اطلاعات تماس
  • 021۵۴۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508307949366

آچاره، سیستم درخواست آنلاین خدمات در الکامپ 97

کد: 13970508307949366

https://goo.gl/3ybJ1i

، (اخبار رسمی): آچاره، سامانه هوشمند ارائه‌دهنده خدمات است. این سامانه بستری را فراهم ساخته که در آن مشتریان خدمات می‌توانند در کمترین زمان دغدغه‌های مربوط به دریافت خدمات را با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت، برطرف کنند.

آچاره، سیستم درخواست آنلاین خدمات در الکامپ 97
آچاره، سیستم درخواست آنلاین خدمات در الکامپ 97
آچاره، سیستم درخواست آنلاین خدمات در الکامپ 97
آچاره، سیستم درخواست آنلاین خدمات در الکامپ 97

آچاره محصول شرکت سانا گسترساز است، این سامانه بستری برای درخواست خدمات می‌باشد. آچاره در راستای ارائه خدمات حرفه‌ای در سرتاسر کشور در سال 1395 کار خود را آغاز کرده است. از طریق این سامانه افراد متخصص توانا در تمامی حوزه‌های خدماتی از جمله حوزه‌هایی مثل نظافت، خدمات منزل، باغبانی، پرستاری و تعمیرات، تاسیسات، نوسازی و دکوراسیون تا حوزه‌هایی که در خارج از منزل مورد نیاز است مثل آموزش و مشاوره خدمات و در واقع کسب و کارها و مشاوره حقوقی را می‌توانند به سهولت دریافت کنند. در واقع خدمات آچاره شامل هر نوع خدمات صنفی و حقوقی است.

حامد تاج الدین مدیرعامل این سامانه که در الکامپ 97 حضور دارد، در  خصوص نحوه جذب متخصصان گفت: برای جذب متخصصان در آچاره، ابتدا گزینش صورت می‌گیرد که این گزینش با استعلام از سازمان اماکن ناجا انجام می‌شود. در نهایت افرادی که تایید می‌شوند در مرحله بعدی برای انجام آزمون که هم به صورت کتبی و هم عملی است دعوت می‌شوند و در نهایت بعد از طی شدن این مراحل شخصی که مورد قبول واقع شده می‌تواند فعالیت خود را در آچاره شروع کند.

مدیرعامل آچاره در ادامه در مورد نحوه استفاده کاربران از این بستر گفت: کاربران برای استفاده کافی است به سایت یا اپلیکیشن آچاره مراجعه کنند و زمان و چگونگی خدماتی را که مدنظر دارند انتخاب کنند و سفارش خود را به ثبت برسانند. ما در آچاره به عنوان پل ارتباطی بین متخصصین خبره و مشتریان همواره همراه آنها خواهیم بود.

تاج‌الدین در خصوص مزیت و تفاوت‌ این سامانه با دیگر سامانه‌های مشابه نیز گفت: تمایز اصلی ما با دیگر سامانه‌های مشابه در این است که ما  به صورت مستمر متخصصان را پایش می‌کنیم و اگر مشکلی در ارائه خدمات از سوی متخصصان ایجاد شود، پشتیبانی آچاره مشکل را بررسی و در اسرع وقت رفع خواهد کرد. در واقع تیم پشتیبانی ما همیشه همراه مشتریان است و تا انجام کار در سطح مطلوب و مورد رضایت کاربر آماده خدمات‌رسانی است. یکی دیگر از تفاوت‌های اساسی سامانه آچاره این است که سامانه ما جامع است. ما پیشتاز در گسترش گستره خدمات بوده‌ایم و تنوع و ضمنا تعداد خدماتی که در سامانه است رو به افزایش نیز است.

وی در انتها برای دسترسی به آچاره گفت: کاربران می‌توانند به پلتفرم آچاره مراجعه کنند و اپلیکیشن‌ها را دانلود کرده و درخواست‌های خود را به راحتی به ثبت برسانند.

علاقه‌مندان جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آچاره به آدرس achareh.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچاره

برای هر مشکلی چاره‌ای هست. به نظافت منزل نیاز دارید؟ نظافت محل کار؟ نیاز به تعمیرات لوله کشی دارید؟ باغچه نظافت می‌خواهد؟ تعویض روغن ماشین در محل چطور؟ دنبال آرایشگاه خوب میگردی و پیدا نمیکنی؟! آچاره، چاره کار شماست. کافیست کار خود را به ما بگویید تا ما بهترین متخصصین را به شما معرفی کنیم.

اطلاعات تماس
  • 021۵۴۵*****
[نمایش اطلاعات]