اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۹*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970506307479348

حضور موسسه حسابداری امیرآتشانی و همکاران در نمایشگاه الکامپ ۹۷

کد: 13970506307479348

https://goo.gl/9QeTxr

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه حسابداری امیرآتشانی به عنوان یکی از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران حضور پیدا کرده است.

حضور موسسه حسابداری امیرآتشانی و همکاران در نمایشگاه الکامپ ۹۷
حضور موسسه حسابداری امیرآتشانی و همکاران در نمایشگاه الکامپ ۹۷

ارتباط تنگاتنگی بین فعالیت موسسه حسابداری امیرآتشانی با تمام صنوف دیگر و از جمله شرکت‌های ارتباطی و فناوری وجود دارد

موسسه امیرآتشانی در زمینه‌های حسابداری و کلیه خدمات مالی، تهیه صورت‌های مالی، تهیه اظهارنامه، توانمندسازی نیروهای مالی و مشاوره به مدیران و ... فعالیت می‌کند که از سال گذشته با پارک فناوری پردیس همکاری نزدیکی داشته و به عنوان یکی از شرکت‌های مستقر در این پارک شناخته می‌شود.

با توجه به ارتباط تنگاتنگی که بین فعالیت این موسسه با تمام صنوف دیگر و از جمله شرکت‌های ارتباطی و فناوری وجود دارد و همچنین زمینه‌های فراوان برای تولید نرم افزارها  و سخت افزارهای مالی، این موسسه حضور در این رویداد بزرگ را فرصت مناسبی برای آشنایی با شرکت‌های دیگر و رایزنی جهت همکاری با آن‌ها و معرفی هرچه بهتر خدمات خود دانسته است.

مدیریت موسسه از همه بزرگواران حاضر در این رویداد و فعالان زمینه‌های مختلف دعوت می‌کند تا برای تعامل بیشتر در محل غرفه این موسسه واقع در سالن ۵ - غرفه ۱۵۰۱ - مرکز توسعه کسب و کار فناوری پارک فناوری پردیس، موسسه حسابداری امیرآتشانی حضور به هم رسانند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت http://atashani.ir مراجعه کرده و یا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حسابداری امیرآتشانی و همکاران

این موسسه در مرداد ماه سال ۱۳۷۸ و تحت شماره ۱۱۲۲۷ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت گردیده و تاکنون ضمن ارائه نام نیک به همراه کسب سوابق درخشان با همراهی تنی چند از اساتید نام آشنای حسابداری و مدیریت مالی توانسته است نقش به سزایی در عرصه ارائه خدمات مطلوب، به موقع، دقیق و با کیفیت در تهران و بسیاری از شهرستان های میهن عزیزمان ایفاء نماید.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۹*****
[نمایش اطلاعات]