اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508307966066

گفت و گو با یحیی قرشی، رئیس هیئت مدیره و مدیربازاریابی شرکت فورتیم

فورتیم، تولیدکننده انواع مینی کامپیوتر در الکامپ 97

کد: 13970508307966066

https://goo.gl/ba4nDJ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فورتیم تولید‌کننده محصولات هترون است و در زمینه انواع مینی کامپیوتر و لوازم جانبی کامپیوتر 10 سال است که فعالیت می‌کند.

فورتیم، تولید کننده انواع مینی کامپیوتر در الکامپ 97
فورتیم، تولیدکننده انواع مینی کامپیوتر در الکامپ 97
فورتیم، تولید کننده انواع مینی کامپیوتر در الکامپ 97
فورتیم، تولیدکننده انواع مینی کامپیوتر در الکامپ 97

دکتر قرشی رئیس هیئت مدیره و مدیر بازاریابی شرکت فورتیم درباره این دوره از نمایشگاه‌ الکامپ گفت: نمایشگاه 24 الکامپ نسبت به نمایشگاه‌های گذشته متفاوت است و مشکلات متنوعی که در خصوص مسائل اقتصادی، ارزی و محدودیت‌های گمرکی که برای شرکت‌های مختلف ایجاد شده است، نمایشگاه امسال را متفاوت کرده است، ما نیز به عنوان یکی از شرکت‌های فعال که با این مسائل درگیر هستیم، سعی کردیم کماکان امیدوار باشیم و در راستای همین امر در نمایشگاه شرکت کردیم.

او با اشاره بر مشکلات پیش روی کشور برای تجهیز قطعات اصلی اظهار کرد: ما جزو شرکت‌هایی هستیم که در سال‌های اخیر مبادرت به تولید محصولات ورزیدیم با توجه به اینکه تولید تکنولوژِی فناوری اطلاعات، سابقه‌ی زیادی ندارد برای شرکت‌هایی که  در این حوزه وارد می‌شوند مشکلات متنوعی وجود دارد. با توجه به این که استقبال از نمایشگاه بسیار خوب بود امیدواریم راه برای تولیدکننده‌ها باز شود و قطعات اصلی به دست ما برسد چون تا زمانی که قطعات اصلی به دست ما نرسد نمی‌توانیم کار تولید را انجام دهیم.

وی افزود: به هر حال هیچ کشوری در زمینه تولید صد  در صد مستقل نیست و احتیاج به واردات برخی از اقلام را دارد، امیدواریم با تغییراتی که در حال انجام است، این امر هم تحقق پیدا کند و تولید کننده‌ها بتوانند به راحتی کار خود را ادامه دهند.

قرشی درباره خدمات و دستاوردهای شرکت‌ اذعان کرد: با توجه به اینکه ما تولید کننده‌ی مینی کامپیوترهایی هستیم که مورد استفاده سازمان‌های کوچک و بزرگ دولتی و خصوصی است، و با توجه به این که محصولات را در داخل تولید می‌کنیم در وهله اول با توجه به فشارهای اقتصادی که الان بر سازمان‌ها حاکم است توانسته‌ایم  تاکنون قیمت تمام شده مناسبی را نسبت به برندهای بین‌المللی عرضه کنیم و خود این حاشیه امنی را برای شرکت‌ها به منظور تدارک این کالاها فراهم کند.

قرشی اضافه کرد: از طرف دیگر در سال 97 ما واحد خدمات پس از فروش مستقلی را در شرکت ایجاد کردیم که این واحد به صورت تخصصی و متمرکز،  به سازمان‌ها خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد، خدمات این واحد در چارچوب قراردادهای سالانه تدوین شده و واحدهای آی تی سازمان‌ها که از محصولات ما استفاده می‌کنند می‌توانند، با خیال راحت اگر در حین کار مسائل و مشکلاتی بروز کند با واحد خدمات ما تماس بگیرند و از سرویس دهی در محل ما استفاده کنند. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرکت فورتیم می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس fourteamit.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هترون

تلاش برای ارائه کالاها و خدمات ارزشمند در حوزه فناوری اطلاعات از حیث کیفیت کارکردی کالاها و ایجاد امکان دسترسی کاربران به محصولات با هزینه تمام شده معقول و در نهایت تبدیل شدن به یکی از قابل اعتماد ترین شرکتهای فعال در این حوزه در نزد سازمانها ، ارگانها و مصرف کنندگان گرامی .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]