اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308019363

گفت و گو با کاوه گودرزی مدیر عامل و موسس شتاب دهنده جهش

جهش، برگزار کننده دوره‌های شتابدهی و پیش شتابدهی

کد: 13970508308019363

https://goo.gl/7x1cTm

، تهران , (اخبار رسمی): جهش تفکری خلاق، نوآور و باوری عمیق از میل باطنی گروهی است که پیشرفت ایران را والاترین هدف خود می دانند.

جهش، برگزار کننده دوره‌های شتابدهی و پیش شتابدهی
جهش، برگزار کننده دوره‌های شتابدهی و پیش شتابدهی

مدیر عامل جهش در خصوص مزیت حضور در الکامپ، گفت: سال دومی است که در الکامپ شرکت می‌کنیم و وقت و زمان زیادی برای الکامپ گذاشته ایم و دلیلش این است که الکامپ را بهترین نمایشگاه این حوزه می‌دانیم در حوزه استارت‌آپ ها نمایشگاه می‌تواند جای خیلی خوبی برای معرفی خودتان و محصولتان باشد.

وی در توضیح استارتاپ جهش، اظهار کرد: جهش امسال رویکرد جدیدتری دارد ما در حال حاضر چرخه دوم  شتاب‌دهی را می‌گذرانیم و در سال 97 هم چرخه سوم شتاب‌دهی را خواهیم داشت که روی تیم هایی که می‌آیند ‌یک دوره پیش شتاب‌دهی دارند و بعد از دوره پیش شتاب‌دهی با کسانی که رضایت داریم و رضایت دارند قرارداد می‌بندیم و بین 5 تا 15 درصد سهام می‌گیریم وعلاوه بر همه خدمات غیر نقدی بین 30 تا 50 میلیون تومان هم سرمایه‌گذاری نقدی صورت می‌گیرد.

گودرزی ادامه داد: این کلیت کار است و یک چالش اصلی که تمام شتاب دهنده ها دارند و جهش هم دارد، نبود منابع انسانی متخصص و نبود استارتاپ های حرفه‌ای است و ما آمدیم این گپ را با «جهش آکادمی» پر کردیم و یک سری دوره آموزشی به نام«جهش اکادمی»گذاشتیم که این استارتاپ ها بتوانند آدم‌های جدیدتری را بشناسند و با آن ها آشنا شوند و در آخر بتوانند استارتاپ خودشان را تشکیل دهند و کم و کسری تیمشان را تکمیل کنند.

وی در باره برگزاری دوره‌های«جهش آکادمی»، اذعان کرد: این دوره ها موفق بوده اند، بیش از 2 هزار نفر در این دوره ها شرکت کرده اند و امسال تابستان هم برای آخر مرداد ماه دوره‌ی 3 هفته‌ای«جهش آکادمی» را شروع می‌کنیم که شامل دوره ی بیزینسی و دوره ی فنی است و در این دوره‌ها را می‌توانند بسیاری چیزها را یاد بگیرند و آدم‌های جدید را بشناسند و تیمشان را تشکیل دهند.

گودرزی در رابطه با هدف از شرکت  در الکامپ، گفت: چون فعالیت ما شتاب‌دهی است طبیعتا اینجا دنبال فروش محصول نیستیم، الکامپ بسیار  به برندینگ شدن جهش کمک می‌کند، آدم های زیادی جهش را می‌شناسند و ما هم آدم های بسیاری را می‌شناسیم، استارتاپ های زیادی می‌‌آیند، سوال می‌پرسند و می‌گویند راضی هستید یا نیستید.

وی ادامه داد: بسیاری از استارتاپ ها هستند که فایل ایده هایشان را فرستاده اند که ما بررسی کنیم و این فرآیند بررسی به گونه ای نیست که یک روزه بتوانبم حتما بگوییم که شما پذیرش شده اید حتما نیاز است که بعد از الکامپ تک تک این ایده ها را بررسی کنیم، ، برای بررسی تنها ایده کافی نیست، باید تیم و محصول اولیه وجود داشته باشد.‌

ما برای«جهش آکادمی» برای خیلی ها در الکامپ کد تخفیف در نظر گرفته ایم، در مجموع الکامپ نمایشگاهی است که می‌تواند آورده های بسیاری داشته باشد و اگر بازدید کننده ها را در نظر نگیریم، افرادی که برای همکاری می‌آیند خیلی زیاد هستند.

در انتها گودرزی راه‌های دسترسی به جهش را معرفی کرد و گفت: صفحه اینستاگرام جهش  https://www.instagram.com/jaheshco/ و کانال تلگرام یکی از راه‌ها هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]