران فروش، مدیران برندینگ، مدیران مارکتینگ، بازاریابان، مدیران روابط عمومی، مدیران برنامه افراد مشهور، وکلای محترم، معماران محترم، بازرگانان و تجار، پزشکان، دندان پزشکان، هنرمندان و کلیه صاحبان کسب و کار و افرادی که مایلند به چهره ای حرفه ای تبدیل شوند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دوره با شماره 22145451-021 تماس حاصل کنید و یا به لینک زیر مراجعه کنید:

https://evnd.co/NwowZ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آینده پژوهان

اهداف و برنامه ها بالا بردن و بهبود بخشیدن به کیفیت آموزشی استفاده از بهترین تجهیزات آموزشی مطابق با سطح تکنولوژی امروزی ارائه بهترین کلاسهای آموزشی از راه دور با بهترین کیفیت آموزش رشته هایی که فارغ التحصیلان به راحتی جذب بازار کار شوند توجه به عملکرد کارکنان، تدریس اساتید در برنامه های آموزشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی