اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970503306889317

مطمئن‌ترین چسب برای اجرای نمای خشک ساختمان

کد: 13970503306889317

https://goo.gl/ZqM3t6

، تهران , (اخبار رسمی): چسب مگااستون با ضمانت نامه اجرایی، تاییده مرکز تحقیقات وزارت مسکن و با هفت دوره حضور فعال در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، مطمئن‌ترین چسب برای اجرای نمای خشک و کاشت بولت است.

مطمئن ترین چسب برای اجرای نمای خشک ساختمان
مطمئن‌ترین چسب برای اجرای نمای خشک ساختمان
مطمئن ترین چسب برای اجرای نمای خشک ساختمان
مطمئن‌ترین چسب برای اجرای نمای خشک ساختمان
مطمئن ترین چسب برای اجرای نمای خشک ساختمان
مطمئن‌ترین چسب برای اجرای نمای خشک ساختمان

شرکت مگااستون ضمن حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (طی روزهای ۱۵ الی ۱۸ مرداد ماه) از علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه خود در سالن ۴۱ غرفه ۴۱۱۷ دعوت می‌کند

از زمانی که زیبایی ظاهری، آسایش حرارتی و صوتی و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و همچنین صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای ساختمان‌ها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه‌های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار سازندگان ساختمان‌ها قرار گرفته است.

در گذشته برای نصب نماهای ساختمان صرفاً از از روش‌های ملاتی متشکل از سیمان و ماسه و آب استفاده می‌شد، اما سنگ یک موجود زنده است و حیات دارد. در گرما و سرما و تحت فشار از خود عکس‌العمل نشان می‌دهد و در پی آن ، حوادث متعدد سقوط سنگ نما و خسارات جانی بر جای می‌ماند.

مدت‌ها زیبایی نمای ساختمان‌ها بر ایمنی آن در شهرهای بزرگ ترجیح داده می‌شد و این روند با نبود مقررات و نظارت، به یک بحران تبدیل شده بود.

 از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس چنین دشواری‌ها بر آمدند و از پای ننشتند و به تولید «چسب مگا استون» دست یازیدند تا برای همیشه ایمنی نمای ساختمان‌ها مورد تأیید مهندسین ناظر و دستگاه‌های نظارتی باشد.

چسب دو جزئی مگا استون، با پایه اپوکسی و قدرت اتصال بالا، جهت اجرای نمای خشک و اتصال انواع سنگ‌های ساختمانی (پورسلن، گرانیت، تراورتن و اسلب) بروی آهن، بتن، سیمان و اتصالات سنگ به سنگ استفاده می‌شود.

چسب مگااستون با ضمانت‌نامه اجرایی، تاییده مرکز تحقیقات وزارت مسکن و با هفت دوره حضور فعال در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، مطمئن‌ترین چسب برای اجرای نمای خشک و کاشت بولت است.

این چسب خمیری شکل، انعطاف‌پذیری بالایی دارد و از نظر شیمیایی خنثی است و با مرور زمان دچار تغییری نمی‌شود.

بازدید از محصولات مگااستون در کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی این شرکت امکان‌پذیر است.

شماره‌های تماس : ۰۲۱۸۸۴۱۳۹۸۶ – ۰۹۱۲۶۸۸۳۲۷۷

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگا استون - آرین تجارت مرجان

شرکت بازرگانی و تولیدی آرین تجارت مرجان در سال ۱۳۸۹ با عنایت به لطف باری تعالی و با برخورداری از دانش وتوان اجرائی متخصصین داخلی و با هدف بومی سازی محصولات و تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا در میهن اسلامی عزیزمان ایران فعالیت خود آغاز نموده. شرکت آرین تجارت مرجان با بهره گیری از دانش مهندسین حوزه مواد و تلاش مستمر کارشناسان فنی عرصه تولید رنگ، رزین و چسب های معدنی وهمچنین با اتکا بردانش و توانمندی های متخصصین شرکت تعاونی و تولیدی رنگ و رزین الوان برای اولین بار در ایران موفق به تولید چسب و رزین با پایه اپوکسی با نام تجاری (MEGA STONE) گردید.

اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]