اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508307959368

پاب کار، مرجع جذب متخصصان در الکامپ 97

کد: 13970508307959368

https://goo.gl/mU1We2

، تهران , (اخبار رسمی): پاب کار، مرجعی است برای جذب متخصصان و کسانی که جویای کار هستند. پاب کار با در نظر گرفتن نرخ بالای بیکاری در کشور، اوضاع نابسامان اقتصادی و نبود شغل متناسب با توانمندی افراد، طراحی شده و آغاز به کار کرده است. این سامانه یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ 97 است.

پاب کار، مرجع جذب متخصصین  در الکامپ 97
پاب کار، مرجع جذب متخصصان در الکامپ 97
پاب کار، مرجع جذب متخصصین  در الکامپ 97
پاب کار، مرجع جذب متخصصان در الکامپ 97

عابدی، مدیر تبلیغات پاب کار در خصوص ایده اجرای این سامانه گفت: ما با در نظر گرفتن نرخ بالای بیکاری و اوضاع نابسامان اقتصادی و با توجه به نبود شغل متناسب با توانمندی افراد تصمیم گرفتیم یک سامانه آنلاین استخدام با استفاده از جدیدترین تجهیزات زیرساخت، تحت عنوان پاپ کار طراحی و ارائه دهیم. در واقع هدف ما از به وجود آوردن سامانه در ابتدا فقط ایجاد ارتباط بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان بود. در ایران معضلی که وجود دارد این است که افراد متخصص در جایگاه مناسب شغلی قرار نگرفته‌اند و شان و منزلت و جایگاه اجتماعی خود را ندارند ما در پاب کار سعی کردیم این شان و منزلت اجتماعی را به آنها برگردانیم و در واقع این سامانه نقطه اتصال افراد خدمتگزار و خدمت‌دهنده به افراد نیازمند خدمات است.

وی در ادامه افزود: سامانه به نحوی طراحی شده است که افراد به عنوان متخصص در تمامی حوزه‌های شغلی، مشاغل خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی و حتی پروژه‌های عمرانی و شرکت‌های حقوقی می‌توانند به سامانه مراجعه کنند و تخصص خود را ثبت کنند و کارفرمایان و کسانی که جویای خدمتی هستند افراد آماده به خدمت را جذب و از آنها خدمت دریافت کنند.

عابدی در خصوص رقبا گفت: رقبای کاری ما بسیار زیاد هستند اما آنها در فیلدهای خیلی تخصصی کار می‌کنند. کاری که پاپ کار می‌کند پوشش تمام مشاغل از مشاغل خانگی گرفته تا صنعتی و حتی پروژه‌های ملی است. نقطه تمایز دیگری که پاپ کار نسبت به باقی دارد این است که «لوکیشن بیس» است. سامانه ما با توجه به موقعیت جغرافیایی کارفرما، 15 نفر را به او معرفی می‌کند که از لحاظ موقعیت جغرافیایی نزدیک به او هستند. بنابراین سرغت عمل جز مواردی است که ما سعی در اجرای آن برای کاربران خود هستیم.

وی در ادامه هدف از تاسیس این سامانه استخدامی را اینگونه بیان کرد: این سامانه فقط برای خدمات‌رسانی ایجاد نشده است بلکه ایده‌های بزرگتری پشت این سامانه قرار دارد که یکی از آنها انجام پروژه‌های ملی است. امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم خدمات خود را به خارج از ایران نیز ارائه دهیم و استفاده از واژه ملی و پروژه‌های ملی هم به همین دلیل است.

مدیر تبلیغات پاب کار در خصوص هدف از شرکت در الکامپ 97 افزود: ما بیشتر برای آشنایی، شناخت رقبا و پیشبرد اهداف خود در این رویداد شرکت کرده‌ایم.

علاقه‌مندان برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه پاب کار می‌توانند به سایت شرکت به آدرس pubkar.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاب کار

مزایای سامانه پاب کار مزایای سامانه پاب کار: - سهولت دسترسی به نزدیکترین متخصصان در محدوده مورد نیاز - سرعت عمل در دریافت خدمات - اخذ مشاوره ی حرفه ای - امکان ارائه نظر در خصوص خدمات دریافتی و توجه به دیدگاه مشتری در رده بندی خدمات دهندگان - حذف محدودیت فاصله مکانی در انتخاب بهترین ها و معرفی بهترین ها در هر حوزه تخصصی براساس دیدگاه خدمات گیرندگان - اشتغال زایی کم هزینه برای صاحب نظران در هر حوزه تخصصی - هوشمندی در ارائه خدمات - استفاده از مرجع کامل خدمات همراه

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]