اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۹*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307599354

کاربانک، سیستم استخدام و همکاریابی آنلاین در نمایشگاه الکامپ97

کد: 13970507307599354

https://goo.gl/KW9Um5

، تهران , (اخبار رسمی): کار بانک، یک سرویس استخدام و همکاریابی است که با بانک اطلاعاتی جامعی از رزومه‌ها و فرصت‌های شغلی، گستره‌ای از انتخاب‌ها را برای شرکت‌ها و افراد جویای کار فراهم ساخته است. کار بانک یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ97 است.

کاربانک، سیستم استخدام و همکاریابی آنلاین در ایران
کاربانک، سیستم استخدام و همکاریابی آنلاین در نمایشگاه الکامپ97
کاربانک، سیستم استخدام و همکاریابی آنلاین در ایران
کاربانک، سیستم استخدام و همکاریابی آنلاین در نمایشگاه الکامپ97

میلاد صابری، رئیس هیئت مدیره کار بانک در خصوص کارایی کار بانک گفت: کاری که کار بانک انجام می‌دهد در راستای کمک به شرکت‌ها برای تسهیل فرآیند استخدام آنها است. این سامانه امکان انتخاب و جذب نیروی کار متخصص و جویای کار را برای شرکت‌ها فراهم کرده است. کار بانک همچنین امکان انتخاب رزومه و بررسی آن را در بانک اطلاعاتی خود برای کارفرما فراهم کرده است و افرادی که جویای کار هستند نیز می‌توانند با ثبت رزومه خود، در جمع بانک اطلاعاتی این سامانه قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: یک سیستم انطباق هوشمند برای کار بانک نوشته‌ایم که فرصت‌‌های شغلی مرتبط با هر روزمه را تشخیص می‌دهد و هر کدام را در یک پنل جداگانه ارسال می‌کند، با این سیستم در زمان دسترسی به اطلاعات کارفرماها و واحدهای منابع انسانی صرفه جویی می‌شود.

صابری درباره مهم‌ترین دستاورد کار بانک اظهار داشت: در چند سالی که مشغول به فعالیت هستیم توانسته‌ایم به بیش از 4800 شرکت در بخش خصوصی سرویس دهیم، این بزرگترین دستاوردی است که تاکنون داشته‌ایم، کار بانک در واقع یک پلتفرم استخدامی با صد هزار کاربر است. در الکامپ امسال با محصول جدید (سیستم انطباق هوشمند) که به تازگی وارد کار بانک شده حضور پیدا کرده‌ایم. ما در حال حاضر بر روی سیستم مدیریت متقاضی‌ها کار می‌کنیم و در حال بهبود آن هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک از آن رونمایی کنیم. این سیستم جدید به کارفرما امکان مدیریت رزومه‌ها  را در زمانی که با اطلاعات زیادی مواجه می‌شوند خواهد داد. کارفرما با استفاده از این سیستم به راحتی می‌تواند اطلاعات و رزومه‌ها را مدیریت کند و در عین حال واحد منابع انسانی شرکت نیز می‌تواند به صورت تیمی عملیات استخدام را به سرانجام برسانند.

رئیس هیئت مدیره کار بانک در خصوص آنلاین شدن صنعت استخدام و آینده این صنعت گفت: با توجه به این که استخدام و جذب نیرو، گوشه‌‌ای کوچکی از صنعت منابع انسانی است، در سال‌های اخیر شاهد حضور تکنولوژی در این صنعت بوده‌ایم. در گذشته بیشتر استخدام‌ها از طریق جراید صورت می‌گرفت این در حالی است که امروزه اکثر شرکت‌های به سراغ سامانه‌های استخدامی آنلاین برای جذب نیروی خود می‌روند و با توجه به این موضوع در آینده تنها ارائه رزومه و ایجاد بانک اطلاعاتی از رزومه‌ها نمی‌تواند پاسخگویی نیاز کارفرما باشد. 

کارفرمایان و کارجویان می‌توانند جهت استفاده از این سیستم آنلاین به سایت این مجموعه به آدرس karbank.ir مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کار بانک

رسالت کاربانک تسهیل فرایند استخدام و همکاریابی شرکت‌ها است. این سرویس استخدامی شامل بانک اطلاعاتی جامعی از رزومه‌ها و فرصت‌های شغلی است که گستره‌ای از انتخاب‌ها را برای شرکت‌ها، متخصصین و کارجویان فراهم می‌سازد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۹*****
[نمایش اطلاعات]