اطلاعات تماس
  • 021426*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308456066

مدیر شتاب‌دهی تریگ آپ

گفت و گو با سید حمید رضا علوی معاون شتاب­‌دهی شرکت شناسا در الکامپ 97

کد: 13970509308456066

https://goo.gl/iZG3o6

، تهران , (اخبار رسمی): در تریگ آپ به ایجاد و رشد استارتاپ‌های پایدار و قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی کمک می‌شود. این مجموعه با در اختیار قرار دادن تیم کارشناسی خبره، منتورینگ تخصصی، ارتباط اثربخش با شبکه‌ایی از سرمایه گذاران، افراد و نهادهای تاثیرگذار این حوزه، همراه خوبی برای استارتاپ‌ها است.

گفت و گو با سید حمید رضا علوی معاون شتاب­‌دهی شرکت شناسا در الکامپ 97
گفت و گو با سید حمید رضا علوی معاون شتاب­‌دهی شرکت شناسا در الکامپ 97
گفت و گو با سید حمید رضا علوی معاون شتاب­‌دهی شرکت شناسا در الکامپ 97
گفت و گو با سید حمید رضا علوی معاون شتاب­‌دهی شرکت شناسا در الکامپ 97

سیدحمیدرضا علوی مدیر شتاب‌دهی تریگ آپ در توضیح  خدمات و شروع به کار این شرکت، گفت: ما به صورت غیر رسمی از اسفند سال 94 و به صورت رسمی از مردادماه سال 95 شروع به فعالیت کردیم، قبلا سایکل بیس بودیم 20 تا تیم را پذیرش کردیم و با ریتم موفقیت 70 درصد درحال حاضر تیم هایمان زنده هستند،  تا به حال 20 استارتاپ را در 4 سایکل توانستیم پشتیبانی کنیم. اخیرا پروسه هایمان را ریجینرینگ کردیم ودر مهندسی مجددی که انجام دادیم فرایندمان را از سایکل بیس خارج کردیم، شبکه خوبی از کسب و کارها کنارمان هستند که این‌ها می‌توانند کنار استارتاپ­ها جهت توسعه کسب و کارشان کمک کنند.

وی ادامه داد: شبکه بسیار خوبی از منتورها که واقعا منتور هستند و تجربه راه اندازی کسب و کار دارند یا سابقه کار کردن در شرکت­های بزرگ دارند در اختیار داریم که می­تواند به تیم بسیار بسیار کمک کند.

علوی در رابطه با مزیت شرکت نسبت به رقبا و تفاوت کار با رقبا، گفت: دو تفاوت عمده داریم که یکی این هست که ما منتورینگ واقعا خوب با منتورهایی که واقعا تجربه کسب و کار دارند و سختی­‌های آن را کشیدند داریم، دو اینکه بیزینس­های قوی کنارمان داریم که این­ها خودشان می­توانند بازار خوبی برای استارت اپ­‌ها باشند و به رشد استارتاپ‌ها کمک شایانی کنند، در بقیه پیری سی دی هم پیری سی‌دی‌های مناسبی است، فضاهای خوبی در اختیارشان قرار می­دهیم که شاید بقیه داشته باشند اما آن دو مورد که ذکر شد از مواردی است که بقیه ندارند.

وی در رابطه با خدماتی که پس از شتابدهی به استارتاپ‌ها می‌دهند، گفت: ما دوره پسا شتاب­دهی داریم، برای تیم­هایی که دوره شتاب­دهی را نزد ما گذراندند، ما احساس می­‌کنیم این­ها در دوره پسا شتاب­دهی نیاز دارند و می‌توانند موفق بشوند سرویس به ایشان می­دهیم و هم به آن تیم­هایی که بیرون شتاب­دهی شدند و خواه بودند یا خواه نبودند می­توانند به دوره پسا شتاب­دهی ما بیایند.

علوی در خصوص اینکه بانک پاسارگاد اسپانسر این شرکت است و سیستم بانکی بر شتاب‌‌دهی اثر گذار است یا نه، اظهار کرد: ما در گروه مالی پاسارگاد هستیم یعنی خود بانک یکی از المان­ها است، کورپوریشن‌های دیگری، در حوزه صنعتی و معدنی، سلامت، انرژی، ساختمان و حوزه ای سی تی و حوزه فینتک وجود دارد، بله حتما تأثیر داشته، ولی اینطور که فقط حوزه فینتک باشند حوزه­های دیگر هم هست، به علاوه اینکه یک سری حوزه داریم که در حوزه مالی نیستند مثل محیط زیست یا آّب یا در حوزه لایف استایل که این­ها را هم ورود می‌­کنیم و قبلا هم در این حوزه­‌ها کار کردیم.

وی در خصوص اینکه هم در الکامپ و هم خارج از الکامپ، پذیرش دارند، بیان کرد: پذیرش ما محدود به الکامپ نیست و دوستانی که به الکامپ می­آیند هدایتشان می­کنیم به درگاه تریگا دات کام تا آنجا تیم و ایده خود را ثبت کنند. چون سایکل بیس هم نیستیم دیگر اینطور نیست که دوره جدیدمان شروع بشود، درحقیقت درگاه تیرگا همیشه باز است و همینطور که تیم­ها ثبت نام می­کنند ما پروسه ارزیابی مان به صورت نان استاپ وجود دارد که یعنی معطلی نیست که بگوییم سایکل تمام شود و منتظر بمانید برای سایکل بعدی.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریگ آپ - شتاب دهنده شرکت شناسا

در سال 1396 تریگ آپ شکل جدیدی به خود گرفت. تریگ آپ به شناسا، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر پیشرو در اکوسیستم و اولین سرمایه‌گذار خطرپذیر در حوزه سلامت پیوست. دانش و تجارب ارزشمند شناسا در زمنیه‌های مدیریت منابع، سلامت، سبک زندگی، فناروی اطلاعات و اینترنت اشیا در کنار توانمندی‌های ما در پرورش تیم‌های موفق قرار گرفت و پیمودن مسیر را برای کسب و کارهای نوپا آسان‌تر نمود.

اطلاعات تماس
  • 021426*****
[نمایش اطلاعات]