اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508307986066

گفت و گو با حمید رفیعیان مدیرعامل اپلیکیشن کرفس

اپلیکیشن کرفس، ساده‌ترین راه برای سلامتی و تناسب اندام در الکامپ 97

کد: 13970508307986066

https://goo.gl/yFP8iE

، تهران , (اخبار رسمی): کرفس در حوزه سلامت و تناسب اندام فعالیت می‌کند و کار اصلی آن کنترل غذاها و ورزش‌هایی است که کاربران انجام می‌دهند

اپلیکیشن کرفس، ساده‌ترین راه برای سلامتی و تناسب اندام در الکامپ 97
اپلیکیشن کرفس، ساده‌ترین راه برای سلامتی و تناسب اندام در الکامپ 97
اپلیکیشن کرفس، ساده‌ترین راه برای سلامتی و تناسب اندام در الکامپ 97
اپلیکیشن کرفس، ساده‌ترین راه برای سلامتی و تناسب اندام در الکامپ 97

رفیعیان در توضیح این استارتاپ، گفت: کرفس از طریق کالری شماری، چون همانطور که می‌دانید بدن انسان مانند یک مکانیزم ریاضی عمل می‌کند و در واقع میزان چاقی یا لاغری آدم به این بستگی دارد که ورودی و خروجی غذا چقدر است؟

وی درباره عملکرد کرفس، توضیح داد: ما در کرفس به آدم ها نمی‌گوییم چه بخورند، بلکه به آن‌ها می‌گوییم چقدر بخورند و اگر از یک حدی بیشتر نخورند می‌توانند به وزن مناسبشان برسند، اگر می‌خواهند وزن خودشان را ثابت نگهدارند با کمک کرفس این امر ممکن است، کاربران خیلی دقیق می‌توانند بدانند که بدنشان به چه میزان انرژِی، پروتئین و ویتامین و بقیه مواد مورد نیاز بدن نیاز دارد

رفیعیان افزود: کار اصلی کرفس هم همین است، بوسیله آن آدم‌ها خیلی راحت تر می‌توانند بدانند که چه میزان دریافتی داشته اند و چه میزان ورزش کرده اند و توانسته اند آن میزان کالری که دریافت کرده اند را بسوزانند و در نهایت با همان میزان کالری که گرفته اند چه میزان می‌توانند وزن کم کنند.

او درباره منبع علمی و کاری استارتاپ کرفس، گفت: در فضای مجازی جاهای زیادی دارند کار می‌کنند و کرفس از نظر تعداد کاربر بزرگترین اپلیکیشن حوزه سلامت و نه فقط تغذیه و تناسب اندام ایران است، بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر کاربر ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد:  ما از نظر علمی و تغذیه ای به تایید 6 متخصص تغذیه رسیدیم و هر تغییری که در برنامه بوجود می‌آوریم مثلا کالری  غذایی اگر استخراج می‌شد که جاهای رسمی تاییدش نمی‌کردند، مثلا غذاهای خارجی را fda آمریکا تایید می‌کند و ما آن‌ها را تایید شده می‌گذاریم متاسفانه در ایران چنین جایی ندارم که اطلاعات تغذیه ای غذا در آن وجود داشته باشد، اگر غذای ایرانی را اضافه می‌کردیم به تایید حداقل 6 متخصص تغذیه می‌رساندیم که خدای ناکرده اطلاعات غلطی به مردم نداده باشیم.

مدیر عامل کرفس درباره مزیت این استارتاپ نسبت به رقبا، اذعان کرد: ما در ابتدا حالتی کلی داشتیم و بعد‌ها برای گروه‌های مختلف برنامه‌های مختلفی ارائه دهیم، اما تنها چیزی که توانسته است کرفس را از رقبا متمایز کند سرویسی است که ما کمترین مشکل و کمترین تماس برای اعلام اشکال را داشته است و بیشترین وقت را برای پاسخگویی به کاربرانمان گذاشته ایم و این نقطه تمایزی است که در میان رقبا داریم.

وی در رابطه با هدف از شرکت در الکامپ، گفت: هدف اصلی آشنا شدن با جاهایی است که می‌توانیم با آن ها کار مشترکی انجام دهیم و بتوانیم برای کاربران ارزش افزوده‌ای بیش از آنچه که خودمان به کاربران می‌دهیم داشته باشیم و به صورت کلی بیشتر در نظر داریم که با جاهایی که با آن ها کار می‌کنیم آشنا شویم و از طرف دیگر کاربران ما می‌آیند  و مراجعه می‌کنند و افرادی که کاربر نیستند نمایشگاه می‌تواند براب جذب کاربر به ما کمک کند.

حمید رفیعیان افزود: محیط نمایشگاه برای محصولی که رشدش را انجام داده است کمکی نمی‌کند و بیشتر به محصولی که ابتدای رشد باشد و هر یک عدد کاربر برایش نیاز زیادی باشد، و ما یک بازی هم گذاشته ایم که کاربران اگر امتیازشان از 5 بالاتر شود یک ماه اشتراک رایگان دریافت می‌کنند که تا به حال نزدیک به 70 نفر شرکت کرده اند.

مدیرعامل کرفس در انتها راه های دسترسی به این استارتاپ را این‌گونه معرفی کرد: کافه بازار و وب سایت کرفس قابل دانلود ااست و راه های ارتباطی با ما از طریق وب سایت و شماره تلفن است.021-  66066194

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کرفس

سرویس کرفس به وسیله تیم توسعه نرم‌افزاری عینک طراحی شده تا بر اساس نیاز کاربران فارسی زبان، بتواند بر ارتقا سلامت آنان تأثیر مثبت گذاشته و روند پیگری وضعیت سلامتی را برای کاربران ساده‌تر کند. با بهره‌گیری از این سرویس قادر خواهید بود تا اطلاعات سلامتی خود را در سزیع‌ترین زمان و در هر نقطه کنترل کرده و با استفاده از راهکارهای ارائه شده توسط سرویس کرفس، سالم‌تر زندگی کنید. لازم به ذکر است، با خرید اشتراک از سایت کرفس می‌توانید از قسمت هدف، نمودارها، ویدیوهای تمرین‌های خانگی و دستور پخت‌های غذاهای رژیمی استفاده کنید. نماد الکترونیکی این وبسایت به نام شرکت رادین مهام رایانه و مدیر عامل آن حمید رفیعیان کوپایی ثبت شده است. این وبسایت متعلق به شرکت رادین مهام رایانه © به شماره ثبت 475052 است.

اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]