اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307709359

گفت‌و‌گو با مدیر اجرایی مرکز فناوری سامسوسنگ امیرکبیر در الکامپ97

کد: 13970507307709359

https://goo.gl/mxvGwr

، تهران , (اخبار رسمی): بهنام انبارلویی، در توضیح مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر گفت: این مرکز با هدف حمایت از کسب و کارهای نوپا ایجاد شده است و در واقع یک پروژه مشترک بین واحد مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سامسونگ و دانشگاه پلی‌تکنیک است،

گفت‌و‌گو با مدیر اجرایی مرکز فناوری سامسوسنگ امیرکبیر در الکامپ97
گفت‌و‌گو با مدیر اجرایی مرکز فناوری سامسوسنگ امیرکبیر در الکامپ97
گفت‌و‌گو با مدیر اجرایی مرکز فناوری سامسوسنگ امیرکبیر در الکامپ97
گفت‌و‌گو با مدیر اجرایی مرکز فناوری سامسوسنگ امیرکبیر در الکامپ97

اولویت‌های انتخاب و حمایت از شرکت‌ها در این مرکز شامل شرکت‌های حوزه آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، انرژی، آموزش و بعد از آن حوزه آی تی و آی سی تی است.

وی در رابطه با خدماتی که برای تیم‌های انتخاب شده توسط شتابدهنده این مجموعه ارائه می‌شود، اذعان کرد: خدماتی که ما به تیم‌های‌مان می‌دهیم در‌  راستای مسئولیت اجتماعی است و شامل تمام خدمات یک شتاب‌دهنده از جمله فضای کاری اشتراکی، کارگاه و جلسات آموزشی و مشاوره و منتورینگ تخصصی می‌شود. در قبال خدماتی که ارائه می‌دهیم چون در راستای مسئولیت اجتماعی است هیچگونه درآمدزایی نداریم، در حال حاضر 17 استارتاپ در مرکز ما در حوزه‌هایی که نام برده شد مشغول به فعالیت هستند که 13 عدد از آن‌ها در الکامپ حضور پیدا کردند تا بتوانند سرمایه گذار‌‌ برای خود جذب کنند. ما در این مرکز از مرحله ایده تا مرحلهثبت و گرفتن سرمایه‌گذار از استارتاپ‌ها حمایت می‌کنیم.

انبارلویی در رابطه با  مزیت‌هایی که نسبت به دیگر شتابدهنده‌ها برای استارتاپ‌ها دارند، گفت: مزیت‌هایی که ما نسبت به سایر شتاب‌دهنده‌ها داریم این است که ما چون در راستای مسئولیت اجتماعی کار می‌کنیم در قبال خدماتی که انجام می‌دهیم هیچ نوع سهام، اجاره یا درآمدزایی از استارتاپ های‌مان نداریم و طرح ما صرفا حمایتی است. علاوه بر اینها ساختار ما با بقیه شتاب‌دهنده‌ها فرق می‌کند ما پول نقد به تیم‌ها نمی‌دهیم و در واقع ما سعی می‌کنیم نیازهای آنها را برآورده کنیم و به جز این‌ها در مرکز ما، شبکه نتورک منتورها و مشاوران، کارگاه‌های آموزشی تخصصی و عمومی داریم و به‌ جز اینها اگر در راستای کسب و کار خود نیاز به مشاوره مثلا مشاوره حقوقی یا مشاوره فنی داشته باشند تیم ما این مشاوره‌ها را در اختیار آنها قرار می‌دهد و بابت این امر هیچ هزینه‌ای از استارتاپ‌ها دریافت نمی‌شود.

وی در خصوص هدف از شرکت در الکامپ، توضیح داد: استارتاپ‌ها در مرکز سامسونگ، در یک بازه یک ساله مستقر می‌شوند و طی این 12 ماه می‌توانند از خدمات ما استفاده کنند،  یکی از دلایل اصلی که ما در الکامپ 97 شرکت کردیم، این بود که این خدمات با توجه به این که واقعا در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایتی هستند، این است که بتوانند به افرادی که واقعا محق این خدمات هستند برسد.

مدیر اجرایی مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر در ادامه در خصوص پذیرش از استارتاپ‌ها در الکامپ گفت: در الکامپ هم پذیرش داریم، ما یک بانک اطلاعاتی از استارتاپ‌هایی که بخواهند با ما باشند جمع‌آوری می‌کنیم فقط پذیرش ما مرحله به مرحله است، یعنی استارتاپ‌ها فرم درخواست را ارسال می‌کنند. ما در طول سال سه بار پذیرش تیم خواهیم داشت و در این پذیرش تیم‌ها، طرح‌ها و تیم و مهارت‌های آنها تحت داوری قرار می‌گیرد و در نهایت هر کدام بتوانند شاخص‌های ما را پاس کنند، با توجه به فضای ما در مرکز مستقر خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر

مرکز فناوری سامسونگ- امیرکبیر با هدف حمایت از طرح ها و تیم های پژوهشی در اردیبهشت ماه سال 96 راه اندازی شد. هدف این مرکز، حمایت از تحقیق و توسعه در حوزه تولید نرم افزار و اپلیکیشن و ارایه راه حل های نوین در موضوعات مهندسی پزشکی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، انرژی و آموزش می باشد. این مرکز در کنار افزایش آگاهی عمومی درباره مفهوم طراحی اپلیکیشن در فضای کسب و کار به دنبال فعال سازی تیم های جوان، آموزش و بالا بردن سطح دانش در زمینه های مرتبط و حمایت از فعالیت نوآورانه در حوزه های مذکور است.

اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]