اطلاعات تماس
  • 021887***** - 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308089100

گفت و گو با مکیان مدیر عامل شرکت پدیده خودرو

پدیده خودرو، کارشناس خودروی دست دوم در الکامپ 97

کد: 13970508308089100

https://goo.gl/njWvYq

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم کارشناسی خودرو به خریدار این امکان را می‌دهد که بتواند قبل از خرید، خودروی مورد نظر خود را با کمک کارشناسان بررسی کنند. پدیده خودرو به عنوان یکی از شرکت‌هایی که خودروهای دست دوم را کارشناسی می‌کند با کمک پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دیجیتال خودرو را کاملا بررسی می‌کند.

در الکامپ 97 با اطمینان خودروی دست دوم خود را از پدیده خودرو بخرید
پدیده خودرو، کارشناس خودروی دست دوم در الکامپ 97
در الکامپ 97 با اطمینان خودروی دست دوم خود را از پدیده خودرو بخرید
پدیده خودرو، کارشناس خودروی دست دوم در الکامپ 97

مکیان مدیرعامل شرکت پدیده خودرو درباره هدف تشکیل این شرکت گفت: هدف از شکل‌گیری شرکت پدیده خودرو، تغییر فرهنگ مردم نسبت به خرید خودروی دست دوم است، خیلی‌ها با خرید خودرو دست دوم به مشکلات عدیده‌ای برمی‌خورند و حتی سرمایه‌ خود را که برای خرید خودروی دست دوم می‌گذارند از دست می‌دهند. ما با هدف رفع این مشکلات این شرکت را تاسیس کردیم تا خدمات کارشناسی خودرو را در محل ارائه به افراد متقاضی ارائه دهیم.  مشتریانی که قصد خرید خودروی دست دوم دارند با ما تماس می‌گیرند، پس از ثبت سفارش، کارشناس ما به محل اعزام می‌شود و از خودر بازدید می‌کند، یک چک لیست کامل از وضعیت خودرو از نظر رنگ‌شدگی و ایرادات فنی به مشتری می‌دهیم، این قضیه کمک می‌کند که خریدار خودرو از سلامت خودرویی که خریداری می‌کند مطمئن شود. در حال حاضر 4 سال است که به طور رسمی شروع به کار کردیم حدود 15 نفر کارشناس به صورت ثابت در شرکت مشغول به کار و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی در خصوص تفاوت هزینه و خدمات میان خودروی داخلی و خارجی، اظهار کرد:  ما 2 نوع کارشناسی ارائه می‌کنیم، کارشناسی پایه و کارشناسی حرفه‌ای، در بحث کارشناسی پایه که خودروهای داخلی بشتر تقاضا دارند هزینه‌ها از 80 هزار تومان آغاز می‌شود. در مورد  خودروهای لوکس همچون خودروهای برند بنز، بی ام و و غیره این میزان تا 400 هزار تومان هم می‌رسد، هزینه‌ای که مشتری پرداخت می‌کند نسبت به خدمات و امنیتی که هنگام خرید خودرو دریافت می‌کند به صرفه و باارزش است.

مکیان در رابطه با تضمین خدمات این شرکت، گفت: برگه‌های کارشناسی که به مشتری می‌دهیم حاوی ضمانت است و در صورتی که خطای کارشناس اتفاق بیافتد شرکت پاسخگو است و ضرر و زیان را به مشتری باز‌ می‌گرداند.

وی درباره این دوره از نمایشگاه و هدف از حضور در نمایشگاه، گفت: ما بیشتر به خاطر تعامل با همکاران در نمایشگاه حضور بهم رساندیم و اینکه بتوانیم کار را بیشتر به مردم معرفی کنیم و اطلاعات مردم نسبت به وجود شرکت‌هایی مثل ما افزایش پیدا کند.

علاقه‌مندان جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت پدیده خودرو به آدرس www.padidehkhodro.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پدیده خودرو

شرکت کارشناسی خودروی پدیده خودرو با تکیه بر تجربه چندین ساله و آموزش تخصصی نیروهای کارشناسی اقدام به ارائه خدمات کارشناسی و بازدید خودرو در محل مینماید و با ارائه گزارش مکتوب به همراه ضمانت نامه و بازدید کامل خودرو از نظر رنگ و فنی به همراه تست دیاگ و تست رانندگی در دونوع خدمات کارشناسی پایه و حرفه ای خیال شما را از خرید خودرو راحت میکند .با درخواست کارشناس از پدیده خودرو حرفه ای ماشین بخرید

اطلاعات تماس
  • 021887***** - 021887*****
[نمایش اطلاعات]