اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307589352

نواک، لذت شنیدن موسیقی

کد: 13970507307589352

https://goo.gl/oHHyz4

، (اخبار رسمی): اپلیکیشن نواک، سرویس پخش موسیقی آنلاین برای لذت بردن از موسیقی است. نواک به عنوان محصول اصلی شرکت دانش بنیان نوا کامکار ماندگار است و امسال برای سومین بار در نمایشگاه الکامپ97 حضور پیدا کرده است.

نواک، لذت شنیدن موسیقی
نواک، لذت شنیدن موسیقی
نواک، لذت شنیدن موسیقی
نواک، لذت شنیدن موسیقی
نواک، لذت شنیدن موسیقی
نواک، لذت شنیدن موسیقی

روح‌اله خوش نژاد مدیر امور مشتریان نواک در خصوص نواک گفت: نواک، نسخه بومی اسپاتیفای است و اسپاتیفای (spotofy) یک سیستم استریم موسیقی است.  اکنون در قالب اپلیکیشن اندروید و آی او اس ارائه می‌شود و تاکنون بیش از 800 هزار کاربر داشته است.

وی در ادامه افزود: در نواک ما همواره با رعایت کردن قوانین کپی رایت تلاش کردیم تا آرشیو جامعی از موسیقی را که در حال حاضر نزدیک به 50 هزار ترک است به کاربران خود ارائه دهیم.

خوش نژاد درباره انعقاد قراردارد با صاحبان موسیقی گفت: ما با صاحبان موسیقی قرارداد منعقد می‌کنیم  و 70 درصد از مبلغی را کاربران به عنوان اشتراک به ما پرداخت می‌کنند را به عنوان حق اشتراک به صاحبان موسیقی اختصاص می‌دهیم. در واقع ما در نواک تلاش می‌کنیم چرخه اقتصادی ایجاد کنیم. 

وی در خصوص بزرگترین دستاورد الکامپ سال گذشته و برنامه نواک برای رشد در آینده افزود: کاربران ما نسبت به سال گذشته افزایش خیلی خوبی داشتند و سعی کردیم قابلیت‌های فنی نواک را افزایش داده و قابل رقابت کنیم، در حال حاضر به 800 هزار کاربر رسیدیم که البته در مقایسه با جامعه هدفی که حدود 30 -40 میلیون نفر کاربر بالقوه می‌تواند باشد هنوز جای کار داریم و یکی از دلایلش این است که مردم  به تازگی به قانون کپی رایت عادت کرده‌اند و به همین دلیل این پروسه طولانی شده است. در عین حال وجود رقبایی همچون تلگرام، نیز به این مساله دامن زده است. با توجه به این که در  تلگرام امکان انتقال فایل به سهولت وجود دارد کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند این درحالی است که مطابق قوانین کپی‌رایت این  مناسب  ناشران نیست.

مدیر امور مشتریان نواک در رابطه با حرکت صنعت تکنولوژی، به‌ خصوص در بخش موسقی گفت: در حوزه آی‌تی، جهت‌گیری خوبی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است. با توج به این که پایه و اساس شرکت نواک هم استارتاپ است به واسطه حمایت شتاب‌دهنده شریف و شتاب‌د‌هنده دیموند تاکنون توانسته‌ایم مسیر رو به رشدی را طی کنیم و خرسندیم که اعلام کنیم در حال حاضر صنعت موسیقی را تکان داده‌ایم و به سودآوری هم رسیده‌ایم.

وی در ادامه در رابطه با جهت‌گیری ترند موسیقی و استقابل مردم اظهار کرد: نسبت به سال‌های گذشته به واسطه صنایع موازی فیلم، موسیقی هم توانسته است موفق باشد، به نظر من جهت‌گیری به گونه‌ای بوده است که هنرمندان موسیقی از تولید آلبوم به سمت تک آهنگ رفته‌اند چون  سریع‌تر می‌توانند فیدبک مخاطب را بگیرند.

گفتنی است نواک در سالن 10-11 نمایشگاه الکامپ97 حضور دارد. علاقه‌مندان به بازدید می‌توانند به غرفه این شرکت مراجعه کنند.

همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر سایت این شرکت به آدرس https://navaak.com/ و جهت دانلود این اپلیکیشن می‌توانند به کافه بازار، گوگل پلی و اپ‌استور مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نواک

در نواک ما برای شما و فقط شما موسیقی مناسب را پیشنهاد می دهیم. این موسیقی بر اساس سلیقه شما و میزان علاقه مندی تان نسبت به موسیقی های مختلف به شما پیشنهاد می شود. به این ترتیب شما همیشه و در هر حالی مجموعه ای از موسیقی مورد علاقه تان را همراه دارید که روز به روز این مجموعه بیشتر و بیشتر می شود. مهم نیست غمگین هستید یا شاد و خوشحال... برای هر لحظه از زندگی تان موسیقی متفاوتی وجود دارد.

اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]