اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308536066

گفت و گو با اشکان دریانی بنیان‌گذار خدمات ساخت و تولید ایران در الکامپ97

خدمات ساخت‌ و‌ تولید ایران، ارائه‌دهنده خدمات آنلاین طراحی، مهندسی

کد: 13970509308536066

https://goo.gl/uyjEcg

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات ساخت و تولید ایران به عنوان نخستین وب سایت ارائه دهنده خدمات آنلاین و غیرحضوری طراحی، مهندسی، ساخت و تولید در ایران، افتخار دارد که فاصله بین ایده پردازان و مهندسان با محصول نهایی را به حداقل رسانیده است.

خدمات ساخت‌و‌تولید ایران، ارائه‌دهنده خدمات آنلاین طراحی، مهندسی
خدمات ساخت‌ و‌ تولید ایران، ارائه‌دهنده خدمات آنلاین طراحی، مهندسی
خدمات ساخت‌و‌تولید ایران، ارائه‌دهنده خدمات آنلاین طراحی، مهندسی
خدمات ساخت‌ و‌ تولید ایران، ارائه‌دهنده خدمات آنلاین طراحی، مهندسی

اشکان دریانی، بنیانگذار خدمات ساخت و تولید ایران، در رابطه با خدمات این شرکت اظهار کرد: ساخت و تولید ایران یک پلتفرم ارائه دهنده خدمات مهندسی مکانیک و ساخت و تولید است در حوزه صنعت، هدف ما این است که برای شرکت‌های کوچک تا متوسط به هر دلیلی کار تولیدی دارند اما قصد ندارند به هر دلیلی کارگاه ساخت داشته باشند با پیمانکاران طراحی و ساخت مرتبط می‌کنیم که متخصصان این زمینه هستند تا همکاری آن‌ها شکل گیرد.

وی در خصوص هدف از شرکت در الکامپ، بیان کرد: ما حدود دوسال است که وب سایتمان را راه اندازی کردیم و اولین دوره ای است که در الکامپ شرکت کرده‌ایم، هدف این بود که با فضای استارتاپی بیشتر آشنا شویم و با افرادی مثل کسانی که در حوزه کامپیوتر و الکترونیک هستند و کمتر با حوزه مکانیک اشنا هستند ارتباط برقرار کنیم، از طرفی هم به دنبال شرکت‌های شتاب‌دهنده و سرمایه‌گذار هستیم که اگر بشود، بتوانیم سرمایه برای کسب و کارمان جذب کنیم.

بنیان گذار شرکت ساخت و تولید درباره مزیت این کسب و کار، گفت: به شکل پلتفرم ما که کاربر به وب سایت مراجعه کند ما رقیبی نداریم، شاید سایت هایی باشند که در سطح خیلی پایین سعی می‌کنند خدماتی را ارائه می‌دهند، اما هنوز فضای محدودی دارند.

وی در انتها راه‌های دسترسی به خدمات ساخت و تولید ایران را توضیح داد و گفت: از طریق وب سایت ما http://iranmfg.com/  و اطلاعات مربوط به تلگرام و دیگر شبکه‌ها در وب سایت موجود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات ساخت و تولید ایران

خدمات ساخت و تولید ایران (Iran Manufacturing Services) با عنوان اختصاری IranMFG، با هدف ارائه خدمات نوین طراحی، مهندسی، ساخت و تولید در زمینه های صنعتی و نیز غیرصنعتی ایجاد شده است. این مجموعه با معرفی www.iranmfg.com به عنوان نخستین وبسایت ارائه دهنده خدمات غیرحضوری ساخت و تولید در ایران، افتخار دارد که توانسته است فاصله بین ایده طراحان و مهندسان و محصول ساخته شده با بهترین کیفیت را به حداقل برساند.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]