اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970511309269270

فروشگاه ساز و سایت ساز پوپش با امکانات ویژه آماده ارائه خدمات است

کد: 13970511309269270

https://goo.gl/2b5jDZ

، مشهد , (اخبار رسمی): داشتن یک وب سایت برای معرفی کالا و خدمات برای یک شرکت یا گروه تجاری شاید تا چند سال قبل به عنوان یک مورد لاکچری به شمار می‌رفت. اما امروزه با رقابت شدیدی که بین برندها شکل گرفته است، دیگر داشتن یک وب‎سایت اصلا یک مورد لوکس نبوده و می‌توان گفت بسیار لازم و ضروری است.

فروشگاه ساز و سایت ساز پوپش با امکانات ویژه آماده ارائه خدمات است
صفحه اصلی سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش + اپلیکیشن فروشگاهی

تمامی قسمت‌هایی که در صفحه سایت باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه‌ها و ... را می‌توان به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح است قرار داد

در همین بازار رقابتی، رقابت بسیار شدیدی در بین برندها شکل گرفته و این برندها هزینه‌های زیادی می‌کنند تا سایتی بهتر و مدرن‌تر نسبت به رقبا داشته باشند و کاربران اینترنت با استفاده از سایتشان تجربه کاربری بهتری را داشته باشند. این مورد با وجود شرایط اقتصادی کنونی فشار مالی زیادی را به صاحبان و مدیران شرکت‌ها وارد می‌کند. از این رو فروشگاه‌ساز و سایت‌ساز پوپش با امکانات ویژه پیشنهادات بسیار خوبی ارائه می‌کند تا بتوانند بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی خاصی سایت خود را طراحی کنند و بتوانند سایت را دقیقا به شکلی که مورد نظر خودشان است در بیاورند.

سیستم سایت ساز پوپش، با دادن امکان استفاده از Drag & Drop به همه افراد بدون داشتن سواد برنامه‌نویسی امکان می‌دهد سایت خود را همان شکلی که می‌خواهند طراحی کنند. این خود یکی از مشکلات را می‌تواند حل کند.

صرف هزینه زیاد برای طراحی سایت یک شرکت برای شرکت‌های کوچک بسیار هزینه‌بر خواهد بود. با استفاده از سایت ساز پوپش، دادن تغییر در سایت به راحتی و توسط خود شخص انجام می‌شود. اما اگر شرکت‌های طراح کار سایت را انجام داده باشند، هر تغییری با دریافت هزینه سنگین فقط توسط این شرکت‌ها انجام می‌پذیرد.

سیستم Drag & Drop این گونه است که ساخت سایت فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می‌شود. به طور واضح‌تر تمامی قسمت‌هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه‌ها و تمام اجزای سایت را می‌توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می‌دانید قرار دهید. همچنین این سایت یک سری قالب‌های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می‌توانید به سادگی یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید.

برخی از صاحبان کسب‌و‌کارها که سایت شرکت‌شان را راه می‌اندازند، اطلاعات وب کافی ندارند و حتی پست گذاشتن در سایت نیز برایشان شاید کاری دشوار باشد. از این رو نمی‌توانند با پنل‌های مدیریتی پیچیده سایت‌های عادی به راحتی کار کنند.

سیستم سایت ساز پوپش مزیت دیگری نیز در نظر گرفته است. بدین صورت که پنل مدیریتی این سیستم که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد در عین پیشرفته بودن کاربری بسیار ساده‌ای دارد که کار با آن را برای همگان ممکن کرده است. امکان مدیریت تصاویر و عکس‌ها و اسلایدشو از جمله امکاناتی است که به ساده‌ترین شکل ممکن در پنل مدیریتی ارائه شده توسط سیستم سایت‌ساز پوپش، قرار گرفته است. 

مورد بعدی که برای فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر کاربرد دارد، امکان افزودن و معرفی محصولات و قیمت‌گذاری آن‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن است که برای همه افرادی که دانش برنامه‌نویسی بالایی ندارند امکان مدیریت فروشگاه اینترنتی را فراهم می‌کند. همچنین مدیریت سامانه پیام کوتاه و پست الکترونیک خود را نیز می‌توانید از طریق همین پنل مدیریت انجام دهید.

بخش آمار پنل مدیریت این سیستم سایت‌ساز برای صاحبان سایت‌ها بسیار کاربردی است. زیرا می‌توانند با استفاده از آن میزان بازدیدکنندگان روزانه و ماهانه را مشاهده کرده و از رشد یا افت شرایط سایت خود آگاه شوند. همچنین دانستن مسیرهای ورودی اصلی به سایت می‌توان در تقویت بازاریابی سایت موثر باشد.

فروشگاه‌های اینترنتی به راحتی می‌توانند از سیستم فروشگاه ساز پوپش، فروشگاه اینترنتی خود را بدون آشنایی با دانش برنامه‌نویسی طراحی کرده و تک تک محصولات را در آن قرار دهند. امکان ایجاد دسته‌بندی موضوعات محصولات در فروشگاه اینترنتی از مزایایی است که این سیستم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع می‌تواند مشتری را از سردرگمی در داخل سایت رهایی داده و به راحتی به سمت دسته محصولاتی که مدنظرش است راهنمایی کند. مراحل ساده سفارش و خرید و استفاده از درگاه‌های امن بانکی برای مشتریان فروشگاه تجربه خرید مناسبی ایجاد خواهند کرد.

امروزه علاوه بر داشتن سایت، فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهایی که دارای سایتی برای معرفی کالا و خدمات خود هستند، لزوم داشتن اپلیکیشن موبایل را دریافته‌اند. سیستم پوپش دارای اپلیکیشن ساز نیز بوده و امکان داشتن یک اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی اختصاصی اندروید را نیز ارائه می‌کند.

اپلیکیشن‌های اندرویدی پوپش استانداردهای لازم برای تایید شدن در مارکت‌های اپلیکیشن مشهور و پر مخاطب را دارا هستند. درصد بالایی از مردم دنیا و همچنین کشور ایران از طریق موبایل وارد اینترنت می‌شوند. پس باید این فرصت را به خوبی دریافت و کسانی که فرصت را به خوبی در می‌یابند نسبت به رقبا در این بازار رقابتی دارای مزیت می‌شوند. از این رو داشتن اپلیکیشن فروشگاهی امروزه برای کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی بسیار ضروری شده است. هنوز فروشگاه‌های زیادی در سطح اینترنت ایران وجود ندارند که اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشند. پس فروشگاه‌هایی که برای خود اپلیکیشن می‌سازند می‌توانند برتری خاصی بر رقبا برای خود رقم بزنند. همواره برای داشتن مزیت نسبت به رقبا باید یا اولین بود و یا بهترین. اینکه بتوانید در صنف خود جزو اولین کسب و کارهایی باشید که دارای اپلیکیشن هستید قطعا یک مزیت نسبت به رقبا است.

علاقه‌مندان جهت راه‌اندازی سایت اینترنتی کسب و کار خود یا فروشگاه اینترنتی و همچنین سفارش اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار و فروشگاه اینترنتی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی  https://poopesh.com و یا شماره تلفن‌های این مجموعه که در سایت این شرکت وجود دارد تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سایت ساز پوپش متعلق به شرکت مسیر رویایی پارس می باشد. دارای گواهی تایید فنی نرم افزار به شماره 205492 از شورای عالی انفورماتیک کشور گواهینامه ثبت نرم افزار به شماره 10/1574از مرکز توسعه فناوری و اطلاعات رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]