اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308009370

پرونکسو، طراح و پشتیبان تجهیزات شبکه

کد: 13970508308009370

https://goo.gl/wZq8wm

، تهران , (اخبار رسمی): پرونکسو یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تامین و طراحی تجهیزات شبکه است که توانسته با رفرم موفقی در زمینه تبدیل کسب و کار سنتی به کسب و کار به‌روز و مدرن، گامی بزرگ در این حوزه برداشته و حالا با حضور در الکامپ 97، نوید تغییرات بزرگ در بازار ساکن و رکود گرفته شبکه را به فعالان این حوزه می‌دهد.

پرونکسو، طراح و پشتیبان تجهیزات شبکه
پرونکسو، طراح و پشتیبان تجهیزات شبکه
پرونکسو، طراح و پشتیبان تجهیزات شبکه
پرونکسو، طراح و پشتیبان تجهیزات شبکه
پرونکسو، طراح و پشتیبان تجهیزات شبکه
پرونکسو، طراح و پشتیبان تجهیزات شبکه

مهدی کیوانی؛ سرپرست بازاریابی و رشد پرونکسو در معرفی این شرکت گفت: پرونکسو شرکتی است که در حوزه طراحی، تامین و پشتیبانی محصولات شبکه است که تا سال گذشته به صورت سنتی فعالیت می‌کرد ولی حدود 6 ماه است که توانستیم با یک تغییر بزرگ در روند فعالیت‌های شرکت با یک رویکرد جدید و نو وارد بازار شبکه شویم تا بتوانیم سهم بازار بیشتری را داشته باشیم. ما سعی کردیم که از یک فروشنده صرف خارج شده و به مشتریانمان علاوه بر خدمات تامین، خدمات مشاوره و راهکار نیز ازائه کنیم که قطعا این اتفاق باعث تامین هر چه بهتر و مناسب‌تر کالاهای مورد نظر نیز می‌شود.

وی در مورد نحوه تامین کالاهای شبکه گفت: ما در حال حاضر به صورت مستقیم و از طریق همکاران تجاری خود در کشورهای مختلف، اقدام به تامین قطعات و کالا می‌کنیم و در بخش فروش نیز از طریق شبکه فروش گسترده خود که نماینده‌های پرونکسو در سرتاسر ایران هستند، عرضه محصولات را انجام می‌دهیم.

کیوانی در پاسخ به سوالی پیرامون هدف از شرکت در الکامپ و دستاوردهای احتمالی آن برای پرونکسو گفت: طبیعتا موضوع و فعالیت الکامپ با موضوع فعالیت ما کاملا مرتبط بوده و از این نظر مشکلی نداریم و اینجا جایی است که حضور متخصصین و مهندسین شبکه در آن بسیار مشهود بوده و انتظار از ما چیزی جز این نیست. اما نکته‌ای که مهم‌تر از حضور روتین ما در الکامپ بود، موضوع تغییر ماهیت شرکت و نوع فعالیت آن بود که صرفا به مشتریان و نمایندگان خود بگوییم که پرونکسو تغییر کرده  و از حالت سنتی خود خارج شده است. ما قصد داریم به فعالان بازار شبکه و مردم این پیام را منتقل کنیم که بازار شبکه یک بازار ساکن و سنتی نیست و فعالان به‌روزی نیز در آن فعال هستند.

سرپرست بازاریابی پرونکسو در ادامه افزود: ما در پرونکسوی جدید می‌خواهیم کسب و کاری را ایجاد کنیم که تمامی فعالان بازار و مشتریان جایی را داشته باشند که بتوانند تمامی نیازهای حوزه شبکه‌ای خود را تامین نموده و صفر تا صد این حوزه را با بهترین کیفیت در اختیار داشته باشند.

گفتنی است که مشتریان و متخصصینی که تمایل دارند از خدمات این شرکت فعال در حوزه تجهیزات شبکه بهره‌مند شوند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس: www.pronexo.net جزئیات خدمات پرونکسو را مشاهده نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرونکسو

از لحظه‌ای که به وجود شبکه نیاز پیدا کردید، کار ما آغاز می‌شود. نیازهای شما را به رایگان می‌سنجیم، شبکه متناسب را طراحی می‌کنیم، تجهیزات لازم را فراهم می‌سازیم، شبکه را نصب و راه‌اندازی می‌کنیم و در نهایت تضمین می‌دهیم که در صورت بروز هر مشکلی، در کمتر از ۷۲ ساعت آن را رفع کنیم. در یک کلام، پرونکسو یک راهکار یکپارچه مبتنی بر فناوری روز است، برای رفع دغدغه‌های هر کسی که به نحوی با شبکه درگیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]