اطلاعات تماس
  • 0233*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307549351

دستاوردهای منحصر به فرد شرکت پویان صنعت در الکامپ 97

کد: 13970507307549351

https://goo.gl/9kW4Ki

، سمنان , (اخبار رسمی): شرکت دانش بنیان پویان صنعت قومس تنها گروه فعال در زمینه دستگاه‌های پایش محیطی به شمار می‌رود که توانسته با تولید دستگاه‌های مانیتورینگ، انحصار را شکسته و به دومین تولیدکننده این محصولات تبدیل شود و در حال حاضر تنها گزینه بسیاری از مراکز اقتصادی و درمانی محسوب می‌شود.

دستاوردهای منحصر به فرد شرکت پویان صنعت در الکامپ 97
دستاوردهای منحصر به فرد شرکت پویان صنعت در الکامپ 97

کاشفی، مدیرفروش شرکت پویان صنعت قومس پیرامون حضور این شرکت در الکامپ 24 گفت: ما برای چندمین سال متوالی افتخار حضور در این نمایشگاه را داریم که توانستیم با ارائه دستاوردهای دانش بنیان خود، نقطه عطفی در صنعت دستگاه‌های پایش محیطی ایجاد کنیم و عملا کشور را از دستگاه‌های خارجی که اغلب از کشور آلمان تهیه می‌شود، بی نیاز کرده و همچنین از خروج ارز از کشور جلوگیر کنیم.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات دستگاه‌ها و تولیدات اختصاصی این شرکت افزود: شرکت پویان صنعت تنها شرکت تولید کننده انواع سیستم‌های پایش و کنترل از راه دوری است که نمونه داخلی نداشته و نمونه خارجی آن نیز با پشتیبانی بسیار ضعیف برای مشتریان ایرانی فروخته می‌شود و عملا با وضعیت اقتصادی حاضر نیز حتی صرفه اقتصادی خوبی ندارد. سیستم‌های تولیدی ما از طریق زیرساخت‌های ارتباطی تلفن همراه و اینترنت قابل کنترل بوده و بدین ترتیب بسیاری از فرایندهای موجود در این حوزه کاری تسهیل می‌شود.

همچنین از نکات جالب مطرح شده از سوی حامد جهانشاهی؛ مدیرعامل این شرکت تحولی است که در این صنعت ایجاد شده و عملا اذیت‌های طرف آلمانی با حضور این شرکت از بین رفته و نیاز شرکت‌های داخلی از این طریق تامین شده است.

جهانشاهی در ادامه به موضوع مشکلات اساسی بسیاری از مراکز اقتصادی و درمانی اشاره کرد و گفت: تا قبل از حضور شرکت ما، یک شرکت آلمانی تامین‌کننده نیازهای مربوط به سیستم‌های پایش محیطی کشور محسوب می‌شد که علیرغم هزینه‌های بسیار بالایی که توسط طرفین ایرانی به حساب این شرکت واریز می‌شد اما خدمات خوبی از سوی شریک آلمانی نصیب داخلی‌ها نمی‌شد که پس از حضور ما و همچنین قانون مصوب دولت مبنی بر تامین تمامی نیازهای ارگان‌های مختلف از داخل کشور، شاهد هجوم مشتریان و شرکت‌هایی هستیم که با شوق فراوان تولیدات شرکت ایرانی را به محصولات پرمشکل آلمانی‌ها ترجیح داده است و البته ناگفته نماند که تنها گزینه داخلی آن‌ها نیز، پویان صنعت بوده است.

گفتنی است که شرکت دانش بنیان پویان صنعت قومس در سالن 5 نمایشگاه الکامپ 97 حضور دارد که علاقه مندان به بازدید از محصولات این شرکت می‌توانند به غرفه 1584 مراجعه کنند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شرکت می‌توانند به  سایت رسمی پویان صنعت به آدرس  http://www.pooyan-co.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پویان صنعت

شرکت مهندسی دانش بنیان پویان صنعت قومس ، در سال 1387 با هدف طراحی و تولید انواع دستگاه ها و تجهیزات اندازه گیری پایش و کنترل از راه دور و از طریق زیر ساخت ارتباطی تلفن همراه و اینترنت ، با حضور جمعی از متخصصین و مخترعین توانمند ایرانی ، تاسیس و راه اندازی گردیده است. در حال حاضر این شرکت ، با تولید 12 نوع محصول صنعتی و نوآورانه ، به عنوان اولین و تنها تولید کننده این گونه دستگاه ها و تجهیزات در کشور ، مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
  • 0233*****
[نمایش اطلاعات]