اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970723321819368

پاب کار، ارائه دهنده کلیه خدمات مورد نیاز از خانه تا کارخانه

کد: 13970723321819368

https://goo.gl/RzHYXP

، تهران , (اخبار رسمی): پاب کار سامانه تخصصی اطلاعات کسب‌وکار و توسعه بیزینس است که در فضای آنلاین امکان دسترسی به خدمات تخصصی را برای عموم مردم یعنی دریافت‌کنندگان خدمات تسهیل کرده است.

پاب کار، ارائه دهنده کلیه خدمات مورد نیاز از خانه تا کارخانه
پاب کار، ارائه دهنده کلیه خدمات مورد نیاز از خانه تا کارخانه
پاب کار، ارائه دهنده کلیه خدمات مورد نیاز از خانه تا کارخانه
پاب کار، ارائه دهنده کلیه خدمات مورد نیاز از خانه تا کارخانه

سامانه آنلاین و جامع پاب کار بستر تسهیل کننده ارتباط بین مشتریان و نیروهای متخصص بوده که به جهت وسعت خدمات و فراگیر بودن سطح دسرسی و عملکرد، نیاز خانه تا کارخانه کاربران را به خوبی پوشش خواهد داد.

این سامانه با هدف برقراری ارتباط موثر فی مابین مشتری، افراد ماهر و متخصص در تمامی حوزه‌های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی و در سطح ملی ایجاد شده است  که در حال حاضر به صورت رایگان جهت کلیه کاربران و متخصصان قابل دسرسی است.

جویندگان خدمات در پاب‌کار خواهند توانست به نزدیکترین و افراد و سازمان‌های متخصص دسترسی داشته و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند. این سامانه پس از ثبت درخواست، به صورت هوشمند و براساس موقعیت مکانی، نیاز شما را به نزدیک‌ترین متخصص متصل خواهد کرد در صورت پذیرش آنها، خدمات‌ گیرنده و خدمات پذیرنده خواهند توانست با هم در مورد خدمات مورد نیاز به گفتگو و تعامل آنلاین بنشینند.

در سامانه پابکار امکان اخذ استعلام قیمت نیز برای خدمت گیرنده فراهم شده تا از این طریق مشتری خدمات، بتواند منصفانه‌ترین قیمت را برای دریافت خدمات خود دریافت کند.

در سامانه هوشمند پاب کار، تاکنون بیش از 3 هزار موقعیت شغلی و خدماتی ثبت شده است. در این سامانه افراد با تخصص‌های مختلف از جمله خدمات پیمان کاری پروژه‌های تخصصی، تعمیرات و نگه‌داری، انواع خدمات منزل و محل کار، خدمات طراحی، ساختمانی، خدمات نظافتی، الکترونیکی، بهداشتی، هنری و ... در کنار هم آماده ارائه خدمات به درخواست‌کنندگان هستند.

با ثبت نام و ورود به این سامانه می‌توان ضمن اخذ خدمات در تمام حوزه‌های رسمی مشاغل کشوری توانمندی‌های خود را به عنوان یک فرد صاحب نظر در حوزه کسب و کار و یا  یک سازمان حرفه‌ای به سامانه و در نهایت خدمات‌گیرندگان کشوری معرفی کرد.

مزایای استفاده از پابکار:

  • دسترسی به دیتابیس بزرگ خدمت دهندگان کشوری 
  • دریافت خدمات در سریع‌ترین زمان
  • دریافت خدمات مقرون به صرفه‌ و اقتصادی
  • انتخاب بهترین و یا نزدیک‌ترین متخصص براساس بازخورد نظرات کارشناسی خدمت گیرندگان  
  • هوشمندی در ارائه خدمات
  • مشارکت در راهبری هدفمند سامانه و اعلام نظر کارشناسی
  • دریافت استعلام قیمت از خدمات مورد نیاز
  • استفاده از مرجع کامل خدمات همراه

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس pubkar.net مراجعه کنند و اپلیکیشن‌های آن را جهت استفاده بهتر دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاب کار

مزایای سامانه پاب کار مزایای سامانه پاب کار: - سهولت دسترسی به نزدیکترین متخصصان در محدوده مورد نیاز - سرعت عمل در دریافت خدمات - اخذ مشاوره ی حرفه ای - امکان ارائه نظر در خصوص خدمات دریافتی و توجه به دیدگاه مشتری در رده بندی خدمات دهندگان - حذف محدودیت فاصله مکانی در انتخاب بهترین ها و معرفی بهترین ها در هر حوزه تخصصی براساس دیدگاه خدمات گیرندگان - اشتغال زایی کم هزینه برای صاحب نظران در هر حوزه تخصصی - هوشمندی در ارائه خدمات - استفاده از مرجع کامل خدمات همراه

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]