اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308076066

گفت و گو با دوست حسینی معاونت بخش خودرو های متصل به iot  شرکت کاوشکام آسیا

کاوشکام، شرکت فعال در حوزه اینترنت اشیا در الکامپ 97

کد: 13970508308076066

https://goo.gl/nydj4V

، تهران , (اخبار رسمی): کاوشکام آسیا یک شرکت دانش بنیان است که کاملا در فضای الکترونیکی و مخابراتی، محصولات و خدمات در این حوزه ارائه می‌کند.

شرکت کاوشکام، شرکت فعال در حوزه اینترنت اشیا در الکامپ 97
کاوشکام، شرکت فعال در حوزه اینترنت اشیا در الکامپ 97
شرکت کاوشکام، شرکت فعال در حوزه اینترنت اشیا در الکامپ 97
کاوشکام، شرکت فعال در حوزه اینترنت اشیا در الکامپ 97
شرکت کاوشکام، شرکت فعال در حوزه اینترنت اشیا در الکامپ 97
کاوشکام، شرکت فعال در حوزه اینترنت اشیا در الکامپ 97

دوست حسینی درباره این شرکت و خدماتش گفت: شرکت ما حدود 26 سال است که تاسیس شده، رویکرد ما در این حوزه، ابتدا صادرات مهندسی بود که بعد از آن با توجه به تغییرات شرایط سیاسی و همچنین رشد بازار داخلی، در واقع به رویکرد بازار داخلی علاقمند شدیم و در این حوزه شروع به فعالیت کردیم.

وی ادامه داد: گروه ما به طور خاص و همانگونه که از اسم ما مشخص است، در حوزه اینترنت اشیا و حمل و نقل و خودروها فعال است و در دو حوزه فروش برای سازمان ها به صورت راهکارهای محورهای مدیریت ناوگان و همچنین راهکارهایی برای امنیت خودروهایی که در واقع برای مصرف کنندگان و اشخاص حقیقی هست، راهکارهای مختلفی ارائه می‌دهد، هم در حوزه سخت افزاری و هم در حوزه نرم افزاری، افتخار ما این است که در واقع هم سخت افزار و هم نرم افزار به طور کلی ساخت خودمان است که این موضوع هم تولید داخل را تقویت می‌کند و هم موجب می‌شود که در حوزه خدمات رسانی بتوانیم بالاترین کیفیت را در عین حال که قیمت رقابتی داریم، در نظر داشته باشیم.

دوست حسینی در خصوص مزیت‌های کاوشکام آسیا برای مصرف کنندگان، اظهار کرد: ما چند مزیت داریم، اول اینکه مشتریان طبیعتا به دنبال قیمت هستند و ما خوشبختانه با بالا بردن تیراژ توانسته ایم قیمت را رقابتی کنیم، مسئله بعدی کیفیت است و ما چون نرم افزار و سخت افزارمان را خودمان تهیه و تولید کردیم یکپارچه سازی بسیار آسان‌تر شده و در نتیجه کاربر تجربه کاربری بهتری دارد، مسئله سوم بحث خدمات پس از فروش است، در این بخش ما تلاش کردیم، چون راهکارهایی که ارائه می‌دهیم مبتنی بر خدمات پس از فروش است تلاش کردیم  خدمات پس از فروش بهینه ای ارائه کنیم و مشتری های ما درجه رضایتشان افزایش پیدا می‌کند .

او در رابطه با هدف از حضور شرکتشان در الکامپ، گفت: حوزه فعالیت ما در حوزه مردمی را اخیرا آغاز کرده‌ایم، هدف اصلی ما از شرکت در این نمایشگاه شناسایی خودمان به مردم و برند جدیدمان است و در واقع با این برند می‌خواهیم خودمان را به مردم بشناسانیم که یک راهکار امن برار خودرو‌های شخصی است که جایگزین دزدگیرها خواهد بود.

در انتها راه‌های ارتباطی مردم با شرکت کاوشکام آسیا معرفی شد: شبکه نمایندگی در سراسر کشور و همچنین تلفن و ایمیل شرکت و وب سایت شرکت www.kavoshcom.com راه های دسترسی به شرکت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاوشکام

گروه کاوشکام از معتبرترین و مجرب‌ترین پیشگامان صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات در ایران است که از سال 1375 توسط تنی چند از اساتید و اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف تأسیس شده و پس از 14 سال صادرات خدمات مهندسی در 7 سال گذشته در ارائه راهکارهای فنی و مهندسی در حوزه سیستم‌های الکترونیکی مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال بوده و مجری پروژه‌های کلان مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور بوده است. در این راستا این شرکت جهت تامین کالاهای فنی مورد نیاز پروژه‌های خود اقدام به واردات تجهیزات مرتبط نیز نموده است.

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]