اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970506307489319

رونمایی از پت شاپ اینترنتی پت شاپیان

کد: 13970506307489319

https://goo.gl/fPLosj

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): با هدف اعتماد سازی، ترغیب و تشویق مردم ایران در راستای خریدهای اینترنتی و تامین ملزومات مورد نیاز حیوانات در سراسر ایران، از سایت پت شاپ اینترنتی پت شاپیان به آدرس petshopian.com در ابتدای فروردین امسال رونمایی شد.

رونمایی از پت شاپ اینترنتی پت شاپیان
پت شاپ اینترنتی پت شاپیان

تضمین سلامت فیزیکی کالا، ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۱۰۰هزار تومان، مناسب ترین قیمت، پشتیبانی مشتریان به صورت ۲۴ ساعته در تلگرام و ایمیل، تامین مستقیم کالا از واردکننده از امتیازات پت‌شاپیان است

به گزارش پت شاپ اینترنتی پت شاپیان، سایت petshopian.com که یک سایت پت شاپ اینترنتی جهت خدمت رسانی به پت‌داران عزیز و حیوانات خانگی در کشور ایران است و محصولات و خدمات خود را در زمینه نیازمندی‌های حیوانات خانگی از جمله غذا و قلاده، ظروف و لوازم جانبی، خانه و جای خواب، اسباب بازی سگ، قلاده ، ظروف و لوازم جانبی، خانه و جای خواب گربه، اسباب بازی گربه و ... برای حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه فراهم و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

هدف از ایجاد پت شاپ اینترنتی پت شاپیان ارائه محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی و تامین بالاترین میزان رضایت مشتریان است. پت‌شاپیان با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد خریدهای اینترنتی و تامین ملزومات مورد نیاز حیوانات در سراسر ایران را تسهیل کند.

دکتر سید امیر حسینی، مدیر عامل پت شاپ اینترنتی پت شاپیان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ایجاد پت شاپی آنلاین در خصوص ارائه ملزومات مورد نیاز برای انواع حیوانات با قیمتی مناسب جهت رفع نیاز های مشتریان و ایجاد رفاه و آرامش برای آن‌ها به خصوص در شلوغی‌های خسته‌کننده خیابان‌ها از ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این پت شاپ اینترنتی است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « تضمین سلامت فیزیکی کالا، ارسال رایگان برای خرید های بالای ۱۰۰ هزار تومان، مناسب‌ترین قیمت بین همکاران، پشتیبانی مشتریان به صورت ۲۴ ساعته در تلگرام و ایمیل، تامین مستقیم کالا از وارد کننده و وجود تخفیف‌هایی برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان و پت‌داران بخشی از خدمات این پت شاپ اینترنتی است»

گفتنی است پت شاپ اینترنتی پت شاپیان، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیف 10 درصدی تا پایان مرداد ماه کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پت شاپ اینترنتی پت شاپیان به آدرس petshopian.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پت شاپیان | PetShopian

پت شاپ اینترنتی پت شاپیان جهت خدمت رسانی به پت داران عزیز و حیوانات خانگی در کشور ایران راه اندازی شده است. پت شاپیان محصولات و خدمات خود را در زمینه نیازمندی های حیوانات خانگی از جمله غذای سگ، قلاده سگ، ظروف و لوازم جانبی سگ، خانه و جای خواب سگ، اسباب بازی سگ، قلاده گربه، ظروف و لوازم جانبی گربه، خانه و جای خواب گربه، اسباب بازی گربه و ... فراهم و در اختیار مشتریان قرار میدهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح