اطلاعات تماس
  • 021842*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510308866066

گفت و گو با سامی ابراهیمی، مدیر مارکتینگ اپلیکیشن بیسفون

کد: 13970510308866066

https://goo.gl/rPQf7e

، (اخبار رسمی): پیام بفرستید تماس بگیرید گروه تشکیل دهید و کانال‌های مورد علاقه تان را دنبال کنید، منتظر تماس تصویری و تماس کنفرانس هم باشید.

گفت و گو با سامی ابراهیمی، مدیر مارکتینگ اپلیکیشن بیسفون
گفت و گو با سامی ابراهیمی، مدیر مارکتینگ اپلیکیشن بیسفون
گفت و گو با سامی ابراهیمی، مدیر مارکتینگ اپلیکیشن بیسفون
گفت و گو با سامی ابراهیمی، مدیر مارکتینگ اپلیکیشن بیسفون

ابراهیمی درباره امکانات و خدمات این اپلیکیشن، گفت: بیسفون یک اپلیکیشن، خدماتی و ارتباطی که از سال 91 آغاز به کار کرده است و در سال 93 اولین نسخه آن رونمایی شد و از آن زمان به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، بیسفون در آن سال به عنوان تنها اپلیکیشن و اولین پیام‌رسان فعالیت خودش را آغاز کرد.

وی ادامه داد: بیسفون محصول شرکت تراشه سبز است، این شرکت به طور کل خصوصی است و هیچگونه سهام دولتی و شرکت دولتی در این زمینه ندارد، بیسفونتمامی امکاناتی که پیام‌رسان‌‌های خارجی دارند را داراست و از قدیم مبدع بسیاری از امکانات بوده است،؛ مثلا کانال را برای اولین بار بیسفون معرفی کرد حتی پیش از آنکه تلگرام کانال را ارائه کند.

سامی ابراهیمی در خصوص هدف از حضور در الکامپ، گفت: به این دلیل که با مخاطب هایمان ارتباط برقرار کنیم، در این دوره محصولی به نام پیام امن را ارائه کردیم که برای اولین بار یک اپلیکیشن ایرانی رمزنگاری را در اپلیکیشن به کار برده است، با استفاده از این ویژگی پیامی که مخاطب ارسال می‌کند تنها در اپلیکیشن مقصد قابل رمزگشایی است، در این بین حتی پیام‌رسان  کلید رمزگشایی را نخواهد  داشت که بتواند به متن پیام دسترسی پیدا کند.

وی افزود: ما خدمات دیگری هم داریم که ویژه خودمان است، مثلا کاربران در یک گروه می‌توانند یک روم صوتی را ایجاد کنند و به صورت زنده متصل شوند و باهم صحبت کنند، در عین حال که ارسال عکس و تصویر و سایر خدمات را هم در گروه می‌توانند انجام دهند، که این امر هم ویژه ما است و تنها اپلیکیشن در دنیا هستیم که چنین خدمتی را ارائه دادیم، در کنار این خدمات یک سری خدمات مالی هم ارائه می‌دهیم مثل خرید شارژ اینترنت، پرداخت قبوض و خرید بسته اینترنتی که روز به روز به خدماتمان اضافه می‌کنیم و انشالله در آینده نزدیک از خدمات ویژه مالی برای صاحبان کسب و کار هم رونمایی می‌کنیم.

برنامه آینده بیسفون برای ارائه امکانات، یک نقشه راه برای ارائه محصولات و خدمات است، ارائه‌کنندگان این استارتاپ مشکلی برای ارائه تماس تصویری هم ندارند و با توجه به نیاز کاربران پاسخگو هستند و در پروژه های بعدی به سمت خدمات مالی ویژه کسب و کارها قدم برمی‌دارند و تلاششان بر این است که اماکانات را غنی‌‍‌تر کنند.

مدیر مارکتینگ این اپلیکیشن درانتها راه‌های دسترسی به این استارتاپ را معرفی کرد و گفت: از طریق مارکت هایی مثل کافه بازار و پلی استور و اپ استور اپلیکیشن ما قابل دسترسی است، همچنین از طریق وب سایت بیسفون https://bisphone.com/ می‌توانند دسترسی داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیسفون

شرکت فناوری های بیسفون (خدمات ارتباط بیس فن) در سال 1394 تاسیس گردیده است.نرم افزار ارتباطی و خدماتی بیسفون با ارائه امکاناتی مانند گفت و گوی دو طرفه و گروهی، برقراری ارتباط از طریق کانال های محتوا محور، تماس تلفنی، امکان ارسال هر گونه فایل جهت استفاده در انواع گوشی همراه و رایانه های شخصی ارائه شده است.هدف اصلی ما تولید نرم افزاری با فناوری، سلایق و فرهنگ ایرانی اما برای استفاده جهانی می باشد

اطلاعات تماس
  • 021842*****
[نمایش اطلاعات]