اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309149429

کسب مقام اول مسابقات الکام استارز 2018 توسط تیم اسمارت وای فای

درخشش اسمارت وای فای در الکام استارز به عنوان برترین استارتاپ کشور

کد: 13970510309149429

https://goo.gl/WqKhg8

، تهران , (اخبار رسمی): اسمارت وای فای در این دوره از مسابقات درخشید و موفق به کسب رتبه 1 در بزرگترین رویداد کسب و کارهای الکترونیک در کشور شد.

درخشش اسمارت وای فای در الکام استارز به عنوان برترین استارتاپ کشور
درخشش اسمارت وای فای در الکام استارز به عنوان برترین استارتاپ کشور

یکی از بخش‌ های مورد توجه علاقه‌ مندان الکام ‌استارز الکام پیچ است، رویدادی که در آن تیم های استارتاپی به ارائه ایده کسب و کار پرداخته و در نهایت داوران این ارائه‌ ها را مورد قضاوت قرار داده و برگزیدگان این برنامه را انتخاب می کنند.

پس از برگزاری 24مین دوره نمایشگاه الکامپ، اسمارت وای فای برای سومین حضورپیاپی در بخش الکام استارز حضور یافت.

در روز اول مسابقات پویان ابراهیمی مدیر عامل اسمارت وای فای، خدمت و تکنولوژی و نوآوری‌های جدید این حوزه را برای داوران معرفی کرد و سپس به سوالات آنها پاسخ داد.

از همان روز اول اسمارت وای فای با استقبال بی نظیری توسط مراجعه‌کنندگان مواجه شد که از پیش چنین استقبالی قابل پیش‌بینی بود و ما خود را به بهترین شکل ممکن برای این رویداد بزرگ آماده کرده بودیم.

نکته قابل توجه اینجا بود که با ارائه اینترنت رایگان در محدوده غرفه اسمارت وای فای و فراهم کردن بستر این تکنولوژی قادر به نظرسنجی مراجعه‌کنندگان عزیز در خصوص نحوه برخورد مشاوران، زیبایی ظاهری و آراسته بود مشاوران و رفع مشکل مراجعه‌کنندگان توسط مشاوران برگزار کردیم که با نتیجه شگفت انگیز 100 % رضایت مراجعه‌کنندگان مواجه شدیم و تصمیم بر این گرفتیم که با تلاش و کوشش بیشتر سعی در فراهم آوردن و بهبود بستری مناسب برای میزبانی از مراجعه کنندگان باشیم.

و اما در روز اخر مسابقات نوبت به معرفی تیم های برگزیده شد که توسط اعضاءمحترم هیئت داوران پس معرفی هر استارتاپ انتخاب شده بودند رسید که اسمارت وای فای این افتخار را داشت که به عنوان برگذیده‌ترین و منتخب‌ترین استارتاپ از بین صدها استارتاپ شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی الکامپ در بخش الکام استارز انتخاب شود.

انتخاب اسمارت وای فای به عنوان تیم برگزیده این پیامد را برای اعضاء این مجموعه دارد که باید بیشتر از پیش تلاش و کوشش کند تا بتواند پاسخی کامل و جامع به نیازهای کاربران بدهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسمارت وای فای

اسمارت وای فای یک سیستم هوشمند کنترلی یکپارچه تحت رایانش ابری می باشد که به واسطه قرارگرفتن یک دستگاه سخت افزاری (روتر)، میزبانی شده و بین اینترنت یک مجموعه و کاربران آن قرار گرفته و وظیفه مدیریت اینترنت و رفتار کاربران آن را بر عهده می گیرد. در واقع این سیستم یکپارچه، کنترل بر وای فای اماکن مختلف، رفتارهای موجود در آن و احراز هویت کاربران آن را ممکن می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]