اطلاعات تماس
  • 051375*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309016066

گفت و گو با سید حسین موسوی مدیر و موسس یارا پلاس

کد: 13970510309016066

https://goo.gl/quf5UL

، مشهد , (اخبار رسمی): مهارت‌های متنوع ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس به ما این امکان را می‌‎دهد تا کمپینی کامل و انعطاف‌پذیر برای مشتریانمان فراهم کنیم، ماموریت ما این است تا ان چیزی که از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ انتظار می‌رود را مهیا کنیم.

گفت و گو با سید حسین موسوی مدیر و موسس یارا پلاس
گفت و گو با سید حسین موسوی مدیر و موسس یارا پلاس

موسوی در رابطه با خدمات یارا پلاس، گفت: فعالیت ما در حوزه بازاریابی اینترنتی است، از تولید محتوا شروع کردیم و در حال حاضر در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی، تولید محتوا برای وب سایت ‌ها، تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای تصویری، تولید پادکست صوتی به صورت تخصصی کار می‌کنیم و همچنین بازاریابی محتوا، دلیل وجود هر کسب و کاری می‌تواند فقط تولید نباشد، بلکه مبحث انتشار و بازاریابی هم باشد، در بخش تبلیغات موبایلی کار می‌کنیم که حدود 15 میلیون کاربر اختصاصی داریم که به صورت ارسالی و کلیکی کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بحث طراحی وب سایت به صورت تخصصی روی وردپرس کار می‌کنیم.

موسوی در رابطه با هدف از شرکت در الکامپ، گفت: هدف اصلی مجموعه ما ایجاد ارتباط گسترده با بقیه شرکت‌ها و شرکت کننده‌ها بوده است که با توجه به آماری که بدست آوردیم، یک هدف خوب و مشخص شده بوده است.

او در انتها راه‌های ارتباطی با یارا پلاس را توضیح داد و گفت: از طریق وب سایت ما به آدرس https://www.yaraplus.ir/ و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یارا پلاس

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراممبر مجری و مشاور تبلیغات در فضای مجازی

اطلاعات تماس
  • 051375*****
[نمایش اطلاعات]