اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۶۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970431306399287

امید تجارت، سامانه همراهی در نیکوکاری

بزرگترین سامانه نیکوکاری کشور راه‌اندازی شد

کد: 13970431306399287

https://goo.gl/8E2tY7

، تهران , (اخبار رسمی): با سامانه امید تجارت، این امکان برای هر فرد به وجود آمده تا بتواند بی‌واسطه پروژه خیریه مورد نظر خود را انتخاب کرده و با واریز وجوه به‌صورت مستقیم به حساب خیریه‌ها در انجام این پروژه‌ها مشارکت کند.

بزرگترین سامانه نیکوکاری کشور راه‌اندازی شد
بزرگترین سامانه نیکوکاری کشور راه‌اندازی شد
بزرگترین سامانه نیکوکاری کشور راه‌اندازی شد
بزرگترین سامانه نیکوکاری کشور راه‌اندازی شد
بزرگترین سامانه نیکوکاری کشور راه‌اندازی شد
بزرگترین سامانه نیکوکاری کشور راه‌اندازی شد

از طریق سامانه امید تجارت هر فرد می‌تواند از طریق یک بستر کاملاً امن و خصوصی، در مسیر کمک‌رسانی به افراد نیازمند گام نهد

بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و نیز تسهیل مشارکت هموطنان در فعالیت‌های انسان‌دوستانه، اقدام به ایجاد بزرگترین پایگاه اینترنتی جمع‌سپاری مردمی به نام «امید تجارت» کرده است. در این سامانه هر شهروند ایرانی می‌تواند پروژه خیریه مورد نظر خود را انتخاب کرده و با واریز وجوه به‌صورت مستقیم به حساب خیریه‌ها در اموری چون آزادی زندانیان، جرائم غیرعمد، کمک به تامین هزینه‌های نگهداری و درمان سالمندان، مبارزه جهانی با گرسنگی، حمایت از خانوارهای بی‌سرپرست و... مشارکت کند و از طریق یک بستر کاملاً امن و خصوصی، در این مسیر گام نهد.

براساس برنامه‌ریزی هوشمند سامانه امید تجارت، این امکان برای هر فرد به‌ وجود آمده تا میزان پیشرفت هر پروژه و همچنین میزان فعالیت‌های مخصوص به خود را رصد کند. «امید تجارت» همچنین این آمادگی را دارد تا براساس نیاز سازمان‌ها و نهادهای خیریه کشور، بستر لازم برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق این سایت را ایجاد کند.

از آنجایی که نیازمندان جامعه در شرایط و وضعیت متفاوت از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هـستند و شناسایی و کمک به آن‌ها برای همه امکان‌پذیر نیست، این مساله به یک دغدغه‌ تبدیل شده است و مردم را بر آن داشته تا به سوی کمک‌های مستقیم و بی‌واسطه تمایل پیدا کنند. از طرفی توسعه فعالیت‌های نهادهای خیریه مردم نهاد و رویکرد سازمان‌های کمک‌رسان بین‌المللی بزرگ نیز این نیاز را به‌ وجود آورده تا بانک‌ها و دیگر موسسات مالی بزرگ به ایجاد درگاه‌ها و مسیرهای امن واریز وجوه برای سازمان‌های خیریه اقدام کنند.

سامانه امید تجارت برای فرهنگ‌سازی و آشنایی بیشتر مخاطبین، از فضای تبلیغاتی رسانه‌های جمعی مانند تلویزیون و روزنامه‌های کثیر الانتشار استفاده کرده و همچنین با بهره‌گیری بیش از ۱۰۰ نفر نیروی متخصص در ۳۰ نقطه شهر تهران اعم از پردیس‌های سینمایی و مراکز خرید به معرفی این سامانه پرداخته است. امید است با مشارکت گسترده مردمی طرح‌ها و پروژه‌های بیشتری توسط این سامانه معرفی و به نتیجه برسد.

ما را به خیر تو امید، هست.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت امید تجارت به آدرس http://omidetejarat.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امید تجارت

توسعه ی گستره ی فعالیت های نهادهای خیریه مردم نهاد و نیز رویکرد سازمانهای کمک رسان بین المللی بزرگ ، این نیاز را بوجود آورده تا بانکها و دیگر موسسات مالی بزرگ به ایجاد درگاه ها و مسیرهای امن واریز وجوه برای سازمانهای خیریه اقدام کنند. در ایران نیز بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و نیز تسهیل مشارکت هموطنان در فعالیتهای انسان دوستانه ، اقدام به ایجاد پایگاه اینترنتی امید تجارت نموده تا هر شهروند ایرانی که مایل به واریز وجوه به صورت مستقیم به حساب خیریه ها و مشارکت در اموری چون آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک به تامین هزینه های نگهداری و درمان سالمندان ، مبارزه جهانی با گرسنگی ، حمایت از خانوارهای بی سرپرست و ... می باشد بتواند از طریق یک بستر کاملاً امن و خصوصی، در این مسیر گام نهد. "امید تجارت" همچنین این آمادگی را دارد تا براساس نیاز سازمان ها و نهادهای خیریه کشور، بستر لازم برای جمع آوری کمکهای مردمی از طریق این سایت را ایجاد کند .

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۶۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه