اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970511309339447

گفت‌وگو با مهدی رسولی، مدیرعامل بیدزیلا در الکامپ97

بیدزیلا، برگزارکننده مزایده آنلاین

کد: 13970511309339447

https://goo.gl/B3cGui

، تهران , (اخبار رسمی): سایت بیدزیلا متعلق به شرکت کسب و کارهای شمیم سپهر با هدف فروش انواع کالاها و خدمات به صورت مزایده آنلاین وارد بازار شده است و همواره سعی کرده لذت یک خرید هیجان‌انگیز را برای مشتریان با تخفیف‌های ویژه به ارمغان آورد.

بیدزیلا، برگزارکننده مزایده آنلاین
بیدزیلا، برگزارکننده مزایده آنلاین
بیدزیلا، برگزارکننده مزایده آنلاین
بیدزیلا، برگزارکننده مزایده آنلاین

مهدی رسولی، مدیر عامل شرکت کسب‌وکارهای شمیم سپهر ضمن معرفی برند خود، بیتزیلا، اظهار کرد: بیدزیلا یک نوع کسب و کار در زمینه حراجی‌های آنلاین است. به این مفهوم که ما کالاهای نو و اورجینال و همچنین کالاهای معمولا پرمخاطب و پر طرفدار را با قیمت‌های خیلی پایین به عنوان قیمت‌های پایه به حراج می‌گذاریم. افراد علاقه‌مند با ثبت نام و شرکت در حراجی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. برنده رقابت قیمت بسته شده را پرداخت کرده و کالا را خریداری می‌کند. معمولا تخفیف‌های بین 20 تا 80 درصد داده می‌شود و خیلی کالاها به صورت 60 یا 70 درصد تخفیف خریداری می‌شود. این کار برای کاربران بسیار پرهیجان است خصوصا برای آنها که اهل ریسک و اهل هیجان بازی هستند. به طوری که وقتی با آن آشنا شوند دیگر نمی‌توانند رهایش کنند.

او افزود: کسانی که برنده نمی‌شوند به این معنی نیست که پولشان را از دست خواهند داد. ما در واقع بازنده در بیدزیلا نداریم، برای اینکه شما مثلا می‌خواهید موبایلی به قیمت 5 میلیون تومان بخرید، با امتحان کردن شانس خود در بیدزیلا امکان دارد آن را با قیمت 2 میلیون یا 2 ونیم میلیون  یا 3 میلیون تومان برنده شوید، اما اگر برنده نشدید 150 درصد آن مبلغی که شما برای ورود به حراج دادید را به عنوان کوپن خرید در اختیار شما قرار می‌دهیم و شما که برنده حراج نشدید می‌توانید از آن کوپن استفاده کنید و کالا را خریداری کنید. بنابراین ما بازنده نداریم و همه برنده هستند، یکی با تخفیف بالاتر و یکی هم با تخفیف کمتر. 

رسولی با اظهار خوشحالی نسبت به تعداد کاربری که از زمان راه‌اندازی در این استارت آپ فعالیت می‌کنند، گفت: ما در زمان 4 ماه و نیمی که لانچ کردیم بیش از 20 هزار کاربر داریم خدا را شکر می‌کنیم که پیشرفت خیلی خوبی داشتیم و تمام تلاش‌مان این است که ادامه دهیم. امیدواریم وضعیت اقتصادی و وضعیت بازار هم متلاطم‌تر از این نشود و به یک ثباتی برسد که به استارت اپ‌های مثل ما کمک کند. نمایشگاه الکامپ، دستاوردهای خوبی برای ما داشت و تجربه خیلی خوبی برای ما بود. بسیاری از کاربرانی که در محیط اینترنت آن اعتماد را ندارند در اینجا وقتی ما را می‌بینند اعتمادشان جلب می‌شود. با تعدادی از شرکت‌های همکار صحبت کردیم که به توسعه کار ما کمک کنند و در مجموع راضی هستیم. 

او در خصوص راه‌های دسترسی به بیدزیلا گفت: کاربران می‌توانند از طریق وب‌‌سایت  bidzila.com ،و  یا از طریق اپلیکیشن اندروید که از کافه بازار یا گوگل پلی قابل دانلود است با ما ارتباط برقرار کنند. کاربران سیستم عامل ios هم با دانلود اپلیکیشن ما از سیب اپ می‌توانند ارتباط داشته باشند. اگر با گوشی موبایل به وب سایت ما مراجعه کنند ما به دانلود اپلیکشین راهنمایی‌شان می‌کنیم. 

همچنین در ادامه گفت: ما از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای نماد اعتماد هستیم. همچنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز لازم را اخذ کرده‌ایم. شرکت شمیم سپهر تمام مجوزهای قانونی خودش را کسب کرده و دفتر ما در تهران در منطقه سهروردی است که در آنجا تیم قدرتمند برنامه‌نویسی و اجرایی و تلفن پشتیبانی و آدرس ایمیل ما وجود دارد که کاربرها می‌توانند با ما در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیدزیلا

بیدزیلا یک پلتفرم حراجی آنلاین است که ماهانه صدها کالای جذاب و پرطرفدار را در قالب یک بازی برای کاربران خود به حراج می‌گذارد. بیدزیلا از استارتاپهای استارتاپ استودیو کنترل‌تک است و از سال ۱۳۹۷ به فعالیت مشغول است و تا به حال بیش از ده هزار حراج موفق برگزار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]