اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308649403

گفت و گو با سینا عبدالملکی مدیریت بازرگانی شرکت آذران وب

آذران وب، ارائه‌دهنده سرورهای اختصاصی در الکامپ 97

کد: 13970509308649403

https://goo.gl/7GWrfC

، تهران , (اخبار رسمی): اگر یک وب‌سایت با بازدیدهای معمولی دارید هاست های ما برای نیاز شما کافی است، اما کسب و کارهای بزرگ، به هاستی بیش از یک میزبانی وب نیاز دارند، هرگاه منابع هاست معمولی برای شما کافی نبود سرورهای اختصاصی آذران وب نیاز شما را پوشش خواهند داد.

آذران وب، ارائه‌دهنده سرورهای اختصاصی در الکامپ 97
آذران وب، ارائه‌دهنده سرورهای اختصاصی در الکامپ 97
آذران وب، ارائه‌دهنده سرورهای اختصاصی در الکامپ 97
آذران وب، ارائه‌دهنده سرورهای اختصاصی در الکامپ 97

سینا عبدالملکی در توضیح خدمات شرکت آذران وب گفت: این شرکت از سال 79 فعالیت خود را در زمینه آی تی به صورت ادامه دار انجام می‌دهد. فعالیت این شرکت در ابتدا با ارائه هاست و دامنه شروع شد و بعد از آن به بحث تولید محتوا و پرتال‌های سازمانی رسید.  این شرکت کاملا خصوصی است و در صنف کاری خود پیشرو در بحث تولید نرم‌افزار و توسعه نرم‌افزار ‌های مختلف است.

عبدالملکی ادامه داد: قابلیت خاصی که نرم افزارهای ما دارد این است که صد درصد ایرانی است. دفتر مرکزی شرکت در تهران هست و راه ارتباطی ما با شماره 02142579 برای همگان برقرار است.

مدیر بازرگانی شرکت آذران وب، درباره هدف از حضور در الکامپ گفت: نمایشگاه الکامپ یکی از بهترین نمایشگاه‌های حوزه آی تی در خاورمیانه است، هر سال شرایط خوبی دارد و اما با توجه به شرایط اقتصادی امسال نمایشگاه از تب و تاب افتاده است، آذر وب با این نیت که شرایط تکنولوژی هرسال به روز می‌شود در نمایشگاه شرکت کرده است، ما همواره سعی داریم با تکنولوژِی جدید در رویدادها شرکت کنیم، امسال فروشگاه حرفه‌ای را در بحث توسعه ارائه دادیم که افراد بدون دانش فنی بتوانند کسب و کار خود را به صورت آنلاین ارائه دهند، به همین خاطر است که سعی می‌کنیم به روزترین اطلاعات را برای الکامپ ارائه دهیم و بتوانیم شرایط را به نحو احسن پشتیبانی کنیم.

وی درباره فروشگاه ساز این شرکت بیان کرد: این فروشگاه ساز صد در صد ایرانی است و نکته‌های قابل توجهی دارد، به عنوان مثال افراد می‌توانند با کد تخفیفی که لحاظ می‌کنند همان شرایطی که در فروشگاه‌شان دارند را در فضای آنلاین هم داشته باشند، این فروشگاه پنل کاربری سهل و آسانی دارد یعنی افراد حتی بدون حداقل دانش فنی می‌توانند  با آموزش فنی ما و پشتیبانی ما به راحتی کار کنند، این نرم افزار علاه بر کارایی آسانی که دارد به سرعت مورد تایید موتورهای جست و جو قرار می‌گیرد و شما را به سرعت به صفحه‌های اول جست‌وجو می‌آورد.

عبدالملکی در انتها، راه‌های دسترسی به آذران وب را توضیح داد و گفت: 2 دفتر داریم یکی در تهران که دفتر مرکزی است و دیگر در کرج، برای دسترسی به هر دو می‌توان به وب‌سایت آذران وب به آدرس azaranweb.org مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آذران وب

توسعه و مدیریت فروش، طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال

اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]